20 Nisan 2016 Çarşamba

BEE BEAUTY │ VANILLA & CHEESECAKE VÜCUT PEELİNGİ ♡ │AUSE ESUA

BEE BEAUTY │ VANILLA & CHEESECAKE VÜCUT PEELİNGİ ♡ │AUSE ESUA
BEE BEAUTY │ VANILLA & CHEESECAKE VÜCUT PEELİNGİ ♡ │AUSE ESUA  
Merhaba !  Bir kaç günlük aradan sonra yine ben hep ben. Dozunu biraz kaçırdım farkındayım, buna ilaveten blogu çok şiddetli özledim. Hem yazmayı hem blog okumayı. İnsan bir kaç gün uğramayınca bir garip hissediyor gerçekten.Halbüsü bu hafta için bir çok yazı yazmak niyetindeydim ama olmadı, olamadı. Açtığım arayı hızla kapatacağım  yılmadan-yıkılmadan ve en önemlisi üşenmeden:). Keyifli Okumalar ! ♡
♡Açılışı,  bir kaç günlük yokluğumda en çok kullandığım ürün ile yapmak istedim.

BEE BEAUTY │ VANILLA & CHEESECAKE VÜCUT PEELİNGİ ♡
Peelingi ne kadar çok sevdiğim aşikar. Yeni peelingler denemek, öğrenmek benim için her zaman keyifli olmuştur.
Vücut bakımında şüphesiz en önemli ve benim de sık sık tercih ettiğim, bittiğine üzüldüğüm tek eleman.
Hem vücut için hem yüz için peelingi es geçmeyen kısımda yer alıyorum. Ölü derilerden arındırmada keseden sonra en iyi yöntem diyebiliriz peeling için. Tüm cilt tipleri için uygun olanı  ya da ayrı ayrı her cilt tipine uygun olanı piyasada mevcut. Cilt tipinize uygun olanını mutlaka bulursunuz.♡

Bu sefer ki yeni gözdem ise  bee beauty- vanilya & cheescake peelingi. Bunu Türk bir vloggerın favoriler videosunda görüp ve kendisinin yorumlarına güvendiğim için , ilk fırsatta koşarak almıştım. İyi ki almışım ! - En önemlisi de bu peelingi diğer peelinglere göre çok fonksiyonlu kullanmış oluşum.
BEE BEAUTY │ VANILLA & CHEESECAKE VÜCUT PEELİNGİ ♡ │AUSE ESUA
BEE BEAUTY │ VANILLA & CHEESECAKE VÜCUT PEELİNGİ ♡ │AUSE ESUA  


Yapısı katı-yoğun body butter kıvamında. Sırf partiküllerden oluşan bir peeling ve oldukça yağlı bir yapıda.İçeriğinde ki parçacıklar oldukça minik, minicik.

Vücudu ölü derilerden arındırırken diğer yandan vücut yağı kullanmışsınız gibi nemlendiriyor. Yağlı olmasından dolayı arındırmada biraz sıkıntı olabiliyor fakat emildikten sonra nemlendirici sürmüşsünüz gibi oluyor. Bu sebepten bu peelingi kullandığım zaman duş sonrası nemlendirici bile uygulamaya gerek duymadım. (Üşengeç bünyeme bu özellikle nasıl iyi geldi anlatamam!)

Tek kötü yanı ise çok çabuk bitiyor oluşu. Welness Beauty ve Pielor peelinglerini o kadar çok kullanmama rağmen yaklaşık 4-5 ay kullanmışımdır. Bu sadece 3 hafta dayanabildi.

Bir diğer önemli özelliği ise (Favorilerim arasına girmesini sağladı) Manikürü kolaylaştırıyor olması. Vücut peelingi haricinde el ve tırnak peelingi olarak da kullandım. İçindeki partiküller sayesinde tırnak diplerinde ki ölü deriyi, bakımsız görüntüyü ekstra bir ürün ve makas kullanmadan çok güzel arındırdı, nemlendirdi.

Kokusu bir hayli yoğun. Vanilya, cheesecake karışımı şekerli bir kokusu var. Ancak söylemeliyim ki üzerinde cheescake, vanilya yazısını görmesem limonlu-şekerli peeling  diyebilirdim hem görüntüsü hem kokusu için.
İlk etapta kokusu, yoğun şekerli ve ağır geldi, bir süre sonra ise kokuya alıştım.
(Koku hassasiyeti olanlar veya şekerli kokuları sevmeyenlerin hoşuna gitmeyebilir)

Bacaklarınızı ağda veya permatik ile aldığınızda ve ardında peeling kullanınca ufak bir yanma hissi oluşuyor, hatta peeling içerik bakımında çok yakıcı bir etkiye sahipse şiddetli bir yanma hissi ve kızarıklık olabiliyor (normal ciltlerde bile) Bunda da çok hafif bir yanma hissi oluştu. Onun haricinden ağda veya permatik yaptıktan bir kaç gün sonra veya epilasyon yapmadığınız zamanlarda rahatlıkla kullanabilirsiniz.

Partikülleri Vücudu Çiziyor Mu ? 
Ben bu tür bir sorunla karşılaşmadım. Yeterli miktarda su ile uyguladığınız da böyle bir sorunla karşılaşmazsınız diye düşünüyorum. Her ihtimali göz önünde bulundurarak dikkat etmekte fayda var.

Not : Ambalaj içinde dökülmemesi için bir kağıt bulunuyor. Amma velakin bu hiç bir işe yaramıyor. Aldığınız zaman veya bir yere koyduğunuz da baş aşağı tutmayın, az da olsa akma yapıyor. Ben bu kurala uymadan hareket ettiğim için ambalaj biraz yağa bulandı ve üzerindeki etiketler oynamaya başladı^^

Kısaca ne düşündüğüme gelirsek; Kokusunu, yapısını, arındırmasını ve nemlendirmesini çok beğendim. Tekrar aldığımda ise sırf  kol, el ve ayak bakımı için kullanacağım.

Üzerinde hangi cilt tipine uygun olduğuna dair bir not yok.(ya da ben göremedim) Başka blog ve vlogglarda okuduğuma, duyduğuma göre - normal, kuru ve hassas ciltler gayet sıkıntısız kullanmışa benziyor. Minik partikülleri ve yağlı yapısı sayesinde tüm cilt tipleri rahatlıkla kullanabilir diyebiliriz. 

Gratis'e uğrarsanız mutlaka bir göz gezdirin derim. Farklı içerikleri olanları var. Aynı zamanda duş jeli, losyonu ve body butterı da bulunuyor ^^ Bundan sonraki hedefim komple seti edinmek. 

BEE BEAUTY │ VANILLA & CHEESECAKE VÜCUT PEELİNGİ ♡ │AUSE ESUA
BEE BEAUTY │ VANILLA & CHEESECAKE VÜCUT PEELİNGİ ♡ │AUSE ESUA  
Kullanım : Nemli ve ıslak cilde masaj yaparak, dairesel hareketlerle uygulayın. Sonrasında ılık su ile durulayın.

200 ML * Demotolojik Olarak Test Edilmiştir - Paraben Bulunuyor. 

Fiyat : 15.90 TL

Peki sizler ne diyorsunuz ? Peeling seviyor musunuz ? Yoksa işkence olarak mı görüyorsunuz ? Bana önerebileceğiniz farklı peelingler var mı ? Tabi ki bilmeyi çok isterim ! 
Kocaman Sevgiler, Ause ♡ ^_^

Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))

Bu  Blogda üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.

44 yorum:

  1. Şu resimlerine hayran kalıyorum ben :)) çok güzel yaaa ne kullanıyorsun ? telefon mu foto. makine mi? konuyla alakası yok biliyorum canım ama çok merak ettim valla :))
    Vücut peelingi de çok güzel görünüyor, iyi günlerde kullan canım <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bunu bende merak ediyorum canım bizi aydınlatırsan çok seviniriz Açelyamla birlikte :) <3

      Sil
    2. Açelyacımm çok teşekkür ederim fotoğrafları beğenmene çok sevindim - peelingi cidden çok beğendim :)

      Fotoğrafa gelinceee ağırlık olarak fotoğraf makinesi ile cekiyorum (canond d600) bazen telefonlada çektiğim oluyor üşendiğimde - dikkat ettiğim en önemli unsur gündüz gün ışığında çekiyor olmam gece çok kötü oluyor fotoğraflar ışık sorunum olduğu için , ikinizede kocaman teşekkür ederim bal suratlılarım <3

      Sil
    3. Cevap için teşekkür ederim canım <3

      Sil
  2. fotoğraflara ayrı yazıya ayrı tebrikler ! çok güzel olmus ausecim bende bunun kremini kullanıyorum cok memnunum peelinginede bakıyım <3 :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Melekcim çok teşekkür ederim, beğenmene çok sevindim. Vücut kremini bende merak ediyorum bi ara komple hepsini toplamak niyetindeyim <3

      Sil
  3. Vanilya kokusunu pek sevmem ama buna bayılıyorum..Kolay durulanmıyor ama bu benim hoşuma gidiyor, verdiği yumuşaklığı ve nemi seviyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vanilyanın alışılmış kokusundan daha farklı bi kokusu var dimi, bende çok sevdim. Çok teşekkür ederim bal surat<3

      Sil
  4. Ben senin paylaşımlarında çoğunlukla fotoğraflarına hayran kalıyorum. <3
    Peeling çok işe yaramadığını düşündüğümden kullanmayı pek tercih etmiyorum ben. :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kız ben iLknur! (Kısanın Güncesi) hahah :D Herkes şaşırdı bu is,im değişikliğime ne yapsam ki :D

      Sil
    2. ahahhaha yaptığım şapşal yorumu sonsuza dek sildim :D kim olduğun ile ilgili gizemi kaldırdığımıza göre daha manyak cevpa verebilirim İlknuuuurrr sen fotoğrafları beğeniyosun ya ben acayip mutlu oluyorum :) daha bi istekle yapıyorum çekimleri sayenizde - sırf keyfi olarak bi al bi dene derimmm valla kokusu pek bi nefis ^^

      Sil
  5. valar morghulis canımcığımın da dediği gibi bende fotoğraflarına hayran kalıyorum hep❤
    Daha önce yüz kere söylemişimdir büyük ihtimalle (hep tekrarlıyorum ama utanıyorum hihi :D) kozmetik alanından pek çakmıyorum biliyorsun o yüzden yazılarına konusuna uygun bir cevap da veremiyorum. :/ Ama mutlaka okuyup ses veririm.. Hatta ses veriyoruum Auseee! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Akelaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Biliyom balım biliyom :D senin burda olman yetiyor bana istersen okuma bile ilgilenmediğin için hiç gerek yok - sesin soluğun yeter bal suratlım tişikkkür ederimmmmmmmmmmm <3

      Sil
    2. Yok yiaa olur mu öyle şey? :D İllaki okuyacağım hiçbir şeylerinizi kaçırmayacağım,İnşallah :)

      Sil
    3. çok teşekkür ederim güzel Akelam :) <3

      Sil
    4. Akelam, Ausem beni tanımadı oyy ben nerelere gidem :D

      Sil
    5. aahahhahahahahahahhahahah kahkaha attım :D anneğmmm isim değiştirmişin fotoğraf değiştirmişin benim beyin error :D

      Sil
    6. Değişmeden önce yazmıştım değiştireceğim diye ama canımcımm kimse görmemiş yaa :D

      Sil
  6. fotoğraflara bakmaya doyamadım her zaman ki gibi yazı dilinide cok begeniyorum bi cırpıda okunuyor bende not ettim bu peelingi peeling sevilmezmi yaaaafs

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aybükecimmm çok teşekkür ederim ikisinide beğenmene çok sevindim :)

      Sil
  7. Mağazaya gittiğimde neden bulamıyorum ben bunlardan :(
    Vanilya kokusu en sevdiğim ♥ Bayılırım o zaman ben buna :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ceydacıııııımm :) ben gittiğimde de bir iki tane kalmıştı, belli ki çok satılıyor. Sen yinede azimle gittiğinde bir daha bak. Çok seversin diye düşünüyorum ayrıca farklı kokulara sahip olanı da var ^^ <3

      Sil
  8. vanılya kokuları cok ağır gelıyor bana ama diğer koku çeşitlerı varsa denemek isterim cidden:)eline sağlık tatlım:):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mervecimmm bende her vanilya kokusunu sevemiyorum migrenden dolayı. Fakat bu alıştığımız vanilya kokusunun biraz dışında o yüzden seversin diye düşünüyorum rahatsız etmez sanki sen bi gittiğinde kokla ^^ - başka çeşitleride var olmaz mııı onlarada göz gezdir <3 yorumun için kocaman teşekkür ederim

      Sil
  9. Ause'm ben bunların hangi birinden başlayacağım :) Welness beauty deneyecektim, şimdi bee beauty dedin, aklıma çeşit çeşit peelingi soktun :)) Demiştim ys, evde kiloluk bir peelingim var diye, 1,5 seneden sonra bitecek sanırım, ışık göründü. :)) Ellerine sağlık canım benim, süper yazı, süper fotoğraflar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel Blanaaa :) ahaha bilmezmiyim kiloluk biraz zor biter gibi ama sen yinede welness beauty ve bee beauty e bir bak hiç olmadı kokla gel :D -
      beğenmene çok sevindimmm Blana'm böyle şeyler yazınca sen benim ego tavan - atmosfere doğru yol alıyor ego :D çok teşekkür ederimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm <3

      Sil
  10. Gerçekten fotoğraflara ben de bayıldım.Çok aydınlık çok güzeller.Yazı da çok keyifli merak ettiğimiz ne varsa bahsetmişsiniz ben de çok istiyorum bu peelinglerden ama bakıp bakıp yerine koyuyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tubacımmmmm çok teşekkür ederimmm :)) <3 ^^ - faydalı olduysa ne mutlu bana ! - tekrar gittiğinde bakıp bakıp al bence :) seversin diye umuyorum ayrıca farklı esans-kokuları olanıda var ^^

      Sil
  11. fotoğraflar harikaa, çok güzel yazı olmuş canım emeğine sağlık ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mervecimmmmmm beğenmene sevindim, çok kocaman teşekkür ederim :)

      Sil
  12. Auseee yine güzel bir yazı acarntuba'nın dediği giib herseyi detayını kadar anlatmıssın cok hoşuma gitti fotoğraflar gercekten harika içi açılıyo insanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Melissaaaaaaaaaaa yorumunla beni kocaman mutlu ettin çok teşekkürler <3

      Sil
  13. Bayılıyorum vanilya kokusuna mutlaka deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hoşgeldinizzz bloguma ^^ o zaman kesinlikle beğenirsiniz ^^ <3

      Sil
  14. Ayyy yetiş tatlım ya ben deli gibi peeling arıyorum vücudum için, ama deniz tuzu içerikli olacak onu bulması da pek zor anacım ya napcazz :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kübüüüşümm hemen araştırmalı o zaman, duruma el atıyorum. Olmadı ev yapımı peeling yaparız bizdeee ^^ <3

      Sil
  15. Yine harika bir yazıı! Bende fotoğraflara bakmaktan okuyamıyorum. Çok güzel tek tek anlatmışsın canım arkadaşım. Bende üşenmesem de yapsam keşke ama elim gitmiyor bir türlü :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlımm benimm çok teşekkür ederimmm beğenmene kocaman sevindim :) - üşenme üşenme bi kere alıştığın zaman elin sürekli gidiyor - bende zamanında çok üşenirdim kullanmaya :)

      Sil
  16. Halbüsü :))) güzellik ya ben senin halbüsü diyişinden bile okurken keyif alıyorum bi düşün bu arada 3 hafta mı dayandı dur ocağımıza incir ağacı dikme bu Blana'ya 1 hafta anca gider :D Peeling dendin mi aklıma gelen ilk kişisin ^.^

    Bu arada bee beauty ürünlerini bende seviyorum en çok ne hoşuma gitti dersin vanilyaaaaaaaa 😍ay birde cheesecake düşünemiyorum bak :))) allam tatlı gibi ya oturda yeme ahahah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bal surat ! ^^ güzel, tatlı gülmeme sebep olan yorumlarını çok seviyorum- çok mutlu oluyorum :)
      Ahahha Aynen Blana hemencik bitirebilir ama önce o kiloluk peelingini bitirsinde yenilerine yer açsın :D

      Bende bee beauty ürünlerini çok seviyorum Gözdeciiiimm hem fiyatları uygun hem kokuları şahane oluyor. Aynen vanilya sever biri olan sen bence bunun kokusunu çok seversin. Çok farklı şekerli, yemelik bi kokusu var gerçekten :D Sana belli olmaz her an yiyebilirsin ^^ ahah

      Sil
  17. Cheesecake diyince bir iştah kabarması yaşadım. :) Vanilya kokusunu da çok severim. Uzun zamandır duşta fırça ile ölü derilerden arınıyorum.
    Harika bir anlatım, emeğine saglık vallahi 👏
    Alasım geldi ürünü :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahah sorma bende ilk gördüğümde öyle olmuştum :D Vanilya kokusunu seviyorsan eğer bunuda seversin diye düşünüyorum. Gerçi farklı bi vanilya kokusuna sahip, değişiklik ararsan bi bak derim.

      Bence vücut fırçalama işlemine bayılıyorum ! hatta bununla ilgili detaylı bi yazı bile yazmıştım. Vücut fırçası peelinge göre daha etkili en iyisini yapıyorsun.

      Beğenmene çok sevindim çok teşekkür ederim <3

      Sil
  18. halbüsü bu yeniyor değil miiiğğğ :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahhaha Deep ^^ keşke yenilse - ama bu bi engel değil yaparız vanilyalı cheesecake sana :))

      Sil