1 Nisan 2016 Cuma

URBAN CARE ARGAN OIL SIVI SAÇ KREMİ ♡ │AUSE ESUA

URBAN CARE ARGAN OIL SIVI SAÇ KREMİ  ♡ │AUSE ESUA
URBAN CARE ARGAN OIL SIVI SAÇ KREMİ  ♡ │AUSE ESUA  
Merhabaaaa ! Sizce de çoğu saç bakım spreyi aynı etkiye sahip değil mi ? Bu da hemen hemen diğer kullandığım spreyler ile aynı. Tek farkı ise içeriğinde argan yağı bulunuyor olması.

İçerik & Ambalaj
İçeriğinde; Argan yağı, E vitamini, zengin antioksidanlar ve Omega 3 bulunuyor.
Standart, şık aynı zaman da kazulet kapaklı bir ambalajı var. (Kapağı çıkarması bazen sıkıntı yaratabiliyor, birde elleriniz kremli ise mücadeleye hazır olun.)

Bende Ki Etkileri ?

  • Diğer saç spreylerin de olduğu gibi; Saçımın kolay taranmasını sağlıyor, en şahanesinden hafif bir ışıltı veriyor. 
  • Ekstra olarak, elektriklenmeyi kontrol altına alıyor. (Saç diplerim kuru, bir garip olduğundan saçlarım bazen elektrik çarpmış gibi olabiliyor-_- )
  • Düzenli kullanımda kırıkları onarmıyor fakat kırık oluşumunu bir nebze önlüyor diyebilirim sanırım :)

Kırıkları Hakket Onarıyor mu ? -_-
  • Kırıkları onardığı ile ilgili belirgin bir şey gözlemlemedim.
  • Zaten saçlarımı düzenli olarak kestiğim için kırık oluşumunu bir nebze kendimce ayarlıyorum. 
  • Fakat; Ben şöyle düşünmekteyim. Bu tür ürünlerin saç kırıklarını onardığını düşünmüyorum.Şimdiye kadar kırık saç uçlarını onardığını vaat eden bir kaç ürün deneyimim oldu ve hiç birisinin onardığına şahit olmadım, kalıcı çözümüne hiç hiç şahit olmadım, olamadım.
  • Saçı besleyerek kırık oluşumunu önleyebilir ancak direkt olarak sorunu ortadan kaldırdığını sanmıyorum.  - Tabii kanıt gördüğüm an bu fikir değişecektir ^^ :)
Kullanım 
Ürünü kullanmadan önce çalkalayıp, yıkanmış ve havlu ile kurutulmuş saça eşit miktarda uygulayın. Durulama gerektirmez.

Yağlanma Sorunu oldu mu ? Olur mu ?
Esasında bu tür sorunlar kişiye göre, saça göre değişebiliyor. Ben saç derisi oldukça kuru, geri kalan kısmı yağlı olarak belirteceğim saç türüne sahibim. Bende ekstra bir yağlanma sorunu olmadı. Fakat ürüne abanırsak, çok çok kullanırsak eğer sanıyorum bu tür sorunla karşılaşırız. O yüzden az az uygulamak daha iyi fikir gibi.

Umarım faydalı olabilmişimdir. Sizle saç bakım spreyleri ile ilgili neler düşünüyorsunuz ? Hepsi aynı etkiye mi sahip ? Yoksa ben şapşallaştım hepsini aynı mı görüyorum ?

Sevgiler, Ause ♡ ^_^

Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))

Bu  Blogda üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.

18 yorum:

  1. Ben bu tarz ürünleri çok kullanıyorum, bunu da deneyeyim kuzum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blanaaa^^ bende çok kullanıyorum, sprey ürünler daha kullanışlı geliyor. Farklı sprey arayışım halen sürüyor :) Mutlaka dene, umarım memnun kalırsın :) <3 <3

      Sil
  2. bu markanın tüm ürünlerinden memnunum bende:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mervecim yorumun çok teşekkürler ^^ Bende hemen hemen her ürünü beğeniyorum <3

      Sil
  3. Kazulet kapaklı sdlfkgjkfkldşs :D içinde argan yağı olması iyimiş ama bende seninle aynı düşücedeyim güzellik sonuçta saç kırılmışsa nasıl iyi gelicek ki :)) dimi ıma bide bide senin bu merhabaaaa diyişin varya enerjimi yerine getiriyor ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözdeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeğm !!! enerjimiz hep yerinde olsunnn emi :)
      Aynen saç kırılmışsa nasıl düzeltilebilir ki dimi :D Bu lafının üstüne başka ne söyleyebilirim ^^ Argan yağlı olması hakikaten çok iyi bir nevi az biraz bakım yapmış oluyor. Yorumun için teşekkür ederim bal suratlığıııımm

      Sil
    2. 😻😻 sen varsan enerji de var demektir :) bakım bizden sorulur ay pardon bakım senden sorulur :*

      Sil
    3. ahahah bal surat ya :D ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

      Sil
  4. Ah bilirim ben o kapağın açılmayan hallerini. :D Saçlarım çabuk yağlandığı için krem tarzı ürünleri kullanmaya çekiniyorum açıkçası. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ^_^♡♡♡ Saçın çok çabuk yağlanması ne çok şeyi uygulamamızı engelliyor dimi. :) O zaman sana argan yağsız bir saç bakım spreyi bulmalı, önermeli ♡♡♡

      Sil
  5. gayet faydalı oldun ki, ne güzel detaylı bilgiler vermişsin kritik etmişsin... Işıltı veriyorsa denemek isterim ki ;) Ellerine sağlık Ause! fotoda çok canti :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Korefenomeniiiiiiiiiiiiiiiiii ♡♡♡♡ Ne kadar çok sevindim faydalı bulabilmene hemde fotoğrafı beğenmene :) Güzel yorumun için çok teşekkür ederim, umarım memnun kalırsın kalmazsanda artık kafamda paralansın napalım dimi :)

      Sil
    2. Canın sağolsun ne olacak ki Ause!

      Sil
  6. ovv severek kullanıyorum bunu, sende güle güle kullan ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mervecim memnun kalmana sevindim :) Çok teşekkür ederim <3♡♡♡♡♡

      Sil
  7. Aman Aman Ause'mm yazı yazmış hemde gün gecmeden :) bende düşünmüyorum kırıkları Onaran herhangi bir ürün olduğunu :) ♥♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aman da amannnn Neslicim de hiç üşenmeden peş peşe bana yorumlarını yaparmışş :)
      Herhalde dünya üzerinde reklam yapmayan kimse düşünmüyordur onardığını ^^ Yorumun için çok teşekkür ederim balım♡♡♡

      Sil