22 Nisan 2016 Cuma

ESSENCE METAL GLAM TEKLİ FARI ♡ │AUSE ESUA

Merhaba ! Ufaktan ufaktan far postlarına dönüş yapayım dedim. Ancak başta belirtmeliyim ki Essence ürünlerini seven ben bu üründen nefret ettim !
Bir kaç hafta önce essence farları ile ilgili Blana ile de konuşmuştuk. Blana her denediği farın taş gibi olduğunu ve renk vermediğini söylemişti. Bense o farlarına hiç denk gelmedim ve aksine aldıklarımın hepsinden çok memnun kaldım... ta ki bu farı alana kadar.
Bazı farları hakikaten kötüymüş dedirtti ve Blana'ya hak verdim.

Mor görünümlü fuşya-mor karışımı tonlarda bir far. Almaya karar verdiğimde  ışıltılı ve mor tonlarda olduğu için almıştım. Ancak denedikten sonra görünenin altında alakasız bir far çıktı.
  • Far aşırı sert, rengi almak için büyük güç harcamanız gerekiyor. 
  • O kadar bastırmama rağmen çok az renk veriyor. 
  • Fırça ile uyguladığınızda ise hiç renk gelmiyor !
  • El değmemiş görüntüsünde olduğu gibi bir ışıltıya sahip değil, çok hafif yansımalı bir duruşu var. Metal Glam adını neden vermişler orası da ayrı bir tuhaf. 
  • Ambalaj tasarımları genelde dandik oluyor. Fiyatlarını da düşününce çok normal. 
  • Yana döne Essence tekli farlarını seven, bittikçe alan ben bu fardan hiç memnun kalmadım. 
  • Mağazaya gittiğinizde Essence Metal Glam farlarını görürseniz direkt görmemezlikten gelin a-dostlar ^^ 
Bu felaketin aksine Essence'in  şurada  ki farlarına  göz gezdirin derim. Eğer far aydınlatıcı seviyorsanız ve uygun fiyatlı bir aydınlatıcı istiyorsanız essence 'in bu tekli farları aydınlatıcı olarak müthiş.

*Bu arada bu farın testerını denediğimde, rengini daha belirgin veriyordu ve daha yumuşak gibiydi. Bazen tester ürünler ve esas ürünler arasında garip bir farklılık oluyor. En sağlam kanıtı da bu far oldu sanırım. :)

Kocaman Sevgiler, Ause ♡ ^_^

Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))

Bu  Blogda üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.

18 yorum:

  1. Ayy güzellik ya ben okuyunca bir şok geçirdim sen nasıl geçirmeyesin :(( önce dur bak bende essence farlarını çok seviyorum hatta sana da demiştim ve blana taş gibi dediğin de alla alla bendeki de yumuşacık kremsi demiştim meğer haklıymış kız bak görüyo musun :( Ne güzel mor tonu istediğim tondan dedim pembemsi bir şey çıkmış o ınam soğudum valla :/ Metal glam gördüğüm de püüü yapıcam :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel suratt aynen öyle. Bazı farları gerçekten çok kötüymüş. Birde 4lü far paleti var o da aynı şekilde taş gibi -_- heralde en kullanışlı ve işe yarar olanları öteki tekli farları. Glam ile uzaktan yakından alakası yok :D Görünürde pigmentli bi far zannettim eve gelince şok geçirdim. Öteki renklerinin testerını denediğimden bunun nasıl renk verdiğine bakamadım orda. Değerlendirirz artık bunuda bi şekilde. Çok teşekkür ederim yorumun için balım <3

      Sil
    2. 4lülerden de var bende, hele açık renkleri kesin kireç taşı falan :(( Öyle duruyorlar, bunları kullanmanın bir yolunu bulursan bana da haber et canım yaa :-/

      Sil
    3. Bi kaç fikir var kafam da Blana'm eğer işe yararsa hemen paylaşıcam - hiç olmazsa boşa çöpe olmazlar ^^

      Sil
    4. Neyse bak Blana doğru diyor güzellik herhangi bir kavga olur filan çok iyi kafaya fırlatmalık 😂😂

      Sil
    5. ahahhaha aynen bende düşünmekteyim o fikri :D

      Sil
  2. Rengine bayıldım nasıl güzel bir renk, keşke daha yumuşak ve pigmentli olsaymış.. Bu rengi açıkçası hiç alıcı gözle incelememiştim, bu kadar simli farları sevmiyorum ama sürülünce nasıl güzel bir renk çıkmış ortaya,simden çok sedefli gibi sanki. Far için büyük kayıp, renk boşa gitmiş :/ :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gonca'm bende ilk gördüğümde rengine bayılmıştım. Sürdükten sonra da rengin duruşu ve ışıltısı çok hoşuma gitti. Fakat o rengi alıcam diye baya güç harcadım (abartmıyorum) Çok güzel söyledin, dediğin gibi sedefli far gibi çıkmış ^^ ama yok yani çıkmıyor renk :D - renk boşa gitti gerçekten :(

      Sil
  3. Ause'm sinir olduğun birinin at kafasına, çakıl taşı gibi bu farlar zaten :(( Bunlara denk gelmene üzüldüm yaa bendekiler hep böyle... :( Mümkün değil uygulama yapmak, fırçaları zaten kirletmiyorlar bile sağolsunlar :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aahhaha İyi fikir balım :D - benimde ilk kez başıma geliyor. Söylediğin kadar varmış abartısız. Hangi akla hizmet böyle bi far çıkardılar anlamadım. Öteki tekli farlarını gerçekten çok beğeniyorum meemnunumda ama bu gerçekten olmamış Blana'm ya söylediklerinde sonuna kadar haklısın kaya gibi mübarek :D

      Sil
  4. Yavrucuğum okuyunca çok sinirlendim. :/ Ben de bir keresinde böyle bir ürünle karşılaşmıştım. Neden o kadar sert yapıyorlar anlamıyorum. Dediğin gibi fırçaya renk hiç gelmemişti ben kullandığım üründe de. :D Acayip güç harcamıştım bana mısın dememişti far. :D Ama mor tonunu çok sevdim. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen balım :S bende anlamadım mantığı nedir, hiç mi test etmiyorlar onu da bilemedim :D Frçanın kılları kopacaktı biraz daha zorlasam (abartmıyorum) parmakla biraz olsa güç harcadığımızdan az biraz renk veriyor sağolsun. Bende rengini çok beğenmiştim amaaaaaaa elimde patladı -_-

      Sil
  5. Vay be.. Bende essence farlarının yumuşacık, sürümü kolay olduğunu düşünüyordum. İyi oldu söylediğin. Yoksa rengine aldanıp alabilirdim -_- Hainler, güzelim rengi katletmişler! :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ! resmen katletmişler -_- - Ama öteki tekli farları çok güzel, yumuşak sürümü kolay ama bunu becerememişler anneğmm <3 ^^

      Sil
  6. Essence in farları genelde böyle oluyor ama oje ve kalemleri çok iyi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikleeee oje ve kalemlerini bende çok seviyorum birde bi kaç farı gerçekten çok iyi ^^

      Sil
  7. glam rock var yaaa müzik tarzısıııı farı da mı çıkmıış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahahha aynen onu bile çıkarmışlar amma velakin hiç bi işe yaramıyor Deep kaya parçası mübarek ^^

      Sil