29 Nisan 2016 Cuma

Dove Original 48h Korumalı Deodorant ♡ │AUSE ESUA

Merhaba ! Güneş suratıma çarpmış, hafif terlemeler başlamış-iken bu duruma uygun, uzun süredir kullandığım bir deodorant yazısı da Blog da yerini aldı.
Sizlerde de oluyor mu ? Tek bir roll-on ve deo ya takılı kalmak gibi bir huyum var. Daha iyisini veya güzel kokulu, işlevi güzel farklı ürün bulana kadar uzun süre aynı ürünü kullanıyorum.(Ya da üşengeçlikten yeni ürünlere göz gezdirmekten kaçınıp, aynı ürünü alıyorum ^^)

Dove Original Deodorant da bir süredir kullandığım ürünlerden biri.

Bu yaz işleri evden yürüteceğimden ekstra ter önleyici ürünlere abanmadım. Geçtiğimiz yaz sezonlarında mutfakta çalıştığım için terleme sorunu kaçınılmaz oluyordu. Izgara başındasınız kafanızın üstünde çalışmayan bir klima ve tosun gibi yiyen Rus müşterileri düşünün. (Çok şükür o dertten kurtulmuş durumdayım^^)

Dove Original 48h Korumalı Deodorant 

Dove original 'ı sevende var sevmeyende var. Bense orta karar fikre sahibim. Hem seviyorum hemde bazı özelliklerinden ötürü sevmiyorum.

*48 saat etkili koruma
*Alkol İçermez
*E Vitamini İçerir

Kokusu ilk sıktığımda çok ağır geldi ve nefesimi tıkadı. (uzaktan, yakından sıksam da bu sorunu her seferinde yaşadım) Fakat bir kaç saniye sonra o tıkayan koku uçuyor.(Halbüsü Deodorant kokularını genelde severim ve bu tür nefesimi tıkayan kokulara denk gelmemiştim - _ - olmadı bu.)

Sıktıktan sonra koltuk altını çok güzel nemlendiriyor. - Bu özelliğini çok sevdim.

Kalıcılığı; Yaz aylarının çoğu duşta geçtiğinden 48 saati test etme şansım ne yazık ki olmadı. Ancak 6-12 saat arası kokuyu ve teri zaptettiğini söyleyebilirim.

Peki Kokuyu ve Terlemeyi Hakikaten Önlüyor Mu ?
Ben kesinlikle önlediğini düşünüyorum. Kullandığım dönemlerde sürekli koltuk altımı kontrol ettim ve kuru olduğuna tanık oldum. Buna ilaveten o kötü kokuyu da pek-ala ortadan kaldırıyor.

* Fakat... Bu durum kesinlikle kişiden kişiye değişir diye düşünüyorum. Bende hemen hemen her ter önleyici ürün işe yaramıştır (Annemin de öyle) Amma velakin tanıdığım bir kaç kişi en iyi en iddialı ürünü de kullansalar o ter ve kokusunun önüne geçemiyorlar. Henüz işe yarar bir ürün bulamadılar. *

Leke Bırakır Mı ?
Sıkarken yolunu şaşırıp kıyafete sıçradığı zaman (siyahsa eğer) beyaz leke bırakabiliyor.
Yazları ince, kalın askılı çok sık giyiyorum ve askı kısımları koltuk altımın bitişiğinde olduğundan çok ince hafif bir beyazlık sorunu oluyor ancak çok göze çarpmıyor.

Yanma, Kaşınma ve Tahriş Oluyor Mu ?
Permatik ve ağda sonrası kullandığımda  feci yakmıştı. Fakat Ağda ve permatikten bir veya bir kaç gün sonra kullandığım da böyle bir sorun olmadı.
Kaşınma problemi vücuttan vücuda değişebilir. Bloglardan bir kaçında okuduğuma göre ilk etapta sorun olmamasına rağmen daha sonraki kullanımlarda kaşıntı problemi ile karşılaşmış sorun doğrudan bu deodorant ile ilgiliymiş ve bu sebepten kullanmayı bırakmış.

Bende öyle bir sıkıntı olmadı fakat çok hassas cilde sahipseniz dikkat etmenizde fayda var ^^

Kocaman Sevgiler, Ause ♡ ^_^

Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))

Bu  Blogda üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.

25 yorum:

  1. Ause Esua! her şeyi en ince ayrıntısına kadar ne güzel yazmışsın he, bir ürün bu kadar iyi tanıtılır, süper olmuş, foto bile yetiyor bana düşün ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fenooo :) senin bu yorumların benim egoyu patlatıyorrrrrrrr gümbür gümbür :D ^^ beğenmene çok sevindim ve feci gaza geldim hemen yeni yazılara kolumu sıvayayım o zaman <3 <3

      Sil
    2. Patlasın, tavan olsun egon, yakışır 😉 ama hakkını veriyorsun gerçekten, sıfır bilgi olsa çakar mevzuyu, daha ne olsun ki!

      Sil
    3. kocaman teşekkürler fenomm :) <3

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Nazcımm ^^ Şu sıralar bende aynen öyle düşünüyorum var mı dove gibisi... eğer varsa değiştircem çünkü :D

      Sil
  3. Favori Deodorantım! :D Çanta mini boyunu taşıyorum ve yazları imdadıma yetişiyor. Kokusuna ayrıca bayılıyorum! ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anaaağmmm bunların mini boyu varmıydı balım ? ^^ hiç dikkat etmemişim bende alayım. çok kullanışlı oluyor mini boylar <3

      Sil
    2. Var kuzum var ^^ <3 Gratis, Watsons ve çeşitli T-Shoplar'da bulabilirsin. :*

      Sil
  4. Auseee! ^^ Söylediğin tek şeye takılı kalma olayı bana çok oluyor, birine "tamam bu" dedikten sonra başkasını aramak nasıl zor geliyor anlatamam ki genelde aramıyorum da :D
    Bende Rexona'nın çiçek özleri ferahlığını kullanıyorum, elimde gitmiyor başkasına ya :/
    Şimdilik memnunum ama hihi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Akelaaaaaaaaaaaaaaaaa ^^ Kesinlikle bana da zor geliyor nasıl üşengeç bi bünyeye sahipsem artık :D amaaaaaaaaaaaaaaa Rexonanın çiçek özleri olanını çok merak ettim bide sen beğeniyorsan mutlaka bakıcam hatta alıcam :D <3

      Sil
  5. Güzellik ben en çok senin halbüsü diyişini seviyorum bende öyle diyorum ya ahahah ortak söyleyelim, halbüsü bende de aynı takıntı var yani bir ürüne kafayı takınca ya diğeri kötü çıkarsa diye şaşmıyorum bildiğimden ;)) dove kullanmadım hiç ama yazın bende nefret ediyorum bu durumdan :(( kuru kaldı diyorsan bak merak ettim belki rexona'dan vazgeçersem deneyebilirim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bal surat ^^ diyelim tabi sende bol bol de zira o kelimeyi çok severim çok samimi ve sıcakk geliyor :)
      Bendede aynı korku oluyor bebeğim genelde elimde patlıyor çoğu ürün ve otel de calıstığım dönemde bana sıkıntı yaratıyor işe yaramadıkları zaman. Rexonayı bende çok merak ettim bakıcam ona. Sende denk gelirsen eğer İlknur'un dediği mini boylarından al bi dene belki memnun kalırsın kalmazsanda en azından minik olduğundan içine batmaz belki :D ^^ <3

      Sil
  6. Görselleriniz bir harika hayranlıkla bakıyorum 💕❤️☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Semacım çok teşekkür ederimmm çok mutlu ettin beni <3 :)

      Sil
  7. Ause'm bir deodorant daha iyi anlatılamazdı :)) Ben Dove'un seyahat boy deodorantını kullanmış ve memnun kalmıştım. Bu yazı evde geçireceksen, sağlık açısından terlemeyi değil sadece kokuyu önleyecek ürünleri tercih etmeni öneririm. Doktorum beni bu konuda sıkı sıkı uyarmıştı. Ter bezlerinin çalışmasını önlemek çok yanlış, bu yüzden koltuk altımda bezeler oluştu benim ve tedavi gördüm, çok korkmuştum. Aklında olsun canımcım. Öperim yanaklardan <3 <3 <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blana'mmmm ! sahi mi :) beğendiysen ne mutlu bana çok mutlu oldum <3
      Bende mini boylarına bakıcam. Ürünlerin minik hallerini çok kullanışlı buluyorum, seviyorum ^^
      Önerin ve uyarın için teşekkür ederim güzel yürekli arkadaşımmmm bende duymuştum bunu illa ki çalışması gerekiyormuş. Bunu da büyük ihtimalle dışarı çıkcağım günler kullanırım ki zaten evde pek ihtiyacım olmuyor, sürekli kullanıp birde hasta olmayayım <3 bende kocaman öpüyorum bal yanaklarından <3

      Sil
  8. En ince ayrıntısına kadar anlatmaların! Ba-yı-lı-yo-rum!! Kesinlikle gidip alıyorum sen güzel dediysen bitmiştir ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çağlacımmmm bende senin bu dehşeti mükemmel yorumlarına bayılıyorum :) umarım sende memnun kalırsın balım ^^ kalmazsanda gel kafama fırlat ^^ :) <3

      Sil
  9. Ause'mmm bakk kim geldi kesin dönüş yaptım bu defaa hee :)) çookk özledim senii hemen kısa bir tur yapıyorum başımda kalabalık bu aralar arkadaşlarım üçer beşer evleniyor bu aralar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nesliiiiim hoşgeldin ! iyi ki geldin bende çok özledim seni ve yazılarını. Arkadaşların baya coşmuşlar :D <3

      Sil
    2. hhee hepsi bana komplo kuruyo resmen :D

      Sil
  10. Ne kadar güzel anlatmışsın canım ya :)) ben dove stick deo.sunu kullanırım hep :)) bende stick deo.larda takıntılıyım :)) ama inan çok merak ettim şimcik :)) mini boylarından bulursam sırf senin bu güzel anlatımın için alırım <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açelyacımmm beğenmene çok sevindim :) <3 umarım sende memnun kalırsın eğer kalmazsan kafaya fırlatmak serbest. :D ^^

      Sil
  11. Bu tür deodorantlar yerine roll on kullansam da nemlendirme özelliği olmayıp, kaşıntı yaptığı için hiçbir ürün kullanamaz oldum bu aralar. En kısa sürede deneyeceğim, sevgiler :)

    YanıtlaSil