12 Nisan 2016 Salı

NİSAN - ORIFLAME ALIŞVERİŞİ ♡ │AUSE ESUA

Merhaba ! Yine bir Ause yine bir oriflame.Ne olacak bu halim inanın bilmiyorum a-dostlar. Tam ara veriyorum, tak katalog yolluyorlar. Sabır sabır derken artık dayanamadım zira gözüme çarpan bir kaç ürün vardı.
Birisi tender care balsam ve diğeri ise büyük boy banyo köpüğü. Tender Care balsamı bitmek üzere olduğundan hemen alıyım istedim. Çünkü tender care benim elim ayağım, küçük ve bir o kadar marifetli kurtarıcım.Çantaya koca kremler atmak yerine bu minik beni gayet iyi idare ediyor.
Peki neler almışım bir bakalım mı ?

♡ Delicious Moments Banyo Köpüğü
En başta söylemeliyim ki oriflame şampuanları, duş jelleri çok zor bitiyor, küçükte olsa büyükte olsa. Bunu herhalde 5-6 ay kullanırım diye düşünüyorum.750 ML koca bir şişe.Kokusu muazzam ! Çilek, beyaz çikolata ve vanilyadan oluşan mükemmel bir kokusu var.Kalıcılığı da kokusu kadar iyidir umarım. 
Şöyle bir düşündüğümde  Avo'nun ürünleri -duş jelleri veya banyo köpüklerinin kokuları daha kalıcı oluyor sanki. Oriflame'in de bir kaç ürünü böyle, umarım bu da o kısma girer ^^

♡ Tender Care - Frenk Üzümlü
Kokusuna bayıldım! Eğer blog'u takip ediyorsanız tender care hakkında söylenecek pek bir şey yok, amma velakin henüz yeni görüyorsanız sizi şuraya alalım efendim >> Tık Tık
♡ Very Me Serisinden Cheeky Lips Stain Dudak & Yanak için Balm
Oriflame 'e üye olduğumdan bu yana sürekli gördüğüm ve almamak için kendime mazeretler ürettiğim bir üründü. En sonunda dürtüye dayanamayıp bunu da aldım. Bir-iki kez denedim ve rengini çok beğendim, umarım yanaklarımda da güzel durur.Kalıcılığı ile ilgili çok büyük bir beklentim yok. Renk ve yapı gereği yaz için uygun olur diye düşündüm, bakalım memnun kalacak mıyım?^^:)

♡ The One Serisi
 BA-YIL-DIM ! Bu kadar güzel olacaklarını düşünmüyordum açıkçası. Bu zamana kadar the one serisi rujlarını hep es geçtim ve en sonunda dayanamayıp ipi onlara verdim. Bakalım dudaklarda nasıl duracak zira sürmek için sabırsızlanıyorum.

♡ Giodani Gold Küpe
Avon olsun oriflame olsun bu iki isimden aldığım takılardan hep memnun kaldım. Renklerinde ne bir solma ne şekil değişikliği ne kopma hiç bir sorun olmadı. Öyle komik fiyatlara aldım ki çoğunu dışarıdan almaya kalksanız en kalitesiz olanlarına bile 15-20-30 lira veriyorsunuz. Onları da denedim ve çoğu karardı, koptu.

Buradan yola çıkarak bu şahane gold küpeyi de sepete atmaktan kendimi alı koyamadım , koymadım. Oriflame takıları ya minik kese içerisinde ya da şık kutular içinde gönderiliyor. Aynı şekilde Avon takıları da aynı düzende gönderiliyor. Hepsini kendi kese ve kutularında sakladığınız için görüntüde bozulma sorunu olmuyor ve ömürleri daha uzun oluyor. Almadıysanız bile mutlaka göz atın derim. Avon ve oriflame'in yeni kataloglarında şahane takılar var. Ben alamadım siz alın :D Bakıyım uzaktan <3
♡ Essentials Besleyici Gece Kremi
Bu arada son olarak ve görselde bulunmayan (şapşallığımdan) bir ürün daha var.
Bu yüz kremi  kargo fiyatı karşılığında  gönderildi, tam gece kremim biterken isabetli bir ürün oldu. (Normalde duş jeli veya el kremleri gönderiyorlardı )Tabii beklentim çok düşük, bakalım belki de memnun kalırım ne dersiniz ? :)

Oriflame alışverişim böyleydi. Umarım keyifle okumuşsunuzdur ve aralarında gözünüze çarpan bir şeyler olmuştur.

Kocaman Sevgiler, Ause ♡ ^_^

Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))

Bu  Blogda üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.

20 yorum:

  1. İyi günlerde kullan canımın içi :)) Ben de Giordani Gold parfümü denemek istiyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blana'm çok teçekkür ederim, daha güzelleri en en şirinleri senin olsun balım ^^ - Giordani Gold parfümünü hiç kullanmadım fakett yorumlara bakılırsa az biraz kalıcılığı iyiymiş oldu ki denersen bana ilk izlenimini söyle yoksa çatlarım :D ^^ <3

      Sil
  2. Benimde Orfilame üyeliğim var ancak 1-2 kez kullandım bu hakkı. The One serisinin bir rujunu almıştım geçen yıl. O rujlar favorim çok seviyorum. Güle güle kullan! :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Kısanın Güncesi ! Yorumun ve güzel dileklerin için çok teşekkür ederim :) Bende çok beğendim bu rujları :)

      Sil
  3. Hepsi mü-kem-mel :)
    Güzel günlerde kullan canım benim.
    Bende Oriflame dan tender care vişneli olanı kullanıyorum kokuları bir harika :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ceydacıııımmmmmmmmmmm :) Teşekkür ederim güzel suratlım ^^- Vişneli olanı kullanmadım ama kokusunu biliyorum gerçekten hepsi çok güzel tam yenilesi kıvamdalar :D <3

      Sil
  4. Frenk üzümlü müüüüü güzellik :)) saçmalama enfestir kokusu yemek geldi mi içinden benim yiyesim gelmiyor değil hani :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözdeeeeeğmmm ^^ Sorma bazen ben bile yemek istiyorum - (manyaklık) ^^ - kokusu, ambalaj rengi , işlevi herbişyii güzel valla bir bak Gözdeğm

      Sil
    2. Güzellik ben azcık bakardım yani tadına belkim güzeldir bıksana beraber bölüşüp kemiririz olmaz mı :D

      Sil
  5. O rujlar ne tatlı duruyor öyle yia.. İlk 2 renge bayıldım! Sürdükten sonraki yorumlarını da bekliyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anneğm Akelacıııım gelmiş !! ^^ Bende çok sevdim rujları, bir kaç fotoğrafını çeker çekmez denemeye başlıcam- çatlamak üzereyim sürmek için deliriyorum valla :D

      Sil
    2. Hihih geldiim ^^ O renkleri görünce ben bile delirdim buradan, ne kadar delirsen haklısın :D

      Sil
  6. Güle güle kullan canim. Rujlara bayildim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize sevindim çok teşekkür ederim :)

      Sil
  7. Ay birileri yola çıkmış da güzellik görmüş bitane bir uğrayayım demiş buralara :))
    Yoldan yazıyorum şimdi güle güle kullan bende de bi tane very me serisi ruj var amaa tee milattan kalma Nasıl oluyosa hiç bozulmadı hala :) kullanım tarihi bitmiştir tabi de ben hala kullanıyorum :D
    Güle güle kullan güzellik yarın falan filan uğrarım buralara iyice bir toparlanmam lazım bu kız aştı kendini müsrif oldu sayılır 1 haftalık post çıkar benden 😅💕💕💞

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahah Nesliiiiim hoşgeldin ! Valla oriflame ürünlerinin bozulup bozulmadığını bende anlamıyorum sanırsın ömürlük yapıyorlar ama tabii her güzel sey gibi onlarıda sonu var :D şimdiye kadar bişey olmadıysa sana sıkıntı yok demektir amma velakin dudakların pörtlemesin sonra ^^

      Okuduğun için çok teşekkür ederim, .çıksın senden bol bol post sabırsızlıkla bekliyorum

      Sil
    2. Ahah inşallah pörtlemez 😂 Hoşbuldummm güzellik şimdi de evimden yazıyorum :)) ama modemi bugün servise vermiş abim şansa bak :)) az daha bekler gibi 🙂💞💕❤️

      Sil
  8. rujları cok begendimmm güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  9. Yıllardır tender careden vazgeçemiyorum en sevdiğim ürün:))

    YanıtlaSil