1 Nisan 2016 Cuma

BEBAK ACI BADEM SÜTÜ ♡ │AUSE ESUA

Bebak Acı Badem Sütü
BEBAK ACI BADEM SÜTÜ ♡ │AUSE ESUA  
Merhaba ! Yaz, kış rahatlıkla kullanılabilen bebak acı badem sütünü mutlaka biliyorsunuzdur. Bu şahane ürünü sonunda bende deneyimledim.Her ne kadar kuru-hassas ciltler için üretildiğini düşünsem de tüm ciltler için olduğunu da belirtmeliyim. Naif, hassas bir temizleme ürünü.(Kuru-hassas ciltler sever diye düşünüyorum)
Altın özelliği ise kırışıklıklara karşı cildi koruyor olması.
Bebak Acı Badem Sütü
BEBAK ACI BADEM SÜTÜ ♡ │AUSE ESUA  
İÇERİK
İçeriğinde çevresel yaşlanma etkilerine karşı cildi güçlendiren Coenzyme q10 adlı madde bulunuyor.

Ambalajı 
Çıt çıt kapaklı olanlardan.

BENDE Kİ ETKİLERİ 
  • Yüzümde harika bir doku bırakıyor ve krem uygulamama gerek kalmıyor. Tabii bu uygulamadığım anlamına gelmiyor, mutlaka günlük kremimi kullanıyorum :) 
  • Göz makyajını temizlemek için ideal bir ürün. Naif bir şekilde güzelce temizliyor. Arkasından yine de çift fazlı göz makyajı temizleyicisini geçiyorum mutlaka. (Onun ferahlığı ve temizlik hissi bir başka oluyor :)
  •  (Makyaj temizlemek için çok fazla kullanmadığımı da belirtmem gerek.)
Not : Belki sizler de biliyorsunuzdur temizleme sütlerinin cilt tonunu açma gibi şahane bir özelliği var. Bebak acı badem sütü için de aynısı geçerli diyebilirim. O yüzden temizleme sütleri bende hep bir adım öndedir.

KULLANIM ve KULLANIM ALANLARI
Sabah ve akşam makyajınızı temizlemek için ya da sadece tonik olarak pamuk yardımıyla tüm yüzünüze kullanabilirsiniz. Aynı zamanda elinizle masaj yaparak da uygulayabilirsiniz.

UYARI
Sivilceli ve akneli ciltlerde ilk etapta sorun olursa kullanılması önerilmiyor. (Araştırdığım kadarıyla)
Aynı zaman da yağlı ciltler de sivilceye sebep olabilirmiş. (Bende böyle bir sorun olmadı, aksine aknelerime iyi geldiğini düşünüyorum. Bir bakım ürününün sivilce yaptığına bugüne kadar tanık olmadım, olacağımı da sanmıyorum esasında. Fakat her an her şey olabilir diyerek, böyle bir sorun ile karşılaşırsanız (Sivilceye müsait&yağlı ciltler) ürünü kullanmayı derhal bırakmanızı öneririm.
Bebak Acı Badem Sütü
BEBAK ACI BADEM SÜTÜ ♡ │AUSE ESUA  

Sevgiler, Ause ♡ ^_^

Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))

Bu  Blogda üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.

25 yorum:

  1. Evet bende kullandım çok güzel bir ürün cildi ışıl ışıl yapıyor canlılık veriyor sizde çok güzel anlatmışsınız kaleminize sağlık. Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zehra hanımda, beğenmenize çok sevindim :) Kesinlikle çok hoş bir ışıltı veriyor.

      Sil
  2. Evet bende kullandım çok güzel bir ürün cildi ışıl ışıl yapıyor canlılık veriyor sizde çok güzel anlatmışsınız kaleminize sağlık. Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  3. Bebak'ı bana Benim Tutkum önermişti, ikinci kez de senden okuyorum. Bir tane satın aldım, kullandığım ürün bitmek üzere ve bunu deneyeceğim. Ben temizleme sütlerini makyajımı temizlemek için kullanmıyorum. Sabahları yüzümdeki gece kremini temizlemek için kullanıyorum. Bunu da o şekilde deneyeceğim. Bu arada fotoğraflar harika :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blanaaa ! Bir denemelisin :) Ayrıca fotoğrafları beğenmene kocaman sevindim, teşekkür ederim <3 :))

      Sil
  4. Acı badem sütünü makyaj temizlemekten ziyade topuklarıma ve dirseklerime sürer, kimi zaman da tırnak kenarlarımı yumuşatması için manikür öncesi uygulardım. Bu haliyle de epey işe yarıyor, bir dene istersen. :) Ben kokusunu pek sevmediğim için kullanmayı bıraktım ama gerçekten etkili bir ürün.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok iyi fikirmiş gerçekten ! :) bende deneyeyim. Bende çoğu kişinin aksine kokusunu çok seviyorum ve o da kullanmaya devam etmemi sağlıyor galiba :D :) sevgiler <3

      Sil
    2. Benimde kullandığım bi ürün pekte memnunum paylaşmana sevindim Ause Esua :) buarada Başak'ın önerisini mutlaka dikkate alayım bi deneyeyim topuklar ve dirseklere teşekkürler bilgiler için :)

      Sil
    3. Dimii bende tuttum o fikri ! :)
      Beğenmene çok sevindim sevgili @birdefnemasali :) kocaman sevgiler <3 <3

      Sil
  5. Çok güzel anlatmışsın canım karma ve akneye meyilli cildim olduğu için uzak durmalıyım sanırım :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çağlacım bende karma-akneye meyilli bir cilde sahibim. Böyle bir sorun ile karşılaşmadım. Temizleme sütleri bu tür sorunlara yer açmıyor, yıllardır kullanırım. Aksine cildime ve aknelerime iyi geldiğini söyleyebilirim

      Sil
  6. bende bir kutusunu bitirmiştim zamanında, sonra birinden tüylenme yapıyor gibi bir şey duydum ve bırakmıştım, ne derece doğru bilmiyorum :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak bunu bende ilk kez senden duyuyorum, rahatsız edici bir durummuş. Fakat bende öyle bir soruna yol açmadı.
      Bakım yağları bir nebze böyle soruna yol açabiliyor ama temizleme sütleri böyle bir sorun teşkil etmez herhalde :/

      Sil
  7. Şuan varya benim için o kadar güzel bir paylaşım oldu ki bu Ause'mm mutlaka alcam bunu benim için muhteşem birsey olacak diye düşünüyorum yanilmam inşallah :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neslimmm :) Faydalı olduysa ne mutlu bana ! Umarım cildine iyi gelir umarım memnun kalırsın. Aldıktan sonra fikirlerini çok merak ediyorummmmmm :) iletişimde kalalım <3

      Sil
  8. ilk göz ağrımdır çook severim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimii :) çok etkili bir ürün bende çok sevdim <3

      Sil
  9. Altın özelliğimi gözlerim kocaman oldu kiiii :)) Güzellik ben hiç kullanmadım biliyo musun :( Yalnız makyaj çıkarmak için iyi değil mi hıı bana öyle geldi ki :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bal suratlımmm gözlerim yollarda kaldı, diyorum Gözdeee neredeeeee :D Sonunda geldin, hoşgeldin!
      Bende henüz keşfetmiş olanlardanım ve çok sevdim baya baya memnun kaldım. Makyaj temizleyici olarakta çok iyi (Ben fazla tercih etmiyorum o ayrı ) ^^ En önemlisi de fiyatının çok uygun olması. Daha ne olsun dimi ama ^^

      Sil
    2. 💕 ben aslında görüyodum ama valla ne olduğunu düşünemeyince gidiyodum :))) bak cahillik başa ben diyim sana :D fiyatı uygunsa zaten bilirim ki senden sorulur bu konuda üstüne tınamam :* Bakarım ki ben sen dersin de bıkmaz mıyım ^.^

      Sil
    3. ahahahah :D deli kız ya yine şapşik bir şekilde güldürdün beni <3
      Ben senii yerim, o kadar önerdik bas bas bağırdıkta inşallah fos çıkmaz Gözdeğmm :D (Tedirgin, gergin bir şekilde görüşlerini beklemekteyim<3)

      Sil
    4. ahahahha olmadı kargoyla sana yollarım yani nolcak ki :D ayrıca beğenmezsem beğenmiyim ılla ılla nolcak yani sen dedin diye kafamız mı yarıldı :D seviyorum seni güzellik 💘en güzel kalbi sana bıraktım bak ;)

      Sil
    5. ahhaha fikrine sağlık :D bende seni seviyorum bal surat. Kalpte pek bir şahane ♡♡♡❤❤ :))

      Sil
  10. gerçekten çok güzel ve cildi hassas olup alerjisi olanlara kesinlikle öneririm. Bende kullandım cildi ışıl ışıl canlı yaptığı doğru ve yoğun bir kıvama sahip olduğu için leblebi tanesinden küçük alıp yüzünüze sürmeniz bile yetiyor. Biz bunu özellikle gözde alerji, kızarıklık sık yaşayan hastalarımıza makyaj temizlemede tavsiye ediyoruz. Diğer ürünleri her ne kadar severek kullansakta kozmetik ürünler bildiğimiz üzere içeriklerinde inceltici barındırıyor ve cildi tahriş edebiliyor. Ben biraz daha ucuz olmasını dilerdim ama hem yerli malı bir ürün hem doğal bir ürün sonuç olarak:)

    YanıtlaSil