13 Nisan 2016 Çarşamba

FAVORİ BLOGUM #3 CEYDA CENGİZ

Merhaba ! Favori blogum postları tüm hızıyla devam ediyor ki.

Bugün sizlere sunduğum blog sevgili arkadaşım Ceyda'nın blogu.

Blog üzerinden ilk tanıştığım, yorumlaştığım bloggerlardan birisidir. Yeri bende çok başkadır.
Saygı çerçevesi içinde bütün yorumlara sevecen, samimi cevap vermesiyle beni mest etmiştir.
Ürün yorumları, yazıları ile güvenilir bir yazardır. Ayrıca blogu, bloggerlığı destekleyen harika bir insandır.

Ayrıca youtube kanalı var, kendin yap videoları ekliyor. ^^
Büyük ihtimalle bu postu okuyan çoğu kişi onu biliyor ve takip ediyordur. Ancak bilmiyorsanız, yeni gördüyseniz bir tıklayın ^^

Ceydanın Blogu İçin Tık Tık
Ceyda Google + İçim Tık Tık 
Ceyda Instagram İçin Tık Tık
Ceyda Youtube İçin Tık Tık 


Diğer, Favoriler
Sen Yokken Kaç Kez Kırmızı Ruj Sürdüm
Gözde'nin Evinden

14 yorum:

  1. Ceyda severek takip ettiğim blogger arkadaşlardandır:))

    YanıtlaSil
  2. Ayy evet Ceyda + Blogu + Granolası cok harika ve cok tatlıııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahah kesinlikle ne güzel özetledin :)

      Sil
  3. Ben bilmiyordum kimi net gelsin bakcamm :))
    Kendin yap videoları çok ilgimi çekiyor bu aralar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nesliiimm vakit bulduğunda bak, seversin - tatlıdır, cana yakındır :)

      Sil
  4. Ben de çok severek takip ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Leydiiiğm ^^ - o zaman senden benden Ceydaya öpücükler <3

      Sil
  5. Ause, sen tavsiye ederin seversin de ben gitmez miyim :)) Hemen ışınlanıyorum :)) <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blanaaa ^^ bal suratlım - ışınlan kuzum seversin çok tatlıdır, içerikleri güzeldir ^^

      Sil
  6. Yaaaaa sen ne tatlı bir insansın ya ♥
    İyi ki tanımışım seni canım arkadaşım.
    Birbirinin yüzünü görmeden,görüşmeden de arkadaş olunabileceğini gösterdin bana :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzummm ^^ güzel yorumunu yer yutarım, bende iyi ki tanımışım seni :)

      Sil
  7. Güzellik ben hep görüyordum yorumlar da hiç es geçtiği olmamıştır sanırım :)) Youtube kanalını ilk kez senin sayende öğrendim bak ne güzel eklemişsin bütün linkleri ^.^

    YanıtlaSil
  8. Ben gittim bloga ama sana yorum yazmamışım yaa Ause! utandım şu an :(((

    YanıtlaSil