2 Nisan 2016 Cumartesi

BLOG ACİL DURUM HATTI -_-

Kızlar, ben delirmek üzereyim. Monitöre kafa atma durumuna geldim-_-
Bu sorun yüzünden bloga yazı bile yazmak istemiyorum çünkü kendim yazıp kendim okuyormuşum gibi oluyor.

Sorun : 3-4 gündür paylaşımlarım blog kontrol paneline geç düşüyor. Az önceki yazımı bir kaç saat önce paylaşmış olmama rağmen daha henüz kendini gösterebildi. Bazen bu süre uzuyor. Atıyorum sabah yayınladığım post akşam üstü gözüküyor.

Bütün çözümleri denedim. Kodları tek tek elden geçirdim. Saat ayarlarını heryerden düzenledim fakat yok anacım düzelmiyor.

Hangi birine üzüleceğimi şaşırdım dün geceden beri sorunu çözmeye çalıştığımamı, yazıların kendi kafasına göre yayınlanma saatini değiştirdiğine mi. -_- asabım bozuldu.

Sizlerde böyle bir sorunla karşılaştınız mı ? Karşılaştıysanız çözümü bilen var mı ?

29 yorum:

  1. Merhaba, az önce yorum bıraktığınız ''Blogger Yayın Saati Sorununa Çözüm''yazımdaki en alta eklediğim FeedBurner ile bilgi ve görsellere baktınız mı? Büyük ihtimalle sizin sorununuz da oradaki ayarlarla ilgili. Artı, bu postunuzun alt kısmındaki Zaman'da sadece tarih olmasın. Dakikalı seçeneğe çevirin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, o paylaşımınızı da okudum ve görsellerdeki gibi ayarladım fakat sonuç aynı. Hemen çeviriyorum dakikalı versiyona, çok teşekkürler

      Sil
  2. Bir de siz ''Devamını Oku'' opsiyonu kullanıyorsunuz. O nedenle;
    Yerleşim >> Diğer >> Site İçerik Taikibi >>Blog İçerik Takibine İzin Ver >> Özel yapın..
    Alttaki 3 seçeneği ise sırayla ''Atlama Aralığına Kadar, Tüm ,Tüm yapın...
    Şu anda bu yazınız panelime henüz düşmedi..
    Bence Feedburner'daki saat ayarınız 2 saat geri.

    YanıtlaSil
  3. Yerleşim >> Ayarlar >>Dil ve Biçimlendirme >>Saat Dilimi >> (GMT+02:00) İstanbul olduğundan emin olun ve yeni bir yayın girip test edin durumu. Eğer düzelmezse sorun % yüz FeedBurner kaynaklı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dil ve biçimlndirme ayarları olması gerektiği gibi. Blog içerik takibinide sizin söylediğiniz gibi yaptım. Sanıyorum dediğiniz gibi feedburner ile alakalı bir sorun, umarım düzelir ilginiz için çok teşekkürler

      Sil
    2. Rica ederim.
      Kısa bir deneme postu yayınlayıp test edin bence ki emin olun. Belki de düzelecek.
      Bir de az önceki yazımın başında başka bir link var tıklarsanız ''Blogger Yayın Saati Sorununa Yardım Lütfen!" başlıklı bu yazıda Adnan Güney'in yorumlarını okuyun.

      Sil
    3. Hepsini okudum :) Adnan beyin kendi sitesini de inceledim ve bir çok sorunu çözdüm fakat bu devam ediyor halen. İyi size denk gelmişim zira iki gündür sizin blogla yatıp kalkıyorum ^^

      Sil
    4. Düzelecek, eminim :)
      En azından benim kadar çekmemiş olacaksınız. Don't panic :)

      Sil
    5. Yazının altındaki ''Zaman'' ı ilk kez tarihten saate dönüştürdünüz. O kısım epey önemli. Kilit noktası orası olabilir. Sorun düzelmiştir belki de. Bir sonraki yayınınızda anlayacaksınız.

      (Ben yeni yayın girmeden önce orayı saate dönüştürüp öyle giriyor, sonra tarihe çeviriyorum. Yoksa yayınlanmıyor. )

      Sil
    6. Sevgili Zeugma, umarım öyledir. :S Zira moralim çok bozuldu hal böyle olunca insan yazı yazmak dahi istemiyor. Kendi kendime yazıp, çiziyormuşum gibi. Birazdan bir deneme postu daha yayınlayacağım umarım görünür :((

      Sil
    7. Sevgili Ause, moral bozmak yok. Bak ben kaç yıl çekmişim. Düzelecek, bekle..

      Sil
    8. Başka bir sorun daha farkettim şu an:
      Header'a tıklandığında blogun normalde Anasayfa imiş gibi açılması gerekir.
      Ama senin öyle olmuyor. ''Maalesef aradığınız sayfa yok..'' uyarılı boş bir sayfa geliyor.
      Belki de blogun HTML'sinde ufak bir problem vardır.

      Sil
    9. Ona benden dikkat ettim fakat üzerinde durmamıştım belkide onunla alakalıdır. Html ile ilgili sorun blogun hepten kimyasını bozabiliyormuş, hemen bakıyorum :))

      Sil
    10. Bence fazla özenmeden ''Deneme'' başlıklı tek cümlelik de olsa yeni bir yayın girmelisin.
      O zaman her şey ortaya çıkacak :))

      Sil
    11. Header sorununu çözmüşsün bile. Tebrikler :))

      Sil
    12. Ohh rahatladım ^^ teşekkür ederim sevgili Zeugma :) fakat öteki sorun çözülmesi az önce deneme postu yayınladım ve düşmedi panele. Ahh paylaşır paylaşmaz panelde görünen hallerimi özledim :( :)

      Sil
    13. Ama yayınladığını söylediğin deneme postu blogunda da görünmüyor ki sevgili Ause??
      Bu yayınladığın gelmiş panele artık :)

      Sil
    14. Yeni görüyorum, kodlarla uğraşmaktan paneli unuttum. Deneme postu ölü durumda :D - Blog şablon html si ile alakalı da değil kontrol ettim - sanıyorum yayınlarda veya fotoğraflarda bir sorun var. Beynim dondu şuan :) Bu arada panelde görünmeyen görseller içinde bir kardeşimden yardım istedim. Yabancı sitelere bir bakcam umarım bulur en azından birimizin sorunu çözülmüş olsun :S

      Sil
    15. Aa, çok teşekkür ederim. Umarım kolay bir çözümü vardır, umarım ikimiz birden kökünden kurtuluruz sorunlarımızdan:)
      Kolaylıklar, bol şanslar:)

      Sil
    16. Merhaba,
      Yeni yayından önce zaman ayarını bir de Yerleşim > Main > Blog Kayıtları'nda kontrol etmeyi unutma.
      O kısmın da eşleşmesi gerekiyor:)

      Sil
    17. Merhaba :) Hatırlattığınız çok iyi oldu yorumu görür görmez kontrol ettim. Post yayınlamadan tekrar bir daha kontrol edeceğim, çok teşekkürler :)

      Sil
  4. Canım yaa hiç anlamıyorum ki bu işlerden yarsım etsem :(( çözeceksin inşallah sen yaparsın Ause :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım güvenin, düşünmen yeter çok teşekkür ederim :)

      Sil
  5. Oyy Kıyamam sana ben düzelir inşallah ben cahilim daha edemem ki :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neslicimm düşünmen yeter hem ne cahilliği!!-_- Sadece baya karışık bir durum benim beynim durdu valla

      Sil
  6. Güzellik bende ilk kez böyle bir sorun duydum anlasaydım sana mailden koşarak uçardım ıma inan bende bilemedim :( paylaştım belki gören olur :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözdecim çok teşekkür ederimm :( Umarım kısa zaman çözerim<3

      Sil
  7. Bende hiç bilmiyorum ya, baktım bir kaç yere ama bulamadım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çağlacım ilgilenmen yeter çok teşekkür ederim :)

      Sil