26 Mart 2016 Cumartesi

UYGUN FİYATLI FAVORİ 7 RUJUM ♡ │ AUSE ESUA

UYGUN FİYATLI FAVORİ 7 RUJUM  ♡ │ AUSE ESUA  
Bir çok blog 'uygun fiyatlı ürünler, favori ürünlerim' adlı yazılarla bana bilmem kaçıncı turu bindirirken, ben henüz bunu akıl edip, paylaşmaya tenenzül ettim ^^
Herhalde hem blog'da hem vlog'da en faydalı içerik bitenler & favoriler konuları. Bende elimden geldiğince bu tür konulara yer vermeye çalışıyorum.

Başlangıcı uygun fiyatlı favori rujlarım ile yapmak istedim. Baktığım kadarıyla en çok aratılan, sorulan konulardan birisi, bende buradan yararlanarak bu yazıda karar kıldım.
Sık sık kullandığım, çalışırken de sık sık elimin gittiği rujlardan oluşuyor bu post.
Bakalım neler varmış ^_^
UYGUN FİYATLI FAVORİ 7 RUJUM  ♡ │ AUSE ESUA  

1- KOTON 311 PINK DESIRE
Kotonun rujlarını henüz keşfedenlerden biriyim. Renklerini ve yapılarını çok beğendiğim bir seri. Kalıcılığı orta, fakat benim için uzun süre kalıcı olması çok da önemli olmadığından, çok sorun etmedim :)  Fiyat: 7-8 TL 

2-ORIFLAME FROSTED ROSE
Oriflame olmasa eksik kalırdı bu post herhalde.Blog'u takip edenler oriflame'in bazı, belli başlı ürünlerine takıntılığımı biliyorlardır diye düşünüyorum  (Başta Çağla ^^ ♡ ) Kalıcılığı 2-3 saat kadar süren çok tatlı bir pembe ruj. Yaz aylarında sık sık kullandığım ruj olmuştu. Ayrıca gold ambalajını da çok seviyorum. Fiyat : 20-25 TL arası 

3- DEBORAH 603 TURUNCU 
Yine tam bir yaz rengi. Deborah'ın bu serisindeki rujlarını yapısı ve renk tonlarından dolayı çok beğeniyorum. Almak istediğim daha bir çok rengi var. Fakat renk ile alakalı olsa gerek mor ruja göre kalıcılığı daha düşük. Fiyat : İndirimsiz 25 TL - İndirimli 8-9 TL 

4- RL DE YOUNG - 13 PLUM DİVA
Kalıcılığı çok az 1 saat anca kalıyor, fakat spreyle falan süresi uzayabiliyor.
Mor tonlarında, içinde hafif ışıltıları bulunan bir ruj. Ruju sürdüğünüz de göründüğü gibi durmuyor. Çok hafif bir renk ortaya çıkıyor, sanki parlatıcı sürmüşsünüz gibi. Öyle olduğu için günlük makyajda bile sık sık tercih ettim.^^ Fiyat : 5-7 TL arası Galiba ^^

5-ESSENCE SHEER & SHINE SERİSİNDEN - HIDDEN SECRET 04 NUDE
Bu rujla gerçekten acayip bir ilişkim var. Ara sıra kokluyorum, bir seviyorum falan yani normal bir insanın yapmayacağı türden şapşallık yapabiliyorum. Kalıcılığı hiç yok! anca 1 saat dayanabiliyor. Kokusu, yapısı ve rengi ile beni mest etmiş, yoğun göz makyajı ile dehşet duran bir renk kendisi.^^ Fiyat :7-8 TL

6-DEBORAH 809 MOR
Bu ruju neredeyse her gün sürdüm. Evde olsam da dışarı çıksam da ! Biraz iddialı bir renk(Tamam fazla iddialı olabilir) Ancak çok az sürüp, parmakla dağıtıldığında biraz daha naif bir renk oluyor. O yüzden ben iki türlüde kullandım. Kalıcılığı ise çok uzun! yaklaşık 6-7 saat kalabiliyor. Silinmeye başladığında  ise hafif bir fuşyalık, pembelik kalıyor dudaklarda. Fiyat : İndirimsiz 25 TL - İndirimli 8-9 TL 

7-NOTE 21 MERLOT 
2 senelik emektar rujum. Note rujlarını içerik olarak çok beğeniyorum, başarılı buluyorum. Renk skalası oldukça geniş. Dudakları kurutmaması da altın bir özellik.
Bir dönem kırmızı-bordo hastalığım vardı. Turizimde çalışırken her gün kullanıyordum neredeyse o kadar uyarmalarına rağmen. Duruşunu, yapısını çok seviyorumve kalıcılıkları da oldukça iyi. Fakat çok yoğun uygulandığında dudak kenarlarına taşma yapabiliyor o yüzden az az uyguluyorum ya da direkt olarak parmakla dağıtıyorum. Öteki türlü palyaço gibi dolanıyorum ortalıklarda. Fiyat : 25 TL
UYGUN FİYATLI FAVORİ 7 RUJUM  - SWATCH ♡ │ AUSE ESUA 



Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.
İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))

Bu  Blogda üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.

52 yorum:

  1. Essence sheer&shıne bayıldımmm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimiiii :) bende çok seviyorumm, teşekkürler Semacım <3

      Sil
  2. Ay bu kırmızı ruj uyarılarına sinir oluyorum. Yıllarca thy ye binmedim bu yüzden, artık bindiğimde de komple suratımı kırmızıya boyuyorum, oh olsun :) (Konuya farklı açıdan yaklaştım sanırım)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, biraz farklı bir açı oldu Blanacım ^^ :) Ama doğru yere parmak bastın, kırmızı rujla bir alıpveremedikleri var :))

      Sil
  3. Hepsinin rengi birbirinden güzel Koton'un rujlarına bakıyım bi merak ettim^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Çağlacımm :) Koton'un rujlarına mutlakaa bak, bence çok seveceksin :)

      Sil
  4. Kotonun rujlarını bende merak ediyorum.Essence rujun rengini beğendim.Emeğine sağlık.Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ilgınn hanım çok teşekkürler ^^, Koton rujlarına denk gelirseniz mutlaka göz atın. Essence bu serisinde ki rujlara da şöyleee bir bakın çok güzel renkleri var :))

      Sil
  5. Koton rujlarından bende geçen gün 3 rengini aldım söylediğiniz kadar var çok güzeller birdahaki alışverişimde essence bu rujunada bakcam emeğine sağlık tesekkürler Ause :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Melekcim çok teşekkürler ^^ Dimii kotonun rujları çok şahane ben gittiğimde standı kurutmuşlardı birtanecik alabilmiştimm, sen 3 tane kapmışsın en ballısından güle güle kullan bol bol sürüştür <3

      Sil
  6. yaaaaa çok güzel görünüyorlarrrr bende sadece rldeyoung un ruju var sanırım aynı renk kodu silinmiş bakamıyorum :) diğer rujlara da bakıcam bu aradaa deborahın rujları indirimli ne kadar uygunlarmııısss

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler ^^ Cosmetica Deborah rujlarına çılgın indirimler yapıyor ara sıra kontrol etmek lazım :)

      Sil
  7. Bıksana bi güzellik bi şey dicem hangisinden yemeye başlıyoruz pardon :D Koton'da ben niye görmüyorum ya alla alla dur bidakine düzgün bakıcam alayım bende çok güzelmiş rengi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bal surat hepsini yiyebilirsin ^^, Her kotonda bende denk gelmiyorum, avmlerdeki mağazalarında oluyor genelde. Tekrar gittiğinde dikkatlice bak bakıyım belki gözden kaçmıştır :))

      Sil
    2. Komşum lezzetlerini yazmamış, tuzludan başlayıp tatlıya geçeriz :P

      Sil
    3. Bal'ım belki de bizim yol üstün ya teğet geçip gitmişlerdir :D Komşum ya sdjhkgfdkdsf :)))) tuzlu, tatlı, ekşi bana fark yapmaz gel beraber kemirelim ;)

      Sil
    4. Bal'ım belki de bizim yol üstün ya teğet geçip gitmişlerdir :D Komşum ya sdjhkgfdkdsf :)))) tuzlu, tatlı, ekşi bana fark yapmaz gel beraber kemirelim ;)

      Sil
    5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    6. Hahahha öyle deme Komşum tatlıdan sonra tuzlu ayıralım da bastırsın ;D

      Sil
  8. koton ve essence ın rengine bayıldım ayrıca makyaj öneriside cok iyiymiş denemelyim :) tesekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Melissacım çok teşekkür ederim, ikisine de bakmalısın <3

      Sil
  9. çok güzel görünüyorlarr :) ayrıca fotoğraflar harika

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aybükecim beğenmene sevindimm :) çok teşekkür eederim :))<3

      Sil
  10. Morlara bayıldım! Zamanında mor bi oriflame rujum vardı :) hala bir yerlerde olabilir kısmet ;D
    Çok güzel anlatmışsın, renkleri gösterip yazman ds süper olmuş!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili dağınık Anne sayende sevinç çığlıkları atıyorum şuan, beğenmene çok mutlu oldum :)) ^^ <3.

      Mor'un cazibesi bir başka oluyor değil mi :) Bende de var oriflame mor ruj gold serisinden yine ömrünün son günlerini yaşıyor kim bilir hangi yıl aldımdı^^ sende ara tara bul bakim köşelerden çıkar belki :D

      Sil
    2. Ause :D ne güzel, coşkulu, keyifli bir yorum bu böyle :D çok mutlu oldum yahu :)) ne güzel sevinç çığlıkları attırmak neşeme neşe kattın :D

      Evet ya güzel duruyor ben hep sevmişimdir mor ruju ;D görünce ben de sevindim yalnız değilim diye hahha :D

      Sil
  11. Essence Sheer & Shıne rengi tam benlikmiş çok sevdim Auseciğim :)
    Mor rujlarda beni çeken bir gizem var ama henüz hiç kullanmadım kararsızım.. Belki bu post başlangıç olur benim için :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Akelacııımmm :) Beğenmene çok sevindirikk oldum^^ Belkide başlangıç olur kim bilir, Essence sheer-shine serisindeki bütün renkler çok güzel, bu renkte tam günlük kullanım dehşet-i ala bir ruj ^.
      Mor rujlara ilgim hep vardı fakeet ben bu yıl abanmaya başladım seversin diye umuyorum, gittiğinde şöyleee bir bak morlara :))

      Sil
    2. Cınııım :) Bu aralar hep nude yada tatlış pembelerle gidiyorum ama denk gelirse ve cesaret edebilirsem mutlaka göz gezdireceğim ^^ Hatta haber bile veririm sana :))

      Sil
    3. Balımmmm^^ bende nude, hafif pembe tonlarını çok seviyorum şu sıralar- patlak göz makyajıyla pek bir güzel duruyor dimiii :)
      Cesaretlendiğn an bi koşu git aban. Sonrasında bana haber ver mutlaka zira çok merak ediyorum fikrini :)) (Bu arada essence sheer-shine serisinde sanıyorum pembiş tonlarda vardı)

      Sil
    4. Evet gözlere ağırlık vermek istediğimizde şahane yardımcı oluyor bize :)
      Hepsiciğine bakıp mutlaka haberdar edeceğim seni özel olarak❤ :))

      Sil
    5. Tamamdıır ! O zaman merakla bekliyorum Akelacııımm :)❤

      Sil
  12. Yaaa geç kaldım ben ama işlerim var maruz gör benii :(( essence 04 u çok sevdim bende kotonaa bakcammm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nesliii :)) geldin ya o yeter güzel surat <3. Sanırım hepimiz bu 2 ruja tutulduk :D Koton'a uğradığında mutlaka bak, beğenirsin diye umuyorum :)

      Sil
    2. ♥♥ geç gördüm yaa bi kaç gün beni affedin :)) beğenirim tabi sen begenmissin ben zaten gözüm kapalı alırım :))

      Sil
    3. Yaaa :) canımm benimm ^^ öyle düşünmene çok sevindim (Umarım rujları gördüğünde fikrin değişşmez ^^ <3)
      Ayrıca niii deemekkkk geç görsen dahi koşa koşa geliyor o yeter. Ayrıca aklımdasın hep Nesliii

      Sil
  13. Merhaba ben geldim :)
    Bu cici rujları bir arkadaşın G+ paylaşımında görünce nasıl bir neşeyle geldim anlatamam :)
    Lilalı morlu, ben bayılırım ama fazla kimsede görmedim şimdiye kadar. Bir arada ne şeker durmuş o renkler. Ruj tercihlerimiz çok benziyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldinnnnnn neşeyle büyük enerjiyle geldin, iyi ki geldin :)
      Bende çok seviyorum lila-mor rujları. Bütün markaların mor rujlarını toplamak niyetindeyim ^^
      Ayrıca beğenmene ve ortak bir noktamız olmasına sevindimm :))

      Sil
  14. Boyle bir yazi yazsam sanirim yarisimdan fazlaso golden rose velvet mat serisinden olur;) essence in dogal rengini cok beğendim; )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evett o seride çok güzel, müthiş renkleri var amma velakin ben bir tülü alamadım :))
      essence hepimizin favorisi oldu galibaa <3

      Sil
  15. İçlerinden kimi renkler çok cesur fakat harika görünüyorlar yaaa :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, -Beyaz Begonvil ! ^^ Dediğin gibi bir kaçı iddialı fakeet ben çok seviyorummm :)
      Beğenmene sevindim, kocaman teşekkürler <3

      Sil
  16. Nice colors!!! I like your blog!!!
    Would you like to follow each other? Let me know...and I follow you back.
    Besos, desde España, Marcela♥

    YanıtlaSil
  17. Hİİİİİ! şu renklere bak ♥
    Hepsine bayıldım, keşke renkli renkli rujlar sürecek cesaret olsa bende.Maalesef çoğu rengi yakıştıramıyorum kendime:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ceydacığmmmmm :) Neden yakışmasınnnn bence çok yakışıyordur. Sen takıntılı olduğundan öyle düşünüyosun :)) bana kalırsa tekrar bi sürüp-sürüştür <3

      Sil
  18. HIDDEN SECRET 04 NUDE bayıldım, rengi harika duruyor, görseller o kadar güzel ki.. :) koton'da hiç ruj görmedim ben ya :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mervecimmmmm :) Beğenmene çok sevindimmm <3 Hidden secret kesinlikle çok güzel kokusunu bile seversin diye umuyorum. Kotonun her mağazasından bulunmuyor :( Avmler de ki kotonlara uğrarsan eğer bi göz gezdir istersen <3

      Sil