26 Nisan 2016 Salı

Garnier Saf ve Temiz 3'ü Bir Arada Temizleyici - Yağlanma ve Pürüzlere Karşı ♡ │AUSE ESUA

Merhabaaaaaaaaa ! Bugün pek bir enerjiğim ! Pilatese başlayalı yaklaşık 2 hafta oldu ve ciddi farklar gözlemlemeye başladım. Haliyle bu hem yüzüme hemde ruhuma yansıdı. Var olan enerjim fazla fazla katlandı. Bu değişime yakışır bir temizleme ürünü ise yerini aldı.

Akne, sivilceye meyilli - yağlı -karma bir cilde sahibim. İllet ettiren, bezdiren bir cilt tipi.
Özellikle sivilcenin iyileşme sürecinde oluşan kuruma sorunu, suratımda daha kötü bir görüntüye neden oluyor. Üzeri kabuk bağlamış bir yara gibi. O ölü deriden kurtulmanın tek yolu da peeling yapmaktan geçiyor. Peeling yapmadan ten makyajı uyguladığımda berbat bir görüntü çıkıyor karşıma. En iyi kapatıcı dahi olsa o ölü deri atılmadıkça suratım pütürlü pütürlü görünüyor.

Tek ve önemli sorun ise her peelingin işe yaramıyor oluşu. O kadar peeling denedim ve o sivilce yüzünden oluşan kabuklanma sorununu bir türlü geçirmedi. (Toz şeker hariç ^^)

Ta- da !!! Apar topar hazırlanmam gereken bir nikah var ve suratım sivilce torbası !
Hemen en yakın markete ışınlandım. Yaklaşık 6-7 ay önce 2 kutu bitirdiğim Garnier'in 3'ü bir arada temizleyicisini kaptım. (Bu söz konusu market - Bim) ^^

Bu temizleme ürünü tam acil durumlar için üretilmiş bana kalırsa.
*Temizleme
*Peeling
*Maske !
Tek bir ürünle bütün aşamaları hallediyorsunuz. Kısa seyahatler içinde oldukça kullanışlı bir ürün.
Yağlanma ve pürüzlere karşı olduğu içinde o anki felaket durumuma çok iyi geldi.

Nikah Öncesi Uyguladığım Rutin 
Duşa girmeden önce maske olarak yüzüme uyguladım, sonrasında peelinginden yararlanmak adına ovarak temizledim. Sonrasında, makyaj öncesi tekrar peeling olarak uyguladım ve o kabuklu görüntü tamamen ortadan kalktı. Ardından nemlendiriciyi sürüp, ten ürününü uyguladım.
Sonuç : Makyaj cildime daha iyi oturdu. - Ben zevkten 4 köşe ^^
Bu tarz 3'ü bir arada yada 2'si bir arada ürünleri her zaman daha kullanışlı bulmuşumdur. Garnier'in bu temizleme ürünü de uygun fiyatlı oluşu ve işlevi sayesinde o sevdiklerim arasında yerini aldı.

Ambalaj : 
Çıt çıt kapaklı, kullanışlı bir ambalajı var.

Ürün Yapısı :
Beyaz renkli ve içinde mavi minnak partikülleri bulunuyor.

Neler Yapıyor ? 
Temizleme özelliği ile sebum fazlasını azaltıyor %89
Peeling sayesinde tıkanmış gözenekleri temizliyor  %68
Maske olarak uygulandığında ise cilt tonunu düzgünleştiriyor %91

-Cilt tonunu düzgünleştirmesi ile ilgili en net ve gözle görülür örnek; sivilce ve akneden oluşan kızarmış görüntüyü çok az da olsa hafifletiyor olması. (Aman aman bir değişiklik tabii ki söz konusu değil) Fakat sivilce sorununu görmezsek eğer genel olarak daha iyi bir cilt tonu çıktığı aşikar.

Bir önceki kullandıklarımı detaylıca test etme şansım olmamıştı. Çünkü bu ürünü ara sıra kullanıyordum ve rutinim de devamlı kullandığım farklı bir ürün vardı. Bu sefer ise yaklaşık 2 haftadır düzenli olarak sabah ve akşam olmak üzere her gün kullandım. Hafta da 2-3 kez duruma göre 4 kez maske olarak uyguladım.

Peeling ve temizleyici olarak her zaman ikisini bir arada kullandım.Direkt yüzümden bol su ile çıkarmak yerine, ovarak çıkarmayı tercih ettim. Çünkü peeling olarak her gün rahatlıkla kullanılabiliyor.

Uygulama Sonrası Ciltte ki Hisler
Temizleyici ve peeling olarak uygularken oluşan ferahlık hissini çok seviyorum. Aynı şekilde maske olarak uyguladığımda da ferahlık hissi fazlasıyla oluyor.

Yüzümü yıkadıktan sonra ise yüzümün temizlendiğini ve az da olsa gözeneklerin sıkılaştığını, cilt tonunu az biraz açıldığını görebiliyorum. Bu da benim fazlasıyla hoşuma gidiyor. ^^

En önemlisi ve es geçilmemesi durum ise uygulama sonrası mutlaka nemlendirme uygulamalısınız.
Zira cildi çok kurutuyor. Temizleyici olarak standart bir kuruma diyebilirim fakat maske olarak uyguladığınızda yüzünüzde sanki, sabunla yıkanmış gibi kuruluk ve gerginlik oluyor.
Mutlaka nemlendirici uygulayın. ^^ <3

Nasıl Uygulanır :

  1. Temizleyici Olarak : Islak yüzünüze hafifçe yedirerek uygulayın ve durulayın.(Günlük Kullanın)
  2. Peeling Olarak : Yine ıslak yüzünüze dairesel hareketlerle masaj yaparak uygulayın ve durulayın.(Günlük Kullanın)
  3. Maske Olarak : Yüzünüze uygulayıp kuruması için 3-4 dakika bekleyin ve durulayın. Hafta da 2-3 kez kullanabilirsiniz. 

Tekrar Alır mıyım ?
Havalar ısınmaya başlamışken ve güneş beni vıcık vıcık yağ içine sokarken, daha iyisini bulana kadar bu ürün yaz aylarında en çok tercih ettiğim temizleyici olacak gibi.

Fiyat :9.95 TL

Kocaman Sevgiler, Ause ♡ ^_^

Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))

Bu  Blogda üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.



24 yorum:

  1. Severek kullandığım bittikçe koşup yenisini aldığım tek ürün ☺️ Detaylı yazı için teşekkürler ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Semacımm yazıyı beğenmene ve üründen memnun kalmana sevindim. Çok teşekkürler :)

      Sil
  2. Çok seviyorum ben bu tatlış ürünü ya. Şaşırdın değil mi böyle söyleyince? :D
    Şaka bir yana da 2 kutu bitirdiğim severek kullandığım bir üründü bu. Özellikle kullandıktan sonra yüzümü ferahlatmasına bayılıyordum. Dediğin gibi biraz kurutma olayı vardı ama çok rahatsız etmedi beni. Cilt tipimiz de aynıymış bak. Maalesef akneye meyilli yağlı-karma, nasıl gıcık oluyorum anlatamam -_-
    Şu anda kullandığım başka bir ürün var ama bakalım bitince karar vereceğim hangisine devam edeceğime :)
    Ellerine sağlık kuzum! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Akelaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ben şoklardayım :) Az biraz ortak noktamız oldu o zaman desene ^^
      Bende ferahlatıcı özelliğini çok seviyorum. Bi üründe en çok istediğim (maske ve temizleyicilerde) ferahlatıcı özelliğinin dehşet olması :D
      Şuan ki kullandığın ürün ne cok merak ettim mailden, buradan biyerden bana söyle. Madem aynı cilt tipindeniz belki banada uyar :)
      vee beğenmene sevindim balımmmm teşekkür ederim <3

      Sil
    2. Hihi bende çok sevindim ^^ Özel olarak bu konu ile ilgili ulaşacağım sana kuzum❤

      Sil
  3. Yanlış anlamadıysam sivilce sorunun var aslında sivilce sorunun için kil maskesi kullansan daha iyi olabilir peeling daha kötü hale getirebilir, komedona dönüşebilir aman diyeyim.
    Ürünün seni memnun etmesine sevidnim, güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Leydiiim ^^ ilgin için çok teşekkür ederim :) Sert partikülleri olan peelingleri kullanmıyorum bir kaç denememde yüzümü tahriş ettiler sonrasında araştırdım ki dediğin gibi sivilce sorunu varsa peeling önerilmiyor. Fakat bu üründe partiküller hiç yok gibi o yüzden cildime iyi geldiğini düşünüyorum. Çok teşekkür ederim güzel yorumun için <3

      Sil
  4. gerçekten güzel bir ürün cildim hassas olmasına rağmen ferahlık ve tazelik hissini yaşadım ve cildimde sorun yaratmadı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sahimiiiii :) ne güzel, hassas ciltli olmanıza rağmen cildinizde bis orun yaratmamış çok sevindim ^^

      Sil
  5. Merhaba benim çok severek kullandığım bir ürün fiyat olarak da makul

    bu arada blogumda çekiliş yapıyorum beklerim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize sevindim ^^ bende fiyatını ve işlevini çok beğeniyorum ^^

      Sil
  6. Ause'm bu ürün salisilik asit içeriyormuş. Salisilik asit (yani bir tür aspirin diyebiliriz) sivilceleri kurutur. Bu ürün, güzel bir ürünmüş kesinlikle... Haftada bir kil maskesi de deneyebilirsin belki ama hepimizin cildi farklı. Bunu sevdiysen, bence de devam et :)) Benim cildim de çok kuru, sürekli egzamayla uğraşıyorum, her cilt ayrı dert işte... Öpüyorum kocaman <3 <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blana'mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm hatırlattığın çok iyi oldu , salisilik asit ile ilgili de not yazacaktım fakat es geçmişim ne güzel sen dile getirdin hemen güncelleyeyim ^^
      sivilceleri kurutmada çok çok başarılı. İlk kez bi ürün bu kadar etkili oldu bende. Kil maskesini de uyguluyorum balım fakat rutine bi türlü uyamıyorum haftada 2 kez uyguladığımda cildimde gözle görülür farklar ortaya cıkıyor fakat unutuyorum bazen ^^ bende kocaman öpüyorum balımmmmmmmmm <3

      Sil
  7. Güzelllikkkk o enerjiden bana da versene enerji aktarımı oluyor mu ki çok merak ettim :)) Yalnız ben Bim kısmını okuyunca kocaman gülümsedim aklında bulunsun şokta da bazen indirimli satıyorlar hazır çıkmışken bir tur dön derim :)) gelelim garnier'in bu arındırıcı jeline fotoğraflarını çektim bir türlü yazamadım sen benden önce davranmışsın yakında bende yazıcam ben alnımda ki yağlanmayı azaltması için kullanıyorum arada güzel ürün sevdim ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözdeeeeee ^^ sen evin bütün kapılarını ve algılarını açık tut ben göndericem, gönderiyorum hatta sana bol bol bol enerji :)
      Bu tür ürünleri Bim'den kolayca temin edebilmek hoşuma gidiyor :D Şokta aynı şekilde ve bazen güzel indirimler yapıyorlar dediğin gibi :)

      Sende yazzz mutlaka hemen okuyalım :)- Kesinlikle T bölgesinde oluşan yağlanmayı kontrol altına alıyor bende çok sevdim yazın bol bol kullanacak gibiyim :) <3

      Sil
  8. Yine yinee harika bir yazı! En ince ayrıntısına kadar anlatmana bayılıyorum bende de ürün bol diye almıyorum bunu ama elim hep gidiyor ne zaman görsem.. Dayanamıyıp alıcam sanırım :) Emeğine sağlık kuzum ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çağlacımmmmmmmmmmm beğenmene çok sevindim, her zaman ki gibi yapıcı, güzel ve enerji veren bi yorum geldi senden :) Cilt tiplerimiz sanıyorum aynıydı bencede denk gelirsen mutlaka al. Bim'de kolaylıkla bulabiliyorsun hem fiyatıda çok uygun :) <3

      Sil
  9. Sana net bir isim bulmam lazım böyle olmıycak :/ fotolarına bayıldığım hatun!!?!? :/ tamam bu oldu :)) Bu ürün yüzümden birazcık zor arınsada, beni uğraştırsada azacık seviyorum, 3.sünü kullanıyorum, bir zararını görmedim aksine güzel arındırıyor ve verdiği aydınlığı seviyorum, devamlıda alırım diye düşünüyorum..Teşekkür ederim fotolarına bayıldığım hatun :) <3 (kısalttım FBhatun diyorum artık tamammıdır? :X <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Goncaaaaaaaaaaaaa :) güzel suratlı arkadaşım. Yorumunu koca dişlerimi göstere göstere okudum çok mutlu oldum. Kesinlikle yüzden çok zor arınıyor doğru bi yere parmak bastın :D kalanını ılık havlu ile temizlemek zorunda kalıyorum ne kadar su çarparsam çarpayım çıkmıyor. Maske olarak da genelde duşa girmeden uyguluyorum ki rahat rahat çıksın. Aynı şekilde bende senin fotoğraflarına bayılıyorum ve blogunu çokkkk beğeniyorum :) ama öyle güzel seyler söylemişsin ki utandım ne diyeceğimi bilemedim şuan sen bana ne istersen ne dilersen de ^^ ben teşekkür ederim bu enerji, motivasyon bombası yorumun için <3

      Sil
  10. Cnm 4-5 senedir severek kullandığım bu ürünü bu kadar güzel yorumlaman çok güzel olmuş.Ben duşta peeling olarak kullanıyorum, aralarda başka ürünler denesem de her zaman alıyorum.Emeğine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aysel hanımcım memnun kalıyor olmanız ne güzel :) duşta kullanmak da harika oluyor gerçekten, çok haklısınız. Güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim, kocaman sevgiler <3

      Sil
  11. bu ürünü birkaç kez denedim ama nedense hiç sevemedim.. son günlerde birkaç sivilcem çıktı, bu ürüne bi şans verebilirim belki yeniden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fatma hanımcım sivilceleri kurutmada çok başarılı benim için. Çünkü yüzüm akne ve sivilceye oldukça meyilli ve bu tarz içeriğe sahip ürünler işe yarıyor. Garnier de uygun fiyatlı iş görür bir ürün. Tabii her ciltte işe yaramayabiliyor. Umarım bu kez faydasını görürsünüz :)

      Sil
  12. İnşallah Can'ım benim, notlarıma yazdım, alırsam kullanırsam mutlaka paylaşacağım 🤗

    YanıtlaSil