20 Mart 2016 Pazar

ROSSMANN ALIŞVERİŞ - MART ♡ │ AUSE ESUA

Merhaba !
Alışveriş dizim sinir bozucu yorgunluğuma rağmen hızla devam ediyor. Tabii gönül isterdi ki hepsini bir arada paylaşayım. Fakat fotoğraf çekiminden ötürü odam möthiş dağınık. İşin içinden zor çıktım anlayacağınız.

Uzatmadan, ben buraları kadınlar gününe çevirmeden hemen neler almışım onlara geçiyorum.

1-Welness & Beauty Shea Yağlı Vücut Peelingi
Bunun ikinci alışım. Şüphesiz en sevdiğim ve bittikçe alacağım bir ürün. Fiyat : 13.99 TL indirimli dönemlerde 10 TL olabiliyor.

2- Essence Camouflage Paleti 
İlk kapatıcı paletimi uygun fiyatlı Essence'dan yaptım.(tabii ki uygun fiyatlı olacak ! -_- ) Essence ürünlerini ne kadar sevdiğim cümleten bilinir. Halen ürünlerini keşfetmeye devam ediyorum.
Fiyat :9.25 TL

3- Essence Glitter Tekli Far Paleti
Mor gibi fuşya gibi farklı renk dönüşümleri yaşayan bu Glitter Tekli Farı Aldım.
Fiyat :5 TL

3- RL De Young Mono Rouge Allık
Rengine bayıldım! Normalde pek allık kullanmayan bir kızım, tabuları yıkıp allık kullanımına da geçiş yapmış bulunuyorum ^^ Fiyat : 12.99

4-Pot O Miracle Lip Balm
Bu fiyatı nasıl verdim ? (Merak konusu) Bununla ilgili ürünün postunda kısacık bahsedeceğim zira içime öküz gibi oturdu. Umarım parasını hak ediyordur umarım memnun kalırım.
Fiyat :16 TL

5-Şımarık Göz Aksesuarı
Yehhuu ! Sonunda eyeliner çekmek eskisi gibi işkence olmayacak. (Tabii bu şablonlar beni verem etmezse) Fiyat : 6 TL

6-Golden Rose Glitter Oje
Rengine ve duruşuna bayıldım. Umarım tırnaklarda da böyle durur. Fiyat : 8.25 TL

7-For Your Beauty İki Adet Makyaj Fırçası
Bu markanın fırçalarını hem uygun fiyatlı hem güzel buluyorum. O yüzden farklı fırçalarını da denemek istedim. Fiyat : 4.19 TL-2.39 TL

8-Sulthanay İpek Yüz Kesesi
Daha önce Gratisten aldığım farklı bir markanın yüz kesesini kullanıyordum. Bu sefer değişiklik yapmak istedim ve öteki ile kıyaslayınca bu daha hesaplı gibi geldi. Bakak, görek ^^ Fiyat : 5 TL

9-For Your Beauty Makyaj Süngeri
Güzel bir kutu içinde bulunan şirin süngerler! Bu tür süngerler tam çantada bulundurmalık. Koca süngeri koymak makyaj çantasına koymak yerine böyle bıdık süngerler daha kullanışlı oluyor. Yer kaplamıyor.
Tek tedirgin olduğum nokta, umarım ilk kullanımda koku yapmaz. Fiyat :4.79 TL

10- Örgülü Banyo Lifi 
Bilirsiniz ki sırtınızı keseleyecek bir cihangir yoksa banyo bazen çekilmez olabiliyor. Bu soruna çözüm niteliğinde, yeşil beyaz renklerde, asıldığınızda rahatlıkla sünen bir sünger aldım.
Fiyat : 3 TL ^^

Umarım faydalı bir yazı olmuştur. Rossmann da alışveriş yapmayı çok seviyorum(özellikle indirim günlerinde ^^) Gıda, mum, kırtasiye, makyaj, cilt bakım adına bir çok ürün bulabiliyorum.

Peki sizler Rossmann da alışveriş yapmayı seviyor musunuz ?

Sevgiler, Ause

Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.
İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))

Bu  Blogda üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.


24 yorum:

  1. Bende bayılıyorum rossmann dan alışveriş yapmaya ama bişey alırken hep barkoduna bakmak zorunda kalıyorum 1 renkte indirim var diğerlerinde yok oluyo genelde :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sormayın aynı olay benimde başıma geldi, bu son alışverişimde. İndirimli diye attım sepete kasada gerçek fiyatını öğrendim... İndirimli olmayan ürünler indirimli standında bulunuyor, çok karıştırıyorlar bir düzene oturtmaları lazım. O konuda çok haklısın :)

      Sil
    2. Senin yazıdan önce açığa çıkarmış oldum neden o kadar para verdiğini :)

      Sil
    3. Aynen, sen anlamışsın çoktann :)

      Sil
  2. Güle güle kullanın hepsi çok güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel surat :) <3

      Sil
  3. Oy başıma gelenler ben hangisine bakacağıma şaşırdım ki ıma ya :)) Peelingi acayip merak ettim ve telefona kaydettim gidince bakıp alıcam :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka bak Gözdecim. En sevdiğim peelinglerden bir tanesi. Kokusu falan mikemmel! Fakat çok hassas ciltliysen dikkatli ol derim hatta hiç alma derim. ( Buna ilaveten yinede bi git kokla şu peelingi, fikrini çok merak ediyorum)

      Sil
    2. peelingi seninn önerinle almiştim cok memnunmm kuru ciltli olmama ragmen ama cok hassas ciltler dkkat etmeli tabi

      Sil
    3. Çok sevindim ^^ Hassas ciltleri tahriş edebilir o cilde pek güvenemiyorum açıkçası

      Sil
    4. Bebeğim ya hassas ciltliyim :( Bende bir kılcal damar var fay hattı olur onunla yeminle :)) Dicektim ablamla yazın beraber kullanırız ama oda benle aynı gidince koklar bakarım <3

      Sil
    5. Anneğm, çok zor oluyor hassas cilt. :( O zaman senin için senin tenine uygun bir peeling bulmalı- not ettim <3

      Sil
  4. Çok güzel olmus herzamanki gibi Ause :))) bende o makyaj süngerlerini kullanıyrm cok memnnm umarım snde begenrsin canım <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ohh kullanan birisi varmış sonuçta :) O kadar aradım taradım kimsede yok. Daha ilk açılışta kokmaya başlamasında o bana yeter :)

      Sil
  5. ayhh cok güzel olmuş bol bol böyle yazılara devam ben cok yararlı buluyorum özellikle indirim dönemlerinde daha bir iyi oluyor ❤❤❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim :) Bende çok seviyorum bu tür yazıları senin dediğin gibi bir indirim zamanı olunca baldan tatlı oluyor, çok teşekkürler

      Sil
  6. gule gule kullan hepsını :)

    YanıtlaSil
  7. O banyo süngeri çok akıllıca 😍 Ben de alayım ondan :) O peelinglerin kavonozları çok güzel, elimdeki kiloluk bitebilirse deneyeceğim inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahaha kiloluk- çok iyiymiş :) Banyo süngerine mutlaka bak, peelinge de şöyle bir göz gezdir, kokla. Beğeneceğini umuyorum sevgili BlanaK <3

      Sil
  8. Canımm aldıklarını güzel günlerde kullan :) Hepsi çok hoş duruyor umarım memnun kalırsın.Keşke burada da Rossmann olsaydı :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmm çok teşekkür ederim :)
      Umarım bulunduğun yerede açılır, Rossmann da böyle bir sorun var heryerde mağazası bulunmuyor :( umarım bu sorun çözülür<3

      Sil
  9. bencede mağaza çok dağınık oluyor neyin etiketi hangisinde bilemiyorsun ama öğrenmek çok zor değil tabiki :) güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimii bi düzene oturtmaları gerek ^^ çok teşekkür ederim <3 <3

      Sil