10 Mart 2016 Perşembe

UYGUN FİYATLI ÜRÜNLERLE - CİLT BAKIM RUTİNİM - GECE & GÜNDÜZ ♡ │ AUSE ESUA

Merhabaaaaaaaaaaaaaaaaa ! Coşkulu bir giriş yapmak istedim çünkü içerik bakımından yazı bir hayli donuk. Cilt bakım rutini adı altında geçen blog yazılarını okumayı, videolarını izlemeyi çok seven biri olarak - bende bende ! diyerek atağa geçip, 'bunalım modundan' çıkıp yazı için parmaklarımı çalıştırdım.

Öncelikle belirtmem gerekir ki cilt bakım rutinim de kullandığım ürünler değişkenlik gösterebiliyor. Bu görünenler; Son zamanlarda, hem gece hem gündüz olarak kullandığım uygun fiyatlı ürünlerden oluşan bir rutin.

İlk etap : Yüz temizliği
Bir kaç aydır akneden dolayı Garnier'in Kırmızı Meyve Gücü serisini kullanıyorum. Hatta jel bitti bitecek. Bu ikisini çok seviyorum. Yüzümün temizlendiğini, dinlendiğini çok güzel hissediyorum. Peelingi hafta da 2 kez veya ihtiyacıma yönelik uyguluyorum. Jeli sabah ve akşam olmak üzere elimle veya yüz temizleme cihazı ile 1-2 dakika ovarak,fırçalayarak yüzüme uyguluyorum.

İkinci Etap : Tonikleme 
Diadermine 
Şüphesiz en sevdiğim makyaj temizleme suyu ve tonik kendisi. İçeriğinde paraben,silikon ve parfüm bulunmuyor. Müthiş bir arındırıcı.
Yüzümü temizledikten sonra disk pamuklar yardımı ile tüm yüzüme, boynuma iki katman şeklinde uyguluyorum.

Üçüncü Etap : Nemlendirme
1-Dirty Works 8'i Bir Arada Yüz Kremi
Hızlı emilen, müthiş kokan ve cildi yatıştıran bir krem. Gece uyguladığınız zaman sabah dinlenmiş bir cilt ile uyanıyorum.Bıraktığı hissi çok seviyorum, dönüp dolaşıp aynı kreme dönecek gibiyim(cildim saçmalamazsa eğer ^^) Hem gece hem gündüz kullanımına uygun.
2-Avokadolu Cilt Bakım Yağı
Bu bakım yağını ağırlık olarak geceleri uyguluyorum. Sabahları ise, eğer o gün makyaj yapacaksam uyguluyorum.
Geceleri, en çok kuruyan bölgelerime göz, dudak ve burun çevresine uyguluyorum. Bazen de mevsim değişikliğinden ötürü pul pul dökülen alnıma uyguluyorum.Kokusu dışında çok sevdiğim, memnun kaldığım bir ürün.

Dördüncü Etap : Göz Çevresi Bakımı
Oriflame'in en sevdiğim, en memnun kaldığım ürünlerinden bir tanesi. Bu kremde gündüz ve gece kullanımına uygun. Göz çevresine masaj yaparak uyguluyorum. Çoğu zaman aksatıyorum fakat çok geç uyuduğum dönemlerde mutlaka uygulamaya dikkat ediyorum. Göz çevresini dinlendiriyor ve rahatlatıyor.

Beşinci Etap : Dudak Bakımı
Oriflame'in takdire şayan ürünlerinden bir tanesi daha, Tender Care. Bu çok amaçlı bir balm olduğu için sık sık tercih ettiğim bir bakım ürünü. Özellikle aşırı yorgun olduğum dönemler kurtarıcım oluyor. El, ayak, göz çevresi ve dudak nemlendirmede oldukça başarılı.Esasında mini kurtarıcı olarak adlandırılabilir.
Bunu da ağırlık olarak dudak ve ayak topuklarımı nemlendirmek için kullanıyorum.

Altıncı Etap : El Bakımı
Oriflame Slikonlu El kremi
Ellerimi uzun süre nemlendiren tek krem. Ertesi gün dışarı çıkmam gerekiyorsa kremi uyguluyorum ve eldiven giyiyorum, eğer yoksa normal şekilde kremi uygulayıp yatıyorum. Gün içinde uyguladığım zaman da beni uzun süre idare ediyor.

Benim 'uygun fiyatlı' cilt bakım rutinim bu şekilde idi. Bu sürekli güncellenen bir rutin olduğu devamı mutlaka gelecek. Umarım sıkmamışımdır. Sevgilerimle, Ause

Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))

Bu  Blogda üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.

17 yorum:

  1. Merhaba; detaylı bir yazı olmuş:) emeğinize sağlık:) Bloguma beklerim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. güzel detaylı bi yazı olmuş eline sağlık canım :) bende oriflame tender care ve göz kremini severek kullanıyorum uygun fiyatlı faydasını gördüğüm ürünler ikiside

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmene sevindim :) benim çok sevdiğim iki ürün, katalogda denk geldikçe, indirimde güzelse 2-3 tane mutlaka alıyorum hem kremden hem balmdan ^^ :D

      Sil
  3. Ürünlerin hepsinin uygun fiyatlı olması harika :) Oriflame çok tercih ediyorsunuz, bende tender care almak istiyorum artık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahah Sorma Çağlacım :) Oriflame sevdamı rafa kaldırmak istiyorum lakin bu bikaç üründen dolayı yapamıyorum, uzun süredir kullandığım içinde vazgeçemiyorum esasında. tender care gelince mutlaka denemelisin :)

      Sil
  4. Hiç de sıkıcı değil, bu yazılar çok faydalı ve bilgilendirici oluyor. Bence devamı gelsin, zevkle okuyalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımm çok teşekkür ederim :) <3

      Sil
  5. Oriflame Tender Care favorim benimde ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel, ortak beğeniler olunca pek bi hoş oluyor :) okuduğunuz için kocaman teşekkürler <3 <3

      Sil
  6. O nasıl bir girişti merhabaaaa güzellik :D Garnier'in he ürününü sevemesem de bazıları çok başarılı ayrıca bir sürü güzel bilgi öğrendim :) Mağazaya gittiğim de rahat rahat soramıyorum bilgileri burdan toplayınca daha iyi oluyor alışveriş yapmak ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle güzel suratlım ^^ bende bloglarda okuyup ona göre gidip alıyorum. Garnierin bazı ürünlerinden bende memnun kalmıyorum özellikle makyaj sularından, bazılarından da baya baya memnun kalıyorum bittikçe alıyorum ^_^ <3

      Sil
    2. heh tam üstüne bastın o makyaj temizleme suyu gözüm de hep kalıntı bırakıyor ama arındırıcı temizleme jeli efsane süper ^^ çalışanlar peşimde dolaşıyor ya bir de alacağım varsa alamıyorum ısrar edildiğin de reddedemiyorum da kötü oluyor :D

      Sil
    3. O dertten bende muzdaribim, o satıcı kızlar yüzünden cildim yandı resmen Gözdem -_- O yüzden mağazaya girerken asık suratlı, nemrut giriyorum yanıma yaklaşmıyorlar :D Bende Garnierin bi çift fazlı göz makyajı temizleme suyundan çok memnunum hem iyi temizliyor hemde kirpikleri besliyor normalde göz makyajı temizleme suları kirpiklerimi resmen ağlatırdı çok şükür o dertten kurtuldum. Arındırıcı Temizleme jeline bakim hemencikkk (sen dersin ben bakmadan dururmuyum <3)

      Sil
    4. ay bende o taktiği yapıcam :D ben direk yok ne alacağımı biliyorum diyorum ihihi :)) iyi ki dedin elimdekiler bitsin ona da bakarım ki ben :* sevmezsen götür iadeye pardon yanlış ürün almışım de ^.^

      Sil
    5. Ahahah iyi fikirmiş, ilk fırsatta temin edicem Gözdecim, sende dene bakalım o taktiği bakalım tutacak mı memnun kalacakmısın :D ^^

      Sil
  7. Garnier products are my all time favourites :)

    http://ohladymania.blogspot.com/

    YanıtlaSil