26 Nisan 2016 Salı

BLOG YAZARLIĞI HAKKINDAKİ DÜŞÜNCELERİMİZ - MİM ♡ │ AUSE ESUA



Merhabaaaaaa ! yaklaşık 2 ay önce bununla ilgili bir yazı yazmıştım. Kimse tarafından mimlenmeden sadece izin isteyerek. Fakat bu sefer sevgili "Bir Kısanın Günlüğü" beni mimlemiş. Bende yeniden ele alarak, düzenleyerek tekrar yayınlamak istedim. (en ballısından)

Okurken o kadar keyif aldım ki bende yapmalıyım dedim. Umarım sizlerde sıkılmadan, keyifle okursunuz. (Belki de aynı şeyleri düşünüyoruz, kim bilir :)
1-Yakın çevrenizdeki insanlara blogunuzdan bahsediyor musunuz?
Yakın olduğum bir kaç kişi dışında ve soru soranlar haricinde kimseye bahsetmiyorum. 
Çünkü çevremde ki çoğu kişi blog yazarlığından bir haberler. Hatta bir çok kişi ürün sattığımı ve bunların reklamını yaptığımı sanıyorlarmış, tek tek açıklama yapmaktansa topluca bir mesaj attım hepsine.Böyle durumlar can sıkıcı olabiliyor.^^

2-Neden blog yazıyorsunuz?
Blog yazmak terapi gibi. Lise 1 den beri yazmaya  hep ilgim vardı. Bende bu isteğimi blogla giderdim. Bununla beraber insanlara önerilerde bulunmayı, onlara yardımcı olacak şeyler paylaşmayı hep sevmişimdir. Blog yazmadan önce de bunu sözlü olarak yapıyordum zaten, şimdi ise bir çok kişiye düşüncelerimi ulaştırabiliyorum. 
Ayrıca okunuyor olmak, fikirlerime önem veriliyor olması müthiş bir şey. Blog- yazmak beni değerli kılıyor esasında ve güzel dönüşler olduğunda "iyi ki blog açmışım beah!!" diye kendi kendime söyleniyorum. 

3-İlk yazınız ile son yazınız arasında ne gibi farklar var?
Baya fark var hatta kabaca berbatmış ! Hal böyle olunca da geçtiğimiz haftalarda eski yazılarımın hepsini güncelledim. O kadar donuk ve kasıntı yazmışım ki kendim okurken sıkıldım ^^. O zamanlar yazdığımda bunun farkında değildim ve çevremdekilerde rahatsız değildi, beğeniyordu. Fakat zaman geçtikçe ve ben az biraz geliştikçe eski yazılarımı beğenmez oldum ve değiştirdim. 

Şimdilerde daha samimi, daha çabuk okunan yazılar yazmaya çalışıyorum... umarım beceriyorumdur.^^

4-Blog yazmak normal yaşantınızı nasıl etkiledi?
Makyaj malzemelerine ilgim daha çok arttı. Bunun öncesinde bakım ürünlerine ağırlık veren birisiydim. Makyaj olarak bir rimel bir ruj işimi görüyordu. Şimdi ise durum farklı. 

Ayrıca sadece güzellik üzerine yazmadığım için farklı konulara, değişik yemek tariflerine var olan ilgim daha da arttı.

5-Yakın arkadaşlarınıza blog yazmayı önerir misiniz?
Gerçekten yazmaya ilgileri varsa ve seviyorlarsa tabii ki öneririm. Şimdiye kadar sadece iki kişiye bu konuda destek verdim. Birisi okuduğu kitaplar üzerine diğeri de güzellik üzerineydi. Eğer yaparlarsa ve azimle devamını getirirlerse başarılı olacaklarına inanıyorum. İstemek ve devamını getirmek çok önemli.

6-Hangi kaynaklardan ilham alıyorsunuz?
Bol fotoğraflı dergiler, pinterest, weheartit tarzında siteler bana fazlası ile ilham veriyor. Bazense bir arkadaşımla sohbet ederken farklı fikirler beynime üşüşüyor. İlhamın ne zaman geleceği belli olmuyor :)

7-Diğer blog sahipleriyle iyi iletişim kuruyor musunuz?
İlk açtığım zamanlar hiç bir blogger ile konuşmamıştım, blog içinde en büyük pişmanlığım diyebilirim.Son 6-7 aydır ise durum çok farklı bir çok kişi ile tanıştım kimisi ile çok samimi oldum kimisi ile standart bir ilişkim oldu. 
Samimi olduklarım bal tatlısı insanlar. 
Yazılarını iple çektiğim, okurken keyif aldığım bir çok blog var. Linkler İçin Aşağıdakilere Tık Tık ! ♡

Blana K
Bir Kısanın Günlüğü
Gözde'nin Evinden
Benim Tutkum
Hayattan Karelerimiz
Ceyda Cengiz
KoreFenomeni
Akela
Çağla Görmenoğlu
Miskin Kek

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
8-Rahatsız olduğunuz konular var mı?
Aslında bu geniş cevabı olan bir soru. En başta markalarla olan sıkıntı denilebilir. Keyif aldığımız bir uğraştan üstüne bir miktar para kazanmak hem ruha iyi geliyor hem bloga. Fakat bazen öyle insanlar çıkıyor ki karşınıza, hevesiniz bir anda gidiyor. İlk etapta ürün göndermek istediklerini söyleyip, sonrasında ürün yollamayıp bir de üstüne denemediğiniz ürün hakkında yazı yazmanızı istiyorlar ya da gidip almanızı ve denemenizi öneriyorlar. (pahalı ürünler özellikle) Tabii ki hiç birini kabul etmedim. Bu konu ile ilgili moralim çok bozulmuştu fakat elbette her şey dörtlük dörtlük olmayacak, o yüzden çoğunu görmezden geldim. Maillere cevap dahi vermedim. 
Buna ilaveten yine heves kırıcı, moral bozucu söylemler sık sık oluyor. En acısı da bunu çevremdeki insanlardan duyuyor olmam. Sosyal medyada bu tür sorunlarla karşılaşmadım(şimdilik) :)

Ben herkesin bu konu ile ilgili düşüncelerini merak ettiğimden, bu yazımı okuyan herkesi mimledim ! <3

Bir Kısanın Günlüğü - Yazmış Olduğu Yazı İçin TIK TIK    Mutlaka okuyun, çok güzel keyifli bir yazı ayrıca aklımızda olan bir çok sorunu da dile getirmiş.


Kocaman Sevgiler, Ause ♡ ^_^



Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))

Bu  Blogda üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.

18 yorum:

  1. Ause!!! bende senin yazılarını okurken keyif alıyorum ki!!!! ne güzel de cevaplamışsın... kalemine sağlık!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fenooom çok teşekkür ederimmm :):) <3<<3

      Sil
  2. Bende senin yazılarını çok keyifle okuyorum ki balımm! :) Ürün konusunda nasıl kandırabiliyorlar insanları. :/ Bir de üstüne emek sömürücülüğü yapıyorlar! Asla taviz verme bunlara Ausemm <3 Çok eğlenceli, çok içten olmuş çok sevdim cevapalrını yazın. :)) Hakikaten ortak yönümüz çok senin balım. ^^ Hevesini kıran insanlara da bir şeyini anlatma boşver sana kalsın ya da bana gel! :D O animenin yorumunu da bekliyorum bak! :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Balımmmm ^^ Dediğin gibi hevesimi kıran kimseyle konuşmuyorum artık zira ruhuma zarar veriyorlar. ^^ senin var olduğunu bilmek ve bunu bana hissettirmen ne güzel bişeydir yahu :) O animenin yorumu da en kısa zamanda gelcekkkkk yavru ceylanım ^^ :D :D :D

      Sil
  3. Resimlerine bayıldığım hatun :) Blogun içimi açıyor bende aynı keyfi alıyorum yazılarını okurken, resimlerine bakarken.Tanıdığıma mutlu olduğum sayılı kişilerdensin, samimi ve sıcaksın bunun için teşekkür ederim canım :) <3 Mim yayınlamama kararım olduğu için cevap veremiyorum bu mime ancak emin ol benimde listemin başlarında olacak kişilerdensin. <3 Ürün konusunda böyle birşeyin olduğun ilk kez senden duyuyorum firmaların böyle beklentileri olduğunu tahmin etmezdim hiç çok ilginç :/ Sen hiç sıkma canını canım neyden ne şekilde keyif alıyorsan onu yap, keyif alarak yap en önemlisi bu <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Goncamm çok teşekkür ederim bu güzel, enerji veren yorumun için. Çok mutlu oldum :) Aynı duyguları paylaşabilmek çok güzel hakikaten :)
      Bazı firmalar insanı çileden çıkarabiliyor. En acısı ise bilindik markaların bunu yapıyor olması daha kötü. Artık bu tarz davrananların maillerine bile cevap vermiyorum, direkt siliyorum.

      Blog bi keyif yuvası dediğin gibi benim için bi terapi bunu bozmalarına izin vermemeye calısıyorum :) kocaman şapur şupur öpüyorummmmmm Goncaaaaaaaa <3

      Sil
  4. Auseee! :) Ben bu mim'e bayıldım, sanırım düzenlenmeden önceki halini de okumuştum. Samimi ve içten cevaplarınla mest ettin bizi yine^^ Cümlelerimi toparlayabilirsem mim'i cevaplayacağım en kısa sürede :)
    İyi varsın güzellik! ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Akelammmmm hoşgeldin ! Beğendiysen ne mutlu bana :) cevapla mutlaka sabırsızlıkla bekliyorumm sende iyi ki varsın bal surat ! <3 :) :) :)

      Sil
  5. Ause'm sen iyi ki varsın :)) Sıcacık kalbinle, enerjinle... Alçak gönüllülüğünle yerin bambaşka... <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bana varya şunların 3'te birini demedi 😱ıssız çöllere düşeydim de görmeyeydi gözlerim, ağzıma kısır tabağı tıksalardılar da gonuşameyeydim iyvahlar olsun verdiğim imeklere hıhhhh :((

      Sil
    2. Blana'mmmm sende iyi ki varsın :) Seninde yerin bende çok çok başkadır güzel surat <3

      Gözdeeeeeeeeeeee güleyim mi üzüleyim mi bilemedim bütün duyguları bana aynı anda yaşattın bal surat :D tebrik ederim :D

      Sil
  6. Şu mim'e çok şey yazacaktım lakin bütün hevesimi blana aldı uzak diyarlara götürdü :P ya ama ben senin gönlünün bonkörlüğünü yerim güzellik bize linklerde vermiş ^.^seviyorum ben seni :) bu arada ivvet İlknur'un yazısında da o noktaya bende katılmıştım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bal suratttt !!!! bende pek bi seviyorum seni <3 - linkleri bolca verdim ki gören görmeyen bilen bilmeyen bi tıklasın diye buradan çok duyuramasam da sözlü olarak herkese bahsediyorum zaten sizden :D <3

      Sil
  7. Blog yazmak hepimizin hayatini renklendirdi sanirim. Hersey para degil para kazanmak yanisira güzel tabii ama blogun kalitesini bozmaya degmez.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) ne kadar doğru söylemişsiniz. Blogun kalitesini bozmadan ilerlemek en iyisi o yüzden reklam alırken blogu takiip edenleri, blogun kendisini göz önüne alarak adım atmak gerek ^^ Blog kesinlikle hayatımıza renk katıyor <3

      Sil
  8. Bence ben çok şanslıyım senin gibi dost edindim! İyiki varsın ^^ Çook teşekkür ederim güzelliim beni de araya sıkıştırmışsın. Çok severek okuyorum yazdıklarını <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çağlacımmmm sende iyi ki varsın :) Sen olmasan olurmuydu hiç ben seni ve blogunu çok seviyorum <3

      Sil
  9. Sen varya harikasın güzellik. Şu laf atanlarıda boşver takma kafaya.. benim hiç başıma gelmedi bu olaylar kimse bilmiyor ee reklam falanda kimse mesaj atmadı 1.000.000.000 dolar vereceklerini söyleyenler hariç tabi :D
    Benim kuzum adımı mı yazmış güzel arkadaşım çook teşekkür ederim seni tanıdığım için çok şanslıyım ki :)
    Amma yazılarını hepsini okuyacam tabi ki ama yorum yazamıcam Ramazan ayına girmeden herşeyi incelemem lazım ayarlamam lazım nerdeyse 1 ay boş geçti korkuyoommm yetişmez eksik olur diyee :))

    YanıtlaSil