15 Nisan 2016 Cuma

Ağaç Yaşken Eğilir - Tanımı│AUSE ESUA

Merhaba ! -

psikolojik sorunlu- kafadan yarma- büyük ihtimalle hasta aile- sorunlu çocuk ve geleceğini arızası- bu çocuk bu ailenin elinden alınmalı ! - 

Bir kaç dakika önce nişanlım vesilesi ile berbat bir video izledim. Küçük yaşta çocuğa -oyun- diye şiddet aşılanıyor ve bu masum çocuk birden geleceğin psikopatı oluyor. !

183 Alo Şiddet hattı - Şikayet Hattı - arayarak şikayet edebiliyoruz amma velakin kişinin kim olduğunu bilgiler olmadığı için tespit edememişler. Buna ilaveten  Birisi bimere şikayet dilekçesi yazmış - buradan da bu sorun dile getirilebilir - ben şimdiden abandım ! - -



video linki -




12 yorum:

  1. Ahh şoklardayım keşke izlemeseydim dünyam yıkıldı:((

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle alınmalı. Ben birde bu ailenin baba figürünü düşünemiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle Aslı hanım ! ailenin komple bir terapi görmesi lazım.

      Sil
  3. melabaaaağ bloguma hoşgeldin kiiiii ama izlemiycem o vidyoyuu şimdiiiiii ay ya üzülmeyim yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deepppp ! sende bloguma hoşgeldin - kocaman sevindim :) rahatsız olacaksan hiç izleme ki kesinlikle tahammül edemeyip yarıda kapatacaksındır.

      Sil
  4. Ause elim gitmedi, açamadım :(( Çocukların zarar gördüğü hiç bir şeye tahammül edemiyorum canım benim :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blana yok bu sefer çocuğun ileri de nasıl bir psikopat olacağı, ailenin yetiştiriliş tarzı ile ortaya konmuş ama sen yine izleme sinir bozucu :(

      Sil
    2. Blana'm Gözde güzelce açıklamış benim pek bir şey söylememe gerek yok
      çocugun vücuduna değil direkt olarak ruhuna zarar veriyorlar bu video da ...

      Sil
  5. Güzellik bu nedir ya o yaşta ki çocuğun ettiği küfürler midem bulandı. Sonra iler de piskopat olunca suç kimde derler ya videoyu çekerken gülen anne bir kendini sorgulasın. Tabi babasından duyuyordur o küfürleri orası ayrı valla keşke izlemeseydim dedim :(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bal surat bende izlerken tahammül edemedim ve sonuna gelmeden kapadım videoyu başlangıç bana yetti. Babadan öğreniyordur büyük ihtimal fakat anneninde bunda payı büyük gördüğüm kadarıyla -

      Sil
    2. evet bende sonuna kadar dayanamadım ki yani çocuklara tapan ben şuan soğudum bu video sayesinde :(( kesinlikle babasından öğrendiği belli diğerleri de pek mutlu sinirden gel de kudurma..

      Sil
  6. duyarlı ause! ne kötü yaaa :(((
    Allah böyle zihniyetlerden korusun, fırsat vermesin! Bu nedir yaa????

    YanıtlaSil