23 Mart 2016 Çarşamba

YENİ GÖRÜNÜM - TEŞEKKÜR ♡ │ AUSE ESUA

Merhabaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !
Bugün ki mini postum yeni görünüm ile ilgili. Bir süredir blogu güncellemeye çalışıyordum, faket o kadar üşengeç bir bünyeye sahibim ki ancak halledebildim.

Blog'da kategori, arşiv, iletişim ve "blog'a katıl" butonu gibi bir çok eksik vardı.


Blog'u ilk açtığım dönem bu tür eklentileri eklememiştim, paylaşımlar çoğaldıktan sonra kategori oluştururum diye düşündüm.

Açıkçası en başta böyle bir düzen oluşturmama sebebim - "blogum tıklanmaz, bakılmaz, okunmaz, 'ıykk bu ne biçim blog leeen' gibi türlü türlü düşüncelerin :D korkusuydu.

Zaman geçtikçe bu tür düşünceler aklımdan silinmeye başladı. Enerjisi yüksek, bal tatlısı insanlarla tanıştım ve hem kendi arkadaşlarım hemde blog sayesinde tanışmış olduğum güzel yürekli arkadaşlarımın blogumu okuduğunu fark ettim (ben zevkten 8 köşe <3)

Bu iş için kolları sıvamadan önce  eksiklerim hakkında bir çok kişi ile konuştum. Başta erkek arkadaşımla, sonrasında bal arkadaşım Gözde ile böyle bir konuşmamız oldu. (GözdeBlog)

En sonunda kolları sıvayıp, önce tasarımı, sonrasında blogun düzenini  3 gün içinde hallettim. (umarım başarabilmişimdir)

Okuduğunuz ve destek olduğunuz için çok teşekkür ederim.
Sizi çok seviyorum, Sevgiler, Ause.

43 yorum:

  1. hayırlı olsunnnn :) ahh ahh darısııı başımaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) seninkini de sabırsızlıkla bekliyorummmm <3

      Sil
  2. Çok güzel olmuş bende yavaş yavaş değiştirmek için uğraşıyorum :)) bayıldım ama yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anneğmmm çok mutlu oldumm beğenmene <3 <3 ^^ seninkini de sabırsızlıkla bekliyorum birde senin blog için bir süprüüzüm olabilirrrrrr :D

      Sil
    2. Abow ne sürprizi olabilir bak merak ettim şimdi :)) ♥♥♥

      Sil
    3. et et ^^ tabii en önemlisi umarım beğeneceğin bir şey olur ^^ hazır laf oraya gelmiş mail adresini yaz banaaa Neslihannnn <3

      Sil
    4. Aa beğenirim tabi ki ya neden beğenmeyeyim düşünmen yeter :))
      hayattankarelerimiz@gmail.com dan ulaşabilirsin :))) ♥♥

      Sil
  3. Hayırlı uğurlu olsun canım:)
    Çok güzel olmuş eskisi de güzeldi bu da harika olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzelimmmmmm çok teşekkür ederim, beğenmene çok sevindim :) <3 <3

      Sil
  4. Tasarım çok güzel çok beğendim. Ben de senin gibi düşünüyordum. Seçeneklerim yok şu an blog çok basit halde. İlerde inşallah ben de düzenleyeceğim. Takipteyimmmmmm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben seni zaten takipteymişim kiii^^
      Beğenmene çok sevindim, zamanla bazı şeyler oturuyor ve tasarımı yapmak daha kolay oluyor. Eminim seninki de çok güzel olacaktır <3 beklemekteyim

      Sil
  5. Süper ellerine sağlık! senin başarın değil mi?
    Komşu kızı Gözde iyidir yaa!!! bak sen :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Komşum ama çok güzel olmamış mı şuraya da bir nazar boncuğu takıcam :)) Bu arada bana ünlem yok mu ;)

      Sil
    2. Süper olmuş komşum!!!! boncuk ne ya hurafe şeyler, sen oku üfle Gözde!!!!!

      Sil
    3. KoreFenomeni; Bal suratt! evet ben yaptım, başarılı olabilmişmiyim gerçekten ? çok çok çok mutlu oldummmm <3 <3 GÖzdem iyidir, tatlıdır pek hoşştııırr :) <3

      Senin o nazar boncuğunu ben yer yutarım <3

      Sil
    4. Anaaam çok iştahlı bu Ause, mideye indirmeden kaçalım komşum!!! :)))
      Gayet başarılı! Çok beğendim ;)

      Sil
    5. ahahha oburumdur, koca bir mideye sahibimdir ^^
      Beğenmene çok sevindim, bütün yorumlarınızın fotoğrafını çektim çıkarttırıp bol bol bakıcam, enerji ile dolucam sayenizde ^:)

      Sil
    6. Oburiks durumunu merak ediyordum da boşuna değilmiş :)))

      Sil
    7. ahahah evetttt :) :)

      Sil
  6. Bayıldım! Çok tatlı olmuş yahu :))
    Ah benim de o kadar eksiğim var ki hala.. Girişmeye elim gitmiyor bir türlü. Yeni tasarımınla nice dostluklara, başarılara :)
    Hatun Gözde'me ayrıca bir ♥ göndereyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözde'ye ben de ❤️ göndereyim Akela :) Kızlar gördünüz mü yine el kremi almış :)

      Sil
    2. Henüz el kremi mevzusu hakkında fazla bir bilgim yok ama bizim hatun çok fazla el kremleri alıyor anladığım kadarıyla.. :) El atalım bu olaya o zaman :))

      Sil
    3. Gözde'nin kremlerle dükkan açabiliriz bence Akela :) Bir el atalım valla, konu komşuya dağıtıyor çokluktan :)

      Sil
    4. Eyvahlar olsun :)) Bir konuya dahil olsun da Ause'mizi de yanımıza alıp çekelim köşeye o zaman :)

      Sil
    5. Ahahaha bak ya didikodumu yapmışlar :D
      Blana verdim verdim sıfırını verdim teyzeme içim parçalandı kakaoluydu hem de :/
      Almazsam aklım da kalıyor ama napim şu sıra ıslak mendil, kolonya filan takmış durumdayım menepoza girmiş gibi dökünüyorum :)))

      Sil
    6. Hahahaha ıslak mendil kolonya biter neyseki :) Kakaolu açılmamış el kremini niye veriyosun amaa :)

      Sil
    7. Kokusu da mis gibiydi napim artık azalsın dedim alırım sonra :)) Birde bu ne ki ben parfümlerimi filan ablamın evinde unutuyorum ohh çok sağol ben bunu kullanırım diyo :D vicdansız

      Sil
    8. Kızlaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar, a dostlar ben muhabbete az biraz geciktim ^^

      Öncelikle; Akelam çok teşekkür ederim tatlı, güzel dileklerin için ve beğenmene tabii ki büsbüyüm sevindimmm :) Büyük enerjiyi yakaladığın an sende giriş bloga! merakla bekliyorum değişimi ^^ <3

      El kremi manyağı biri olarak Gözdeyi acayip anlıyorum, amma velakin ben kendimi tam frenlemişken aklımı çeliyor. -_- Gözdeeeeee nettin, neler ettin yine yavru ceylanım -_- hı ?

      Sil
    9. Hoooppp blog sahibi geldi bi çeki düzen vereyim :D sorma sorma sonuncuyu aldım ya söz valla billa bir daha töbeler olsun ara verdim zaten rahat 1 sene gider bunlar :)) ama sende peeling dedin ya ben niye makyaj ürünü almıyorum acıba hep bakım kremleri hepp :/

      Sil
    10. Bende sen gibiydim sürekli kremlere, bakım ürünlerine gidiyordu elim en sonunda blog için makyaj malzemelerinede fazla fazla el attım bu sene ^^ stoklara bitene kadar el kremi yok artık sana! ( yarın gidip alıyormuşsun bir tane daha ne gülerim :D )

      Sil
  7. Çok güzel olmuş yeni imajın :) Sen yaptın dimi, yetenekli olmak zor zanaat :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Blanam ben yaptım, çok kocaman, büsbüüyükk mutlu oldum beğenmene güzel arkadaşım< 3

      Sil
  8. Bayıldııım! Harika olmuş, bende öğrenebilsem cok güzel olcak :)) Güle güle kullan <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çağlacım! önce güzel yüreğini sonra bu tatlı yorumu yazan güzel ellerini öpüyorum, çok sevindimm beğenmene (uçuşlardayımm) Öğrenirsin tabii ki neden öğrenemeysnki, ben her zaman buradayım bir mail uzakta ^^ biliyorsunnnnnnn

      Sil
  9. Iyyy ne biçim blog lenn :D kahkaha attırdın bana güzellik ya :)) Ne ıyk'ı şuan varya dehşet güzel resmen yakıyor ortalığı beğenmemek ne kelime çok hoşuma gitti. Ben vakit bulsam biraz değiştirmek istiyorum artık Allah bilir ne zamana :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözdeğmmm güzel suratlım, bal yanaklım kahkaha at sen bol bol ^^ hemde ben vesile olayım ne güzel :D

      Beğenmene kocaman, çok büyük acayip şiddetli mutlu oldum kii <3

      Vakit bulurmaz kurul blogun başına, biliyorum ki çok güzel mökemmel bir değişim olacak (biliyorsun meraklıyımmm ve bekliyorumm) ^^

      Sil
    2. Mökemmel ne kelime o kadar sade yalın ama fotoğraflarla içimi rahatlatan böyle okşayan karelere bayılıyorum. Sorma sürekli aklım da bir şeyler de var kafa da ama gel görki yakında sınavlar filan var bir de il dışına çıkıcam birdaha ki ay artık yaza doğru rahat rahat yapıcam sana mailden atarım zaten taslağını :*

      Sil
    3. Ohh ne güzel, bende senin gibi düşünüyorum ^^
      Blog tasarımına gelince; Güzellik ilk fırsatta taslağı çıkart bana yolla ^^

      Sil
  10. Auseee kısaca bayıldımm!!! çok güzel görünüyor, kıskanmadım değil blog açasim geldi :) hayırlı olsun yeni tasarımınn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Melekcim çok teşekkür ederim, coşkulu, enerji veren yorumun için :)
      Aç tabii ki blog neden açmayacaksın ki ^^ ne güzel olur aramıza bir güzel daha katılmış olur <3

      Sil
  11. çok güzel olmuşşş canım :) sanırım sen yaptın ellerine sağlık. ferah ve canlı olmuş en sevdiğim şeydir blogda bende kendi tasarımımı bitrsem de açsam şu blogumu artıkkk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Melissaaa :) çok teşekkür ederim, evet ben yaptım ve beğenmene çok mutlu oldum!
      o zaman hiç üşengeçlik etmeden blogun başına geç ve kısa zamanda bitir, bizde yazılarını okuyalım bol bol <3

      Sil
  12. Hayırlı olsun, güle güle kullanın.

    YanıtlaSil