4 Nisan 2016 Pazartesi

ORIFLAME VOYAGER WOMAN EDT PARFÜM ♡ │AUSE ESUA

ORIFLAME VOYAGER WOMAN EDT  PARFÜM ♡ │AUSE ESUA  
Merhaba! Bir kaç gündür blog kontrol paneli ile ilgili sorunum olduğundan blog yazmak içimden dahi gelmiyordu. En sonunda dayanamadım ve taslaklarda bekleyen postu tamamlayıp yayınlamaya karar verdim. Bu sayede sorunun düzelip düzelmeyeceğini de test etmek istedim. 

Not : Geçen gün bu sorunumla ilgili bilgili bir kişiye mail atmıştım. Blogger güncelleme yapıyorsa bu tür sorunlar olabilir, geçici bir problemdir dedi. Umarım dediği gibidir. Zira kendim yazıp kendim okuyormuşum gibi hissediyorum. 

ORIFLAME VOYAGER WOMAN EDT  PARFÜM ♡ │AUSE ESUA  

VOYAGER WOMAN EDT 
Oriflame'in bu parfümünü geçtiğimiz yaz almıştım. Normalde tek bir parfümde takılı kalırım ve kolay kolay değiştirmem. Mesela geçtiğimiz sene bırakmış olduğum parfümü 7 yıl kullandım, şimdi yine o kokuyu arıyorum. Bazı kokular sizinle bütünleşiyor ve değiştirmek istemiyorsunuz. 

Ancak yeni kokular keşfetmek adına bir değişiklik yapayım istedim. Oriflame kataloglarını karıştırırken bu yeşil, şık parfümü hem o dönem ki uygun fiyatından hemde ambalajından dolayı aldım.

Ve... şaşırtıcı bir şekilde hoşuma gitti.
Kalıcılığı bir kaç saat sürüyor.(Ki zaten oriflame-avon gibi katalog ürünlerinin bir kısmı çok kalıcı olurken bir kısmı uçucu oluyor. Bu da o kısımdan.) 

O yüzden parfümü sıkmadan önce vazelin uyguluyorum bu şekilde bir nebze kalıcılığı uzuyor. 

Tam bir yaz-bahar parfümü. Çiçeksi bir kokusu var.
ORIFLAME VOYAGER WOMAN EDT  PARFÜM ♡ │AUSE ESUA  

ÜRÜN TANIMI - ALINTI
Ruhunuzu ve içinizdeki özgürlük tutkusunu serbest bırakın. Voyager Woman egzotik Feijoa meyvesinin ve yeşil tropikal çiçeklerin yoğun, büyüleyici kokusunu harmanlayarak benzersiz bir parfüm ortaya çıkarıyor.


Kocaman Sevgiler, Ause ♡ ^_^

Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))

Bu  Blogda üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.

17 yorum:

  1. Sen hiç kendi kendine konuşur musun bak ayıp ettin güzellik ben varım beeennn :))) benim görevim yorum gönder kısımlarını talan etmek ayıptır söylemesi üzerime bir Dağınığı tanırım :D

    Öncelikle noldu sorun düzeldi mi?? Bu parfümün şisesi ne güzelmiş bende takıntılıyım parfüm de illa aynı kokuyu kullancam hatta 4 sene kullandığım parfüme döndüm :)) İnsan özlüyor valla billa aynı kokuyu <3 <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözdeeeeeee! Yorumu ile günümü neşelendiren arkadaşım :)
      Dimii bazı kokular artık bizimle bütünleşiyor, o kokudan şaşmamak lazım :)

      Sorunuma gelince düzelmedi bal surat :S Atıyorum şimdi bir post paylaşıyorum kontrol paneline 2 saat sonra düşüyor. Saat ayarlarını da güncelledim umarım kısa zaman düzelir :) <3 <3

      Sil
    2. :)) neşelen tabi sıkma sakın canını inşallah düzelir diyorum daha önce karşılaşsam yardım ederdim ama bende ilk kez duydum bilemedim :((

      Koku olayına gelince arkadaşlarım da aynı şeyi söyler ne zaman bu parfüm koksa aklımıza sen gelirsin :) herkesin kokusu kendine :D

      Sil
    3. Dimiiii kesinlikle öyle öyle balım ^^ <3 o halde biz eskilere dönelim yine, yeniden <3

      Sil
  2. Parfüm kullanamıyorum ben ya çok acayibim gerçekten :/ Bir türlü kendime uygun parfümü bulamadığımdan küstüm hep parfümlere..
    Ama senin yazın yine şahane ve ayrıca fotoğraflarının hastasıyım efenim, not edelim :)
    Ve ve.. Hiç öyle düşünme Gözde'ciğimin de dediği gibi biz varız ❤ Geçte olsa mutlaka okurum ben, sen sıkma o tatlı canını :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Akelacımmmmm, pozitif, güzel yorumların prensesi :)
      Desteğin, ilgin için ve fotoğrafları beğendiğin için çok teşekkür ederim ❤ ❤ ❤ O zaman sana imza bir parfüm bulmak lazım, seni yansıtan sana yakışır bunu detaylıca bi masaya yatıralım ^^

      Sil
    2. Olur tabi bu konuyu bir ara masaya yatıralım bakalım :)

      Sil
  3. çok üzüldüm tatlım cidden cok can sıkıcı bir durum:( kendi kendine konuşmuyorsun ki hep yaz ben okurum:):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle çok sıkıcı bir durum. Bunalıma soktu beni :)
      İlgin için çok teşekkür ederim Mervecim :)) <3 <3

      Sil
  4. hehe buralardayızzz :) parfümsever olarak her türlü ferah kokuya açığımdır, şişesi çok hoşuma gitti :) kalıcı olmaması kötü gerçekten, avonun rare isimli parfümünü aldım bende, odaya bir sık haftakarca kalır, o derece kalıcı ve güzel parfüm tavsiye ederimm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mervecimm desteğin için çok teşekkür ederim :)
      Evet tek kötü ve önemli yanı kalıcı olmaması. Avonun çoğu parfümü kalıcı diye biliyorum o dediğine de şöyle bir bakayım :)

      Sil
  5. Dün yazını okudum ama yoğunluktan yorum yazamadım canım :( Ben de senin gibiyim, sanırım Burberry weekend'i on sene kullanmışımdır :) Yeni kokulara alışmam zor oluyor :)) Şişesi de çok güzelmiş <3 <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimii bazı parfümler imza niteliğinde :) vücutla bütünleşiyor resmne, şişesini bende çok beğendim :) <3<3

      Sil
  6. Oriflame diyince aklıma Ause gelirr. Hic sasırmadım tabiki :)) Canım benim merak ettim bu kokuyu. Bende parfüm çok sık değiştirmem ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çağlacımmm :) Çözdün artık beni ^^ Şişesi çok güzel kokusunu da baya beğendim yaz için uygun ancak devamlı kullanacağım bir parfüm kesinlikle değil :)

      Sil
  7. Valla parfüm den çok görsele takıldım ne çok yayın Vardır şimdi sıra sıra okuyacağım aman Yarabbi neyse ki sırada ki sınavlar günler sonra :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nesliiiim :) yorumlarını bekliyor olacağım bendeee , gerçi bu aralar pek paylaşım yapamadım fakat bugünden itibaren geçiyorum postların başına <3

      Sil