2 Nisan 2016 Cumartesi

BİTENLER - ÇÖPOVSKİ ♡ │AUSE ESUA

BİTENLER - ÇÖPOVSKİ  ♡ │AUSE ESUA  
Merhabaaaa ! Blog da ilk bitenler yazım yerini aldı. Esasında o kadar çok bitenler oldu ki fakat gel gelelim bunu yazacak bir Ause yoktu. Sizlerden gördüklerim ile 'gaza' gelerek bitenler postunu koca bir enerji ile hazırladım. İçinde olması gerekenlerden bir kaçı (belki daha fazlası) yok. Çünkü anneciğim onları kaşla göz arasında imha etmiş.
Bakalım neler bitirmişim, nefret mi etmişim, ayılıp bayılmış mıyım ?
Not : Çok uzun bir yazı oldu, o yüzden affınıza sığınıyorum. İsterseniz bir çırpıda geçebilirsiniz dilerseniz de merak ettiğiniz ürünlerin notlarını okuyabilirsiniz. Ya da hiç okumadan direkt bu postu geçebilirsiniz. Öyle ya da böyle burada olduğunuz için teşekkürler, keyifli okumalar <3
BİTENLER - ÇÖPOVSKİ  ♡ │AUSE ESUA  

Dove
Bir kaç ay önce Dove'un bu albenili şampuanlarını beğenerek, isteyerek ve acayip merakla almıştım. Aldığıma hiç memnun olmadım desem yeridir zira hiç faydasını görmedim, aksine saçlarımı daha da kuruttuğunu düşünüyorum. (Tabii bu benim saçlarımın şapşallığı da olabilir ancak biz öyle ya da böyle anlaşamadık)
Bu seride beğendiğim sadece koku ve ambalaj.(Almiyiciğim!)

L'oreal Elseve 6 Mucizevi Yağ - Besleyici Saç Kremi
Şüphesiz en sevdiğim saç bakım kremlerinden bir tanesi. Ben bunu gece maskesi olarak da çok kez kullandım. (Bu sebepten kremi de çabuk bitirdim tabii)
İçeriğinde ki yağlar sayesinde kesinlikle saçı beslediğine inanıyorum. Saçımda gözle görülür fark ve uzama oldu. Bu da 'demek ki işe yarıyormuş beah!' dememe sebep oldu. (Aliiciğiiim!)

BİTENLER - ÇÖPOVSKİ  ♡ │AUSE ESUA  

Oh! Sexy! Vanilla
Gittigidiyor.com sayesinde keşfetmiş olduğum bu retro bıdık body butter'ın tek güzel yanı ambalajı ve bıraktığı his.Kokusu felaket ! Alışılmışın dışın da bir vanilya kokusu var, vanilyadan bir süre soğumama sebep olmuştur. Bilinenin aksine  losyon kıvamında bir body butter. Bunu ve diğer elemanlarını çabuk bitsin diye ayak ve el bakımı yaptığım zamanlar kabın içine boca ettim. İyi oldu güzel oldu heba olmadı. (Almiyiciğimm!)

Oriflame Frenk Üzümlü Ayak Kremi
Oriflame alışverişim de eşantiyon olarak gönderilmişti. Çok aman aman bir nemlendirmesi yok. Kokusunu ve bıraktığı ferahlık hissini çok sevdim. Fakat tekrar alır mıyım ? (Almiyiciğim!)

Engilish Home El Kremi
Mis kokulu, emilimi hızlı bir krem. Çok az nemlendiriyor ara sıra tazelemek gerekiyor fakat sırf bıraktığı his yüzünden tekrar alırım diye düşünüyorum.(Birde görüntüsü çok tatlı^^) (Aliciğimm!)

Cashmer El Kremi
Küçük, içeriği büyük ve özel. Kokusunu pek sevemiyorum fakat içeriği kokunun önüne geçtiği için pek bir önemi yok. İçinde *shea yağı ve misk pudrası* bulunuyor. Paraben içermiyor . En  önemlisi de hayvanlar üzerinde test edilmemiş bir üründür.

Welness & Beauty Shea Yağlı Vücut Peelingi
Sanıyorum peelingleri ne kadar sevdiğimi artık biliyorsunuz ^^ Bu da en sevdiğim peelinglerin başında gelir. Cildi arındırmada, cildi nemlendirmede oldukça başarılı ki zaten sırf içeriğin de ki shea yağı ve shea yağının muhteşem kokusu için bittikçe alıyorum.
(Bu ara da hatırlarsınız belki, bunun ambalajını o kadar iyi muhafaza edecektim ki ev yapımı peelinglerimi içine koyacaktım. Amma velakin Ause yine sözünde duramadı bu canım kavanoz nemli ortam da acı çekerek yaşamını sürdürdü. Sonuç ... Pert-_-)  - (Bittikçe Aliciğimmm!)

BİTENLER - ÇÖPOVSKİ  ♡ │AUSE ESUA  
Cosmetica Tarko - Ayna
4-5 ay önce cosmetica'dan ayaklı, dönen, bir tarafı büyüteç bir tarafı normal bir ayna almıştım. Aldıktan 1-2 ay sonra ayna kendi kendine triplere girerek  kırıldı. 5 liraya aldığım bakır aynam bile bundan daha kaliteli yemine derim. Fiyatı 12.90 TL aldığınız para resmen suratınıza çarpılıyor. - Arkanıza Bakmadan Kaçınız. (Almiyiciğim!)

Oriflame Ojeleri
Ben bu ojeleri yaz günü mutfakta çalıştığım dönem almıştım, hal böyle olunca mutfakta da oje kullanamayacağımdan bir süre çekmece içinde kullanmamı beklediler.Bir kaç senedir elimde olan ojelerdi. Bitirmiş olmanın büyük sevincindeyim.

The one - Nude tonlarda bir oje (en sevdiğim ve bitmesine üzüldüm) Kalıcılığı yaklaşık 4-5 gün kadar.
Demi More Serisinden Holly Red - (Şahane bir kırmızı) Kalıcılığı 2-3 gün kadar.
Sensual Velvet Mor Işıltı Oje - Kalıcılığı 2-3 gün kadar. (Gece kullanım için dehşet bir renk)
Very Me Bıdık Berry Oje - İnce fırçalı oldukları için bu serinin ojelerini çok seviyorum. Kalıcılıkları 1-2 gün kadar.

Oriflame Pudra Fırçası
Fan fırçaları oldukça kullanışlı buluyorum. Aydınlatıcı uygulamak için ve pudrayı ince katman halinde uygulamak için çok uygunlar, fırçayı alırken de bu düşünceyle almıştım fakat...
İlk geldiği gün kıllar gayet güzel incecikti. Kullanmaya başlamadan önce her zaman ki gibi yıkadım ve bir de ne göreyim! Kıllar kabardı bir garip oldu. İlk haliyle alakası yok ve kıl dökmeye başladı. Bir sonraki yıkamalar da sağa sola yamulmaya başladı. Çok kalitesiz bir ürün, oriflame den aldığıma pişman olduğum tek ürün sanırım.

Nivea BB Krem
Kapatıcılığı az, nemlendirme özelliği iyi bir bb krem. Ancak çok beğenmeme rağmen tekrar alamayacağım çünkü rengi bana biraz koyu geldi. Bazı bb ve cc kremler renkleri cildinize koyu düşse bile sürdüğünüz an ciltle bütünleşiyor ve renk sorunu ortadan kalkıyor. Bunda ne yazık ki öyle bir özellik yok. Esasında tanım renkli nemlendirici olsa daha doğru olurdu.

Essence Tekli Far - 19 Numara
Benim bir numaralı, acayip ucuz aydınlatıcım ! Arkadaşlarım bile o kadar beğeniyor ki bunu ilk kullandığım zaman pahalı bir aydınlatıcı uyguladığımı düşünmüşlerdi. (Dedim bende 200 liralık aydınlatıcı kullanacak göz var mı -_- 6 liralık tekli far ile de gayet iyi iş çıkarabiliriz.)

Tek kötü yanı ambalajları çok kalitesiz. Görselde gördüğünüz gibi kapağı yok çünkü ufacık bir hamlede kırıldı. Yeni aldıklarım da kırıldı :D Böyle paramparça takılıyoruz.

BİTENLER - ÇÖPOVSKİ  ♡ │AUSE ESUA  

Garnier Kırmızı Meyve Gücü Serisi - Peeling & Temizleyici Jel
Cildi kurutmayan, cildi dengeleyen müthiş bir ürün. Uygun fiyatlı olması ise ayrı bir güzel. Tabii bu tür sivilce karşıtı ürünleri ben bir kez kullanıyorum ya da biraz ara verip daha sonra kullanmaya başlıyorum. Çünkü bir süre sonra bu tarz ürünler ilk günkü etkiyi göstermiyor, cildim alışıyor. Bende mesafe koyarak bunu dengede tutmaya çalışıyorum.

Kayısılı Peeling
Tüm ciltlerin rahatlıkla kullanabileceği naif, kremsi bir peeling. İçeriğinde kayısı özleri, C ve E vitamini bulunuyor. Minik partiküller ile cildi arındırıyor, kremsi yapısı sayesinde ise cilde güzel bir yumuşaklık veriyor.

Fresh Soft Elmalı Islak Mendil
Parabensiz, alkolsüz ve ciltle uyumlu pH.
Çok ıslak olmayan ıslak mendil desem biraz garip olur ancak gerçekten öyle. Fresh kokulu, naif bir ıslak mendil.

Umarım faydalı olabilecek bir yazı olmuştur.  
Kocaman Sevgiler, Ause ♡ ^_^

Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))

Bu  Blogda üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.

24 yorum:

  1. ooooo ne kadar da çok ürün bitirmişsin.Bir ben bitiremiyorum aldıklarımı ya :)
    Bitseler de yeni kutular açsam diye hevesleniyorum :(
    En çok dikkatimi çeken kavanozda ki peeling oldu.Bende bir vücut peelingi arayışındayım. Sınavlarım bir bitsin kendimi Watsons ve Gratis'e ışınlayıp birazcık para harcayacağım :)

    Artık klasik cümlem biliyorsun ''fotoğraflar harika''
    Ben yazmasam bile içimden mutlaka söylüyorumdur bunu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ceydaaaaaa :) Sorma bu bitenler ne zamandır evde bir bilsen. Biraz daha erteleseydim ev feci haldeydi :D

      Welness beautynin bu peelingine mutlaka bak Rossmannlarda satılıyor - bende ki shea yağlı olanını bence çok seversin :)

      Ayrıca fotoğrafları beğenmene çok sevindim güzeller güzeli arkadaşım :) <3

      Sil
  2. Allahım bende bu günleri görebilecek miyim hıı bide mesela ben bitince çöpe atıyorum ondan olabilir mi dersin güzellik :)) Ben anneme desen ver şampuanı bakım kremini saklicam güler yani :D Efendime söyliyim bir maske bitmiyor bende niye çünkü ben üşengecim alırım ama aklıma escekte kullanıcam neyse sen beni boşver helal olsun sana benden kocaman alkış ^.^ bak kalbimi de bırakıyorum <3 Akela kadar havalı atamıyorum ıma :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözdeeee ben gördüysem sen de görürsün balımm:)
      Bakma sen bunu paylaştığıma :D O bitenler kaç aydır evde biliyomusun ? Birde anneme açıklama yapmak zorunda kalıyorum -_- Biraz daha erteleseydim ev çöp ev olacaktı yeminle.
      O kalbi yer yutarım - Akela'ya kocaman öpücükler o zaman buradan . <3

      Sende kıyıda köşede bitenlerin varsa azcık sabrette bizimle paylaş bak ben çok merak ediyorummmm

      Sil
    2. Adımı duydum yine koştum hemen :D Gözde'ciğim sana "galp galp ❤" diyorum :))
      Ause'ciğim seni de öpüyorum ❤

      Sil
    3. Güzellik yok bizde direk çöpe zaten şampuan, diş macunu onlar bitiyor anca kozmetikten biten yok ki yani benim bir far paleti bitirmişliğim dahi yok 3 sene kullandığım vardı bitmeden attım kremsi far olduğu için bozulmaya başlamıştı artık sen bi düşün beni :D akela bak bak galplere bah 💕

      Sil
    4. ahahahah :D o zaman ben umudumu kesiyim bitenler postu ile ilgili -_- <3 ^^ benden de size bol bol = ❤ ❥ ❤ ❥ ❤ ❥ ❤ ❥ ❤ ❥ ❤ ❥ ❤ ❥

      Sil
  3. Bu kadar emek var yazıda okumadan geçilir mi yahu aşk olsun biz ne güne duruyoruz? :))
    Sadece o kadar ürünü biriktirip, fotoğraflayıp yazabilmek bile büyük bir alkışı hak ediyor bence.. Ellerine sağlık :)
    Ürünlere gelirsek pek bir bilgim olmadığından bir şey söyleyemiyorum, sen öyle diyorsan öyledir diyorum sadece hihi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Akelaaağmmm ^^ Güzel yürekli yazarım benim <3
      Sabır gösterip okuduğun için çok kocamannnnnnn teşekkür ederim <3 :))

      Sil
  4. Çöpovski çok komik olmuş :))) Yine resimler efsane güzel!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çağancım yorumun için çok teşekkür ederim :) Fotoğrafları beğenmene çok sevindim <3

      Sil
  5. Sen yazarsın da biz okumaz mıyız güzellik
    aklıma yatan elseve mucizevi bakım yağı ve Oriflame fan fırçası oldu bana göre yazı yazamamamaktan çok sıkıldım ve pazartesi yolcuyum 9 gün yokum artık geldiğim de blogunu hı alt üst ederim internete girme şansım olursa orda da yazarım tabii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nesliiiii :) Çok teşekkür ederim, elseve bir bak oriflame fan fırçasını görürsende arkana bakmadan kaç :D
      sen 9 gün yoksun ben napcam şimdi ? Sen gelene kadar maille bol bol rahatsız edicem bak gör :D ^^

      Sil
    2. Ayy öperim seni valla :) :*
      Ne rahatsızlığı tatlım benim bende emin ol maille ulaşcam sanaa :))
      tabi 400 mg civarı netim var sorun olmazsa onda da bu aralar çekmiyor :))

      Sil
  6. Ay bayılıyorum bu yazılara. İnsallah bende yazıcam biriktiriyorum ^^ Çok keyifle okudum, bir kaç tane de not aldım canım <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok seviyorum Çağlacım :) çok teşekkür ederim <3 <3

      Sil
  7. Ben bir blogger olarak ürünler okuduğum konunun açıklayıcı olmasını istediğim için uzun yazılar daha iyi geliyor bana. Biz buradayız o yüzden öyle düşünme, senin blogun istediğin gibi yaz! :)) Valla bayağı ürün bitirmişsin helal olsun. Ben aldığım bir şeyi iki seneden aşağı bitiremiyorum. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Kısanın Güncesi, okuduğun için ve desteğin için çok teşekkür ederim :) çok mutlu oldum.
      Bakma sen bunların arasında da bir kaç senelik ürünler var :D ojeler 3 senelik mesela, ayak kremi de 1 seneyi geçti. Peeling ve el kremi çok bitirdim bu sene o ayrı dava tabii :)

      Sil
  8. En sevdiğim yazı bu benim, nasıl okumam :)) Ohh mis gibi ne çok ürün bitmiş, yenilere yer açılmış :)) Kalp de koyuyorum <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blana<3<3 Çok teşekkür ederim :)) <3 <3 <3 <3

      Sil
  9. Anlatımınızı çok begendim. Kısa ve öz bir bitenler yazısı olmuş. Umarım daha çok bitenler yazısı görebiliriz,sizin kaleminizden.
    Sevgiler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Leydi Blog beğenmene çok sevindim :) çok teşekkür ederim. Kocaman sevgiler <3 <3 :)

      Sil
  10. ay maşallah keşke bende bu kadar çok ürün bitirebilsem ya imrendim:)elseve ın o serısını bende severek kullanıyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mervecim çok teşekkür ederim :) Elseve'in saç kremleri gerçekten çok başarılı :)<3

      Sil