1 Nisan 2016 Cuma

BEE BEAUTY VANİLYALI EL KREMİ ♡ │AUSE ESUA

BEE BEAUTY VANİLYALI EL KREMİ  ♡ │AUSE ESUA
BEE BEAUTY VANİLYALI EL KREMİ  ♡ │AUSE ESUA  
Merhabaaaaa ! Bir kaç gündür güneş kendini bol bol gösterirken, yaz senfonileri çalarken yaza yakışır bir el kremi de blog da yerini aldı.

Bundan önce bee beauty lavantalı el kremini kullanmıştım, çok aman aman bir ürün olmadığı halde bitmesine bir hayli üzülmüştüm zira ambalajını pek bir seviyorum.
Sonrasında, bir aralar yine Gözde'nin blogunu linç ederken vanilyalı olanını gördüm ve Gratis'e gider gitmez vanilyalı olanını aradım, taradım ve abandım!

Lavantalı el kremi ile kıyaslayınca bunu daha çok sevdim kokusundan ötürü. Yoksa ikisininde nemlendirme özelliği, kalıcılığı aynı.

 ♡ Ellerinde kuruma sorunu çok şiddetli olanları kesinlikle memnun etmeyecek bir ürün. Çok naif bir nemlendirici ve tam bir yaz ürünü bana kalırsa. Kış için hafif kalıyor. Lavantalı olanı kullanırken İstanbul'daydım ve İstanbul'un soğuk havasında günde 14 kere kullanmışımdır o kremi.Etkisi çok çabuk geçiyor. Fakat beni o şartlarda öyle ya da böyle kurtaran bir kremdir, yeri başkadır^^

  60 ML olmasına rağmen çabuk bitmiyor yani ben bitiremedim. Boyutu da ideal tam çantaya atmalık.

 ♡ Yapısı; Vücut, el losyonu kıvamında ince yapılı ve hızlı emiliyor.

 ♡ Sürdükten sonra hafif bir ferahlık veriyor gibi, hoşuma gitti.

 ♡ Nefis bir vanilya kokusuna sahip! Migrenim olduğundan ağır vanilya kokuları bana pek yaramıyor. Fakat bu o kadar hafif ve güzel ki öyle bir sorun ile karşılaşmadım.

 ♡ Çevirmeli kapak sistemlerini çok sevmesem de bu kremlere çok yakıştırıyorum. Vintage bir havaya giriyor ürünler :)

Uzun süre nemlendirmediği halde yapısı ve kokusundan dolayı bu yaz çantamda sürekli bu el kremi bulunacak gibi.

Fiyat :7-9 TL arası ama ben bu seferkini 4 TL ye aldım sanırım
Lavantalı El kremi Yazısı İçin TIK TIK

Umarım keyifle okumuşsunuzdur.  
Kocaman Sevgiler, Ause ♡ ^_^

Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))

Bu  Blogda üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.

16 yorum:

  1. Bende de var bunlardan. Kışın çantama atıp çıkıyordum. Malesef bütün günü kurtarmıyor, sürekli sürmek gerekiyor. Ama artık yaz geldi yeterli gelir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen Çağlacım sürekli tazelemek gerekiyor ama yaz için nefis kokulu bir el kremi kesinlikle :)

      Sil
  2. Çok güzel dimi dimiii ben kendimi yine almamak için zor tuttum ama alsaydım artık saçmalayacaktım o yüzden dedim Gözde sus ve buradan uzaklaş yıvaştan yıvaştan :D Güle güle kullan güzellik, bol bol sür :* Baharla beraber her yer vanilya koksun ki <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözdecimmmmm :) Teşekkür ederimm beraber bol bol sürüştürelim ^^ :D
      Hem güzel olmaz mı hiç bir de sen önerirsin de ben beğenmezmiyim ? Kokusuna fena tutuldum.
      Slogan belli o zaman "baharla beraber her yer vanilya koksun" <3 <3 ^^

      Sil
    2. ahaha bak ben sloganı sevdim vanilya olsun her yer bir de vanilyalı kek olursa güzel olmaz mı :))

      Sil
  3. Sırf şu güzel görünümü için bile alabilirim sanırım. :) Güle güle kullan. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkür ederim :) Aynen sırf görüntüsü için bile alınır (Ki almışlığım da var^^)

      Sil
  4. Benim için no no no krem alsam da bitmiyor ya kullanmıyorum sevemiyorum çok nadir kullanıyorum benn :* ♡
    Güle güle kullan Ause'mm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nesliiiiiiiii neden kullanmıyorsun sen el kremi :D Bende senin gibiydim eskide şimdi baya baya değiştim. Seninle bu mevzuyu uzunca konuşmalıyız^^ ve çok teşekkür ederim Nesli'm <3 <3

      Sil
    2. Ikidebir ellerimi yikiyorum yıkarken de o hissi sevmiyorum çünçü :D konuşalım tatlımmm

      Sil
  5. Bu kremi Gözde'de de okumuştum, bana yeterli gelmez malesef canım :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen Blanacımm, çok kuru eller için yeterli bir krem değil ama yaz aylarında tercih edilebilir :)

      Sil
    2. yok blana yok olmaz bu krem sana yazın bile kesmez bu seni ayrıca sen 1 haftaya bitirirsin :))

      Sil
    3. O yarım kiloluğu kafama koydum Gözde :p

      Sil
  6. Vanilya kokusuna bayılırım ilk fırsatta bakacağım bu kreme :)
    Yine yazın,fotoğrafların ŞAHANE!
    Emeğine sağlık :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlımmm çok teşekkür ederim :) Bu sözlerin enerjimi yerine getiriyor.
      Kreme de mutlaka bak, seversin diye umuyorum :)

      Sil