28 Nisan 2016 Perşembe

Le Petit Marseillais Lavanta Balı - Duş Jeli ♡ │AUSE ESUA

Merhabaaaaaaaaaa !
Aylardır paylaşılmayı bekleyen fakat elimin bir türlü gitmediği duş jeli yazısını artık daha fazla ertelemeden paylaşayım istedim. Erteleme sebeplerimden birisi bu duş jelini bir türlü sevmemem ve sahiplenmiyor oluşum ^^
Beğenmediğim için direkt anneme şutladım zira kendisi bu tür duş jelleri pek sever.

Lavanta kokusu ve lavanta balı kokusu arasında baya fark var bana kalırsa. Ben ki lavanta kokusunu çok seven birisiyim. Uyumamı kolaylaştıran, baş ağrıma iyi gelen, beni rahatlatan bir kokudur. Fakat lavanta balı ise ters etki yarattı bende. Kokusunun kalıcı olmasına bile sevinemedim çünkü kokudan nefret ettim.

Le Petit Marseillais Lavanta Balı 

Sanıyorum 8 farklı içeriği var. Aralarında en çok dikkatimi çeken *lavanta balı,Vanilya ve portakal çiçeği* idi. Cosmetica online üzerinden sipariş ettiğim için kokusunu açıp  kontrol etme gibi bir durumum olmadı. Eğer olsaydı direkt farklı çeşitlerine geçerdim.

Çıt çıt kapaklı dediklerimizden kullanışlı ambalaja sahipler ve görsel olarak da albenisi yüksek.

  • Yapısı ve köpürmesi standart 
  • Koku kalıcılığı oldukça iyi, hem banyo buram buram koktu hemde duş sonrası az da olsa kokusu üzerimde kaldı ^^
  • Söylediği gibi güzel nemlendiriyor fakat duş sonrası nemlendirici sürmeyecek kadar değil elbet. Ancak hem temizleyip hem nemlendiren ürünler her zaman daha cazip, ilgi çekici gelmiştir
  • Genel olarak beğendiğim özellikler ise; Nemlendirmesi ve kokusunun kalıcılığı

Hem küçük hem büyük boyunu bulabilirsiniz.
Fiyat : İndirimsiz 16 TL cosmetica indirimli  9.90 TL  - 400 ML

Kocaman Sevgiler, Ause ♡ ^_^

Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))

Bu  Blogda üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.

23 yorum:

  1. Ause'm lavanta ballısını denemedim ama şeftali kokusu seviyorsan, şeftalili çeşidine bir bak derim. Ben çok sevmiştim. :)) Öpüyorum yanaklardan <3 <3 <3
    (Gözde seni kıskanıyor, şimdi seni öptüm diye yine küsecek :)) )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hah blana ne kıskanması yahu sen yanlış şii etmişsin, saçınızı başınızı yolarım sadece :P ahaha bende şeftalisini aman aman sevmedim ama vanilyalısı çohh güzeldi :))

      Sil
    2. ahahah delisiniiz ya:D ^^ Blanaaa ^^ ben lavanta balının kokusunu sevemedim içerik olarak güzel olsa bile koku kötü olunca köşeye itiyorum. Şeftalili olanını merak ettm şimdi kokusu tee buralara geldi.

      Şeftalili ve vanilyalı olanı listeye ekledim. Bende sizi kocaman öpüyorum bal yanaklar

      Sil
  2. Ben bu seriyi hiç denemedim pek fazla duş jeli merakım da yoktur. Alacak olsam bile artık lavanta balını almam heralde :)
    Teşekkürler❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Leydiii ^^ Alacak olursan eğer diğer çeşitlerine bak derim ya da bunu da bi kokla belki seversin. Kişiye göre değişebiliyor çünkü ^^ ama ben baya baya nefret ettim o ayrı sevemedim bi türlü <3

      Sil
  3. aaaa ismi de ne güzelmiş bi de lavanta ha ay alcam bunu hemen de yani yok mu gratis watsons da filan yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gratis veWatsonslarda bulursun Deep :) Duş jeli canavarı mu oldun?! :p

      Sil
    2. Dimii Deep çok havalı ismi ^^ Blana'nın dediği gibi gratis, watsonslarda bulabilirsin cosmetica online dan ya da etrafında eczaneler küçük kozmetik dükkanları varsa oralarda da satılıyor. Ben her girdiğim yerde mutlaka görüyorum^^

      Sil
  4. lavanta kokusunu ben de çok seviyorum, özellikle uyurken sakinleştirici, dinlendirici etkisi olduğuna inanıyorum. Tavsiyelerinizi dikkate alıcam, teşekkürler <3 :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maryslife ! Merhaba :) Bende çok seviyorum lavanta çiçeğinide kokusunuda ama lavanta balı lavantanın kendi kokusuna göre daha uçta sanki. Güzel yorumun için ben teşekkür ederim <3

      Sil
  5. Demek kokusunu sevmedin.. Hımm.. O zaman görünce uzak durayım hihi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahah Akelaaa ^^ :) Bi kokla belki sen seversin ya da direkt olarak Gözde'nin sevdiklerine yönel derim :)))

      Sil
  6. Ben koklamıştım hoşuma gitmişti. Kalıcı ve nemlendirici olması artı puan oldu en kısa sürede alacağım, paylaşım için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yelizcim ben bi türlü sevemedim ama annem çok beğendi mesela. Galiba bana alıştığım lavanta kokusuna göre daha farklı daha ağır geldiğinden sevemedim. Nemlendirme özelliği ve kalıcı olması ise pek şahane. Güzel yorumun için çok teşekkürler <3

      Sil
  7. Güzellik bu sefer biraz şaşırdım açıkçası çünkü ben le petit marseillais duş jellerinin hastasıyım yazın peynir ekmek gibi tüketiyorum mesela vanilyalı olanına tavım ama lavanta denemedim. Bende mesela şeftali, nektarin olanını çok aman aman sevmiyorum ama yine güzel kullandım :)) dur lavantayı da bu yaz denerim sevmezsem sana direk yazarım ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Balım bende büyük beklenti içinde aldım esasında (kokularından ötürü) fakat bunun kokusunu bi türlü sevemedim sevmediğim gibi kokusuda kalıcı çıkmasın mı :D istesem kalıcı olmaz valla :D Diğer kokularına bakıcam bende vanilya, şeftali ve portakal çiçeğini not ettim bakalım inşallah onlar mis gibidir <3 sende al, dene yaz mutlaka çok merak ediyorum düşünceni <3

      Sil
    2. ay kalıcıysa ben daha çok severim ki :))) tamam deneyeceğim o zaman blog da ele alırım ki :*

      Sil
  8. Auseeeeeee bende bu markanın duş jellerini cok seviyorum bu dediğinin kokusu cidden tuaff banada ağır geldiiiii

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aybükeeeeecim demekki aynı fikirdeyiz. Benim için ağırdan çok rahatsız edici bi koku esasında. İki türlü de sevmedim kısacası :D

      Sil
  9. Benim içeriğinden anladığım kadarıyla ağır bir kokusu var. Çünkü karışımları çok hafif kokular değil. Markası pek bir havalı görünüyor, iddialı mı desem <3 Ama bunu öğrendiğim iyi oldu balım. ^^ Görürsem uzak dururum. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bal surat kesinlikle tuhaf bir kokusu olduğu aşikar (bana göre ) :D ama beğeneni de var ^^ tabii ki. Eğer gözün çarparsa elin giderse falan önce bi kokla öyle al :D

      Sil
  10. Reklamlarda gördüğümde çok pahalı sanmıştım ama fiyatı gayet makulmuş öğrendim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle çok uygun eğer indirim dönemi denk gelirseniz 5-6 liraya kadar düşüyor:)

      Sil