10 Mart 2016 Perşembe

ORIFLAME POWER SHINE KALEM RUJ - GLAZED STRAWBERRY-30393 ♡ │ AUSE ESUA

ORIFLAME POWER SHINE KALEM RUJ 
Merhaba ! Biriken ruj yazılarımı azimle, düzenleyerek ve elimden geldiğince çabııık şekilde yayınlamaya devam ediyorum. Yazıları bir anda yazıp bitiriyorum esasında fakat 10 kere okuyorum 10 kez düzeltme ihtiyacı hissediyorum. O sebepten ötürü paylaşımları aksatıyorum.
Bugünkü dudak elemanıysa yaklaşık 2 aydır elimde olan Oriflame'in Power Shine kalem ruju. Kışında, yazında kullanılabilir bir renk ancak yaz için daha uygun bir renk  gibi sanki.





Power Shine - Glazed Strawberry 
  • Işıltılı, ıslak bitişli bir kalem ruj. Renk ismi glazed strawberry. Güneşli havalarda ışıltısı daha bir ortaya çıkıyor ve parlatıcı sürmüşsünüz gibi bir görüntü oluşturuyor.(Sonrasında, o mötthiiş ışıltı sayesinde ben buradayım! buradayım! edaları ile sokaklarda, plajlarda tıpış tıpış yürüyüşümüzü yapıyoruz ^^)
  • Meyveli bir kokuya sahip.
  • Kalıcılığı yaklaşık 5-6 saat sürüyor. Sadece bir şey içtiğiniz zaman çok hafif dudakların ortası silinmeye başlıyor. Saatler geçtikçe ve silindikçe renkli dudak nemlendiricisi sürmüşsünüz gibi hafif bir renk çıkıyor ortaya. 
  • Aynı şekilde ruju çok az uygulayıp, parmaklarınızla dağıttığınızda renkli nemlendirici sürmüşsünüz gibi bir etki yaratabiliyorsunuz. (2. şıkkı çok sık kullandığımı belirtmeliyim:)



Kötü Yanı :

Kalemi kalemtıraş ile açma zorunda olmanız. 'Keşke The one serisi gibi asansörlü bir kalem ruj olsaydı.' diye zaman zaman içimden geçiririm. Bu tür kalem rujları asansörlü olmayınca kullanışlı bulmuyorum. Bunun yanında birde iyi bir kalemtıraş gerekli bu dudak kalemleri için, çünkü bazılarının bıçakları rujları yiyebiliyor.

Zamanında Oriflame'in hem geniş hem dar ağızlı olan kalemtıraşını almıştım, onunla kolaylıkla açabiliyorum. Tabii her faydalı şeyin sonu gibi buda miladını doldurmak üzere. 

Bu tür kalem traşları Gratis-Watsons-Rossmann mağazalarında bulabilirsiniz.
Ruj Fiyat : 8-12 TL arası. İndirim.
ORIFLAME POWER SHINE KALEM RUJ - SWATCH

Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))

Bu  Blogda üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.

4 yorum:

  1. Glazed yapılı rujları çok seviyorum. Işıltılı ve kremsi rujlar kalıcı olmazlar pek ama bu rujunki çok iyiymiş gerçekten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım :) normalde hiç kalıcı değiller yani oriflame de kalıcı ruj pek bulunmaz :D :D Bunda bende şaşırdım gece de gündüz de test ettim baya uzun süre dayanıyor

      Sil
  2. Aynı kalem ruju bende severek kullanıyorum yalnız bende 2 saat zor dayanıyor tazelemek gerekiyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anağm üzüldüm :( Bende hiç öyle bi sorun olmadı hiç bilemedim 4-5 saat rahat kalıyor sonrasında zaten hafifçe ortalardan silinmeye başlıyor, demekki herkesde farklı oluyor ben şok ! :D

      Sil