30 Nisan 2016 Cumartesi

Dirty Works Mangolu Duş Seti ♡ │ AUSE ESUA

Merhabaaaaa ! Ambalaj tasarımları ile beni mest eden Dirty Works markasının Mangolu Duş Seti bakım alanımda yerini aldı.
Rengi ve dış ambalajı düşünmeden almama yetti.
İlk etapta garipsediğim durum ise bir önceki kullandığım ürünleri ve şuan önümde duran bu set arasında ki ambalaj farkı. Diğerleri fazlası ile pin-up tarzı  olurken bu daha fresh daha cafcaflı.

Set; bir lif bir body butter ve duş jelinden oluşuyor. Şık karton çanta içinde bizlere sunuluyor.

Lif'in dokusu o kadar güzel ki bir süre kullanmaya kıyamadım esasında. Aynı şekilde olan bir çok lif kullandım ve onlarla kıyasladığımda bu daha yumuşak daha dokunulası. Diğerleri daha sert ve bir nevi şiddetli kese uyguluyormuşsunuz gibi oluyor. Bu ise daha naif. Bu tür liflerde tercihim genelde yumuşak olanlardan oluyor zira kese için eldiveni daha kullanışlı buluyorum ^^

Body Butter tam istediğim kıvamda katı, kokusu güzel ve hızlı emiliyor. Bir kaç body butter deneyimlerim hüsranla sonuçlanmışken  üzerine bu ürün bal gibi geldi. Halbüsü ben body butterları hep katı olarak bilirdim, isminden ötürüde öyle düşünürdüm. Fakat çoğu body butter losyon kıvamında olabiliyor belki sizlerde denk gelmişsinizdir. Onları hiç sevmiyorum ama bu tam bana göre !

Duş Jeli, köpürmesini ve minikliğini çok sevdim. 50 ML olmasına rağmen az az kullandığınızda baya dayanıyor ^^ Amma velakin kokusu neredeyse hiç yok. Banyoyu kokuya boğma olayı kesinlikle yok ki zaten ürünü uyguladığınız anda bile koku gelmiyor.

Fakat body butter dan hem kutuyu açtığınız da hemde vücudunuza uygularken nefis, fresh bir koku alıyorsunuz ancak ne yazık ki koku süresi hiç kalıcı değil.

Bu duş seti tam kısa seyahatlere uygun. Mini set olmasına ve içindeki ürün az olmasına rağmen kesinlikle çok çabuk bitmiyor. Dirty Works ürünlerinin böyle güzel bir yanı var işte çok bereketliler ^^ en azından şimdiye dek kullandıklarım bu yöndeydi.

Tekrar Alır mıyım ?

Büyük ihtimalle alırım fakat büyük boylarını değilde böyle küçük boylardan bir kaç tane alıp, stoklayabilirim. (büyük boyları var mı bilmiyorum yalnız ^^ )
Küçük boylar daha kullanışlı oluyor hem seyahat için hemde evde kullanım için. Birde şık-şirin, bakılası sepetleri, paketleri olmuyor mu bitiyorum ^^

Fiyat : 10-15 TL arasıydı galiba, inanın tam hatırlayamıyorum fakat çok pahalı değildi ona eminim. Gratis mağazalarından temin edebilirsiniz ^^
Kocaman Sevgiler, Ause ♡ ^_^

Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))

Bu  Blogda üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.

22 yorum:

  1. Egzamalı cilt sahibi olduğum için prk bu tarz işlere girmiyorum da o değil şimdik benim konum yaa benim fotoğrafçım falan mı yapsam ki nişanda iyi olur du hee 😁😁 :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahha Ay Nesliim ya :D olur tabi neden olmasın aahahah <3 :)

      Sil
  2. Halbüsünü yerim senin <3 Body butter yakından incelenmek üzere belleğe yazıldı, mango kokusuna bayılıyorum kıvamı dışdardand a belli tam istediğim gibi,teşekkür ederim canım ellerine sağlık, resimlere yine bayıldım gözlerim açıldı karanlık odamda :) <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bal Goncaaağm :) Senin bu kendin gibi bal, güzel yorumların yok mu beni benden alıyor ^^ bende yapısını çok beğendim eğer ayrı olarak satılıyorsa mutlaka al derim hatta bana da haber ver cünkü ben set olarak gördüm hep -_- ^^ :) <3 ben tesekkür ederim güzel yorumun için <3

      Sil
  3. Losyon tarzı body butterları ben de hiç sevmem^ mango kokusu da ne kadar güzel olur. Ben hiç denk gelmemişim bunlara. Güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim sevgili leydi ^^ eğer mango seviyorsan ve body butter zevkimiz varsa denk geldğinde bu sete bi göz gezdir derim :)

      Sil
  4. Büyük boyu yok diye biliyorum canim maalesef ama gorursem şans verirdim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Mona ^^ bende yok diye biliyorum zira hiç denk gelmedim ama olsun küçük boyu da gayet iyi idare ediyor tek sıkıntısı set halinde satılıyor sanım bunlar tek tek göremedim :S

      Sil
  5. Oooo MANGO ;) bayılırım! Favorim de el sabunları! :)
    Ne güzel gözüküyor?
    Dirty works ve duş seti ha :D zıtlığa bak ;)
    Çok güzelmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahhahahah sevgili Dağınık Anne seni buralarda görmek egomu şişirip, tazeledi yeminle ^^
      Baya zıt olmuş gerçekten,
      Mangolu el sabunu mu ? var mı ? nerede var ? nereden bulabilirm? heycan yaptım :D
      Bende çok beğendim denk gelirsen eğer sende bi bak derim
      çok teşekkür ederim <3

      Sil
    2. Ause sus sus fazla duyan olmasın gizlice geldim :P hehe... Gerçekten kendi bloguna bile uğrayamayan biri gelmiş bak özgeçmişinde de kullan bunu :D
      Çok güldürdün beni sağolasın :)

      Duru'nun var ya Mangolu Dondurma aromalı sabunu :) Beyaz, missss kokulu! Biliyorsundur belki ;)

      Bu arada profiline baktım da siz benim Komşuyla (Gözde) ne kadar benziyorsunuz özellik olarak :)

      Sil
  6. Ambalajlarına bayılıyorum bu markanın ^^ Daha bir ürününü satın almak kısmet olmadı ama gözüm hep kaymıştır. Seyehat için mini boylar ideal Ausem dediğin gibi bende alırım <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çağlacımm bende çok seviyorum ambalajlarını görselleri hep önde gelir zaten :D
      Seyahat için arıyorsan mutlaka bu sete bak derim balım <3

      Sil
  7. ay bunlar col guzel gorunuyor kalemine ve fotoğrafına saglık canım <3

    YanıtlaSil
  8. Mango kokusunu çok seviyorum Ause! iyidir iyi, küçük boy alıp denemek lazım ama bana blana hediye etti onu deneyeyim öyle :)
    Çekimler harika ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nispet benim işim kimseye kaptırmam Dağınık!:))

      Sil
    2. Allahım! Hıza bakar mısın :D Şeyda duymasın speedy konusunda :)
      Nispetçi ruh ikizim benim! Senin nispetmate yalan oldu ama :)

      Sil
    3. Ause'nin blogu da ele geçirdik :D O da böyle şeker olmasaydı yüz bulduk yapacak bir şey yok :)

      Sil
    4. O kim öyle biri var mı dağınık?
      Yaa pc başında isem, hızıma kim yetişir ki :)))

      Ause memleketlim benim, bizim mekan, rahat ol, bu gün ben kapattım zaten sana :)))

      Sil
  9. Güzeellllikkkk halbüsü mangolu duş jelinde biraz gözüm kaldı nedir ki yani dimi ama :D Ya ben o duş jelini yerim biliyorsun sen beni gerçi 'ay tühh tüüühhh biraz tadına bakmışım' 😊Bence küçük boy daha iyi bende öyle seviyorum Gratis'e yüzde 50 indirim gelmiş çıldırabiliriz ki ^.^

    YanıtlaSil