11 Nisan 2016 Pazartesi

MART FAVORİLERİ ♡ │AUSE ESUA

Merhaba ! Bir kaç gündür buralar sessizlik ilan etmişti, çünkü Ause fink fink gezmelerdeydi (Aylar Sonra). Biraz enerji biraz motivasyon depolayıp geldim aranıza. Umarım sizlerinde keyifleri pek-aladır, mutlusunuzdur.

Kısa bilgi ve dileklerden sonra hemen yazıma geçiyorum.
Bitenler postlarına geçiş yapmışken, ay ay belirlenen favoriler postlarını da blog'a eklemek istedim.
Esasında bu postun 5 gün önce blog da yer alması gerekiyordu amma velakin unutkanlığım ve silinen post fotoğrafları yüzünden ertelemek durumunda kaldım. Geçtiğimiz ay neleri zırt vırt kullanmışım, nelere ayılıp bayılmışım hepsi bu postta !

İlk sırayı Nivea After Shave Balsamı alıyor
Sanıyorum, son zamanların en çok tercih edilen makyaj bazı diyebiliriz bu ürün için. Bende bu fikri keşfettiğimden beri sürekli bunu kullanır oldum. Hızlı emiliyor oluşu, ferahlığı, aydınlatıcı ve allığı uzun süre yüzümde sabitlediğinden ötürü favori ürünlerim arasına girdi. Geçtiğimiz ay bol bol kullandım kendisini. İndirim zamanı yakalarsanız 12-13 lira gibi şahane bir fiyata alabilirsiniz. İlla bu markanın balsamı olması gerekmiyor tabii ki, farklı markaları da deneyebilirsiniz - Mesela sevgili Nesli'nin elinden çıkan bu postu bir okuyun derim. Uygun fiyatlı farklı bir markanın balsamını kullanmış, benimde listemde olan denemek istediğim ürünlerden birisi. - Yazı için TIK TIK.
I Love Hindistan Cevizli Body Butter 
En en en sevdiğim vücut kremlerinden biri. Her ne kadar ilk etapta yapışkanlık hissi oluştursa da ve nemlendirme süresi çok da uzun olmasa da ben bu ürünü kokusundan ve yapısından ötürü çok seviyorum. Gratis mağazaların da hem bu boyunu hemde küçük boyunu bulabilirsiniz.
The Balm Nude'Tude Far Paleti
Tek bir palette hem gece hem gündüz makyajı için bir sürü kullanışlı renk var. Geçtiğimiz ay kullandığım renkler hafif ve ışıltılı tonlardı. Hem renk uyumları hemde kalıcı oluşlarından elim sürekli bu palete ve bu renklere gitti.
Essence Dudak Kalemi & H&M Lip Gloss
Bu ikisinin uyumunu o kadar çok seviyorum ki canım sıkıldığında bile sürer oldum. H&M den aldığım bu lip gloss dudak kalemlerimi şölene çevirir oldu. Kalıcılığı çok uzun değil fakat bıraktığı görüntü müthiş. Görüntüyü beğendiğim için ara sıra tazelemeye üşenmiyorum.

Essence dudak kalemini hem tek olarak hemde bu gloss ile birleştirip bir çok kez uyguladım ve çok sevdim. :)
Son Olarak Essence Nude Oje - 36 Dare it nude
Şaka gibi bir şekilde ilk defa bir ojeyi bu kadar kısa sürede azalttım. Ya ojeden kaynaklı ya da ben bu ojeyi çok sık kullandığımdan bu kadar çabuk bitmeye yaklaştı. Hem ayaklarıma hem ellerime sürekli uyguladım. Benim için bu renkler kurtarıcı oluyor, bakımsız eller bu nude tonlarla hemen değişebiliyor.

Mart favorilerim bu şekilde idi. Umarım keyifle okumuşsunuzdur ve kendinize uygun bir şey bulmuşsunuzdur. ^^

Kocaman Sevgiler, Ause ♡ ^_^

Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))

Bu  Blogda üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.

22 yorum:

  1. Ojenin rengine baydıldımm,nude tude da benim her ay favori olarak kullandıgım bir palet! :D
    Güzel günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Leydiiii :) ojenin farklı tonları da var gittiğinde mutlaka göz gezdir :) Çok teşekkür ederim <3

      Sil
  2. Caniiiim cok isabetli bir favoriler olmuss the balm tude paletini bende cok seviyorumm ojeye ve dudak kaleminide cok begendm not ettmm :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok sevdim bu paleti içerik olarak, kalıcılık olarak ve görüntü olarak çok seviyorum :) Dudak kalemine mutlaka bak çeşitleri var kendine uygun olanı bulursun diye umuyorum çok teşekkürler

      Sil
  3. Ause yine keyifle okudugum :))bi yazı olmus cok tesekkürler the balm pahalı olduğu için güvneip alamıyordm gittiğimde tekrar bakıcam dudak kalemi ve parlatıcı uyumuda cok hoş olmuş gercekten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Melisacım çok teşekkür ederim :) Parlatıcı ve dudak kalemi uyumu muazzam mutlaka denemelisin <3

      Sil
  4. blogunuzaa bayıldım fotograflar birharika the balm ruj paletini kullanıyorum bende cok memnunum :) essence dudak kalemi ve parlatıcı uyumu cok ckeici olmus

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Belkıs beğenmene çok sevindim :) Ruj paleti benimde listemde- dudak kalemi ve parlatıcı uyumu şahane her renkte güzel durur diye düşünüyorum :) <3

      Sil
  5. Fink fink gezdim demek hee güzellik hııı :))) ay şu sıralar herkes yoğun sanırım bende pek bakamıyorum sana uğrayayım dedim bak bugün yeni yazı gelmiş ^.^ 1 hafta sonra her şey düzelmiş olacağı için bu hafta çok uğrayamazsam mazur gör ;) ve o far paletinin renkleri muhhhteeeşemmmm kalpler çıkıyor gözümden :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözdeciiiiiiiiim!! ^^ Gezdim uzun bir aradan sonra. Bu sıralar herkes yoğun herkes ayrı alemlerde sanıyorum :) Eski tempoya geri döneriz umarım. Öyle ya da böyle geliyorsun ya o yeter kuzucumm - bende çok seviyorum bu renkleri ^^ o kalplere karşılık olarak ❤❤❤❤❤

      Sil
  6. far paletine bayıldım, gezmek iyidir sefanız olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize sevindim ^^ Gratisler de indirim dönemlerinde 50 liraya falan düşebiliyor bir bakın derim :)
      - KEsinlikle gezme motivasyonunu yükseltiyor insanın, çok teşekkürler ❤

      Sil
  7. Gezdin valla hep gördüm :))) Nude Dude paleti daha çok seviyorum ben. O kırmızı dudak kalemi benim de favorim :)) Öperim güzellik <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel Blana Bal Blana :) Bende gittiğim de nude dude paletini aradım amma velakin bulamadım standı çürütmüşler :D Bu kalmış ellerinde bende bunu kapıverdim o palet halen aklımda ^^ dudak kalemi fiyatına göre çok güzel ^^ - bende kocaman öperim ❤❤❤❤

      Sil
  8. Nude Tude palet aldığım ilk günden beri favorim.Eşimin Nivea balsam'ına hemen göz atıyorum şimdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahaha :) Mutlaka göz at hatta kap ondan ^^ geri verme , okuduğun için çok teşekkürler <3

      Sil
  9. Nivea yı bende bir iki kere denedim aman aman bir ürün değil bence, ilk sürdüğümde erkeksi bir kokusu var geçmicek diye çok korkmuştum :)) başka markanın bazı varsa kullanılmasa da olur diye düşünüyorum böyle bloggerların abarttığı kadar makyajı yapıştırmıyor :/ Essence ojelere bayılıyorum bende de mat serisi var renkleri mükemmel canım. Cok güzel bir yazı olmuş emeğine sağlık ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oovv, memnun kalmadığına üzüldüm :s Bu zamana kadar ten makyajını sabitleyebilen (baz olarak) en iyi ürün bana göre - tek sıkıntısı bazlar gibi gözenek küçültücü olmaması ki bi balsamdan öyle birşey beklenmesi anormal olurdu-
      Kesinlikle essence ojeleri fiyatına göre oldukça iyi özellikle fırçasını çok beğeniyorum diğer renklerinede bir bakmalı o zaman :) Beğenmene çok sevindim, çok teşekkürler <3

      Sil
  10. Aman da aman Ause'm benim adımı mı kıllanmış teşekkür ederim ya Nivea balsamını almamak için zor tuttum kendimi kasaya yaklaştım ve dönüp bıraktım irade budur :D bakalım ben neler almışımm :))
    Güle güle kullan kuzucum hepsini 😘😘❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İradenin- neslinin gücü ! :D Çok teşekkür ederim Nesliğmmm ^^ en kısa sürede senin balsamıda alıp deneyeceğim <3

      Sil
    2. Teşekkür ederim son tahlilde ! 😀

      Sil
  11. fotoğraflara bayıldımmmmmmmmmmmmmm yazıda cok güzel olmus o palete bi türlü kıyıp para veremiyorum ben yaaa

    YanıtlaSil