14 Mart 2016 Pazartesi

ÖNEMLİ - ! ☎☹ ☹

Merhaba kızlar, dün yine ve yine Ankara'da bir patlama meydana geldi. Hal böyle olunca, durum böyle gitmeye devam ederse ilerleyen günlerde önümüzü görebilecek miyiz? sorusu beynimde dönmeye başladı.

Kendi ailelerimiz, dostlarımız için endişelenmek için sanıyorum çok geç kaldık...

Fakat ben yine de elimden geldiğince bu konu hakkında görüşlerimi, paylaşıp duyuruda bulunacağım.

Özellikle büyük şehirlerde bulunan, kalabalık yerlere yakın ve yolu oradan geçen arkadaşlarım, böyle kalabalık yerlerden en önemlisi AVM den bir süre uzak durmalarını rica ediyorum.

Ailenizi, dostunuzu, kardeşinizi arayın ve durumdan haberdar edin. Şimdi şu sıralar nette dolaşan bir bilgiyi paylaşmak istiyorum ne kadarı doğru ne kadarı yanlış inanın bir fikrim yok. Her ne olursa olsun tedbir almak ve herkese duyurmak niyetindeyim.

"Bir çok kaynaktan teyit edilen bilgilere göre PKK, PYD ve sol terör örgütler, 20 Mart'ta Türkiye'yi kan gölüne çevirecek büyük bir kalkışmaya hazırlanıyor. Emniyet istihbaratı, PKK/KCK ile PYD/YPG'li teröristlerin "fedai" türü eylemlerde kullanmayı amaçladığı 20 bombalı aracı tespit etti. Yapılan terör uyarısında, özellikle AK Parti teşkilat binaları, TBMM, askeri yerleşkeler, diplomatik misyonlar, turistik yerler, havalimanları, hassas bölgeler, AVM'ler, meydanlar, ulaşım araçları, miting alanları, ibadet yerleri, metro istasyonları, kamu binaları, polis ve askeri noktalarda olası bir saldırıya karşı "müteyakkız" olunması istenildi. Nevruz öncesi hafta olması nedeniyle protesto, gösteri ve olayların artması, bunlara yönelik güvenlik tedbirlerinin de sıklaşması bekleniyor. O yüzden,

- Gruplaşmanın oluştuğu her yerden uzak durun,
- Hedef olabilecek yerlerden (hükümet tesisleri, elçilikler, AVM’ler gibi) uzak durun,
- Yol güzergahlarınızı bu hafta için yapılacak ikazlara göre değiştirin/ayarlayın,
- Ailenizi durumdan haberdar edin.

İŞTE O ARAÇLAR
- 47 KH 022 (Gri-Renault Laguna)
- 35 GA 0275 (Gri-Chevrolet Cruze)
- 58 DT 292 (Beyaz-Toyota Corolla)
- 47 PT 757 (Kırmızı-Renault Lb)
- 47 PZ 682 (Beyaz-Fiat)
- 47 PD 470 (Gri-Citroen)
- 47 KN 119 (Beyaz-131 Şahin)
- 47 PE 884 (Sarı-Renault Megane)
- 47 PZ 404 (Gümüş-Toyota Corolla)
- 21 NC 976 (Yeşil-Dacia Sd)
- 21 FS 487 (Beyaz-Renault Europa Alize)
- 33 TV 016 (Yeşil-Tofaş Doğan)
- 21 EA 749 (Beyaz-Renault 12 TSW)
- 47 NE 046 (Beyaz-Ford Connect)
- 47 NK 534 (Siyah-Hyundai Gİ20)
- 47 NN 986 (Beyaz-Ford Connect)
- 47 NA 152 (Kırmızı-Peugeot Partner)
- 63 ES 151 (Renault Fluence)
- 34 SM 236 (Siyah-Opel Astra)
- 47 KJ 163 (Renault-Laguna)
Bu uyarı bize güvenlik toplantısında iletildi."

'Bilgi Alıntıdır.'



Hiç birinizi birebir tanımıyorum, görmedim, sesinizi bile duymadım fakat öyle bir enerji var ki bu blog sayesinde oluşan, hepiniz benim için değerlisiniz.
Bu yazıyı okuyan... tanıdığım, tanımadığım lütfen 'Kendine Dİkkat Et' ...
Sevgiler, Ause

29 yorum:

  1. Ahh ne güzel yapmışsın iyi ki de paylaştın sosyal medya da yer alan o paylaşımı görmedim ben. İnsan ne dese olmuyor dimi bilinçli olmak lazım

    Şu paylaşımı görünce içim gitti 'Kalabalık yerde bomba patlar ölürsün, ıssız yerde tecavüze uğrar ölürsün'..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözdem ne acı bir söz ülkenin durumunu kısaca anlatıyor aslında...

      Sil
  2. Allah'ım lütfen doğru olmasın bu. Yapmak istedikleri de tam olarak bu. Hayat dursun, insanlar günlük hayatlarına devam edemesin. Hadi avm ye gitmedik, mitinglere katılmadık. Ulaşım için kullandığımız duraklardan nasıl uzak kalabileceğiz? Çok üzgünüm, güzel ülkem ve milletim için çok çok üzgünüm. Allah herkese sabır versin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin- Allah herkese sabır ve güç versin.

      Ne güzel dile getirmişsiniz.Sürekli diken üstündeyiz, böyle nasıl devam edilir inanın bilemiyorum.

      Sil
  3. Benim sözlüm de avm de çalışıyor çok korkuyorum açıkçası birsey olacak diye üstelik böyle bir olay daha önce orada hiç yaşanmamasına rağmen geçenlerde terörist ve bomba yakaladı. Avm ve jandarma :( inşallah kötü şeyler olmaz ülkemizde :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok üzüldüm :(... umarım kötü şeyler olmaz ve umarım erkenden bu felaketin önüne geçilir.

      Sil
    2. Avm ve jandarma yanyana olacaktı yazmamisim inşallah geçilir :(

      Sil
  4. Diğer bloggerlar saçma sapan yazılar yazarken böyle bir yazı paylaşmanız çok iyi olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuduğunuz için teşekkürler, işin ucundan bende tutmak istedim, faydalı oluyorsa ne güzel... hiç bir şey yapmamaktansa - minikte olsa birşey yaptım diyebilmek, benim için büyük bir olay.

      Sil
  5. Bilgilendirme için teşekkürler. Malesef ülke olarak çok zor günlerden geçtik ve geçmeyede devam edeceğiz :( kalabalık yerlerden uzak durun diyorlar bir saniye sonra ne olacağımız belli değil. Umarım birşeyler düzelir . Üzgünüm hemde çok. Rabbim masum insanlarımızı korusun. Ülkemizi bölmek, zarar vermek isteyenlere izin vermesin. Emeğine sağlık arkadaşım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl okuduğun ve desteklediğin için ben teşekkür ederim arkadaşım. Umarım hepinizin güzel yüreklerinden geçenler kabul olur, gerçekleşir.

      Sil
  6. Ah canım benim... Ne güzel yazmışsın.
    Her gün üç saatimi metroda geçirmek zorundayım, alternatifim yok. Üstelik en yoğun saatlerde... Tedirginlik içinde, her sabah eşimle helalleşerek yaşıyoruz :( Allah hepimizin yardımcısı olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benim ya çok üzülüyorum bu duruma inan. Büyük şehirde yaşamak çok zor hele bu zamanlarda. Sürekli diken üstü sürekli tehlike içinde. Umarım hiç birşey olmaz kendinize çok çok dikkat edin <3

      Sil
  7. Tüm Türkiye'mizin başı sağ olsun :(
    Çok üzgünüz kelimeler kifayetsiz.
    Rabbim zalimleri Kahhar ismi ile kahretsin inşallah.
    Duyarlılığınız için teşekkürler...
    benrujumvealligim.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vakit ayırıp, okuduğunuz için ben teşekkür ederim.

      Sil
  8. Kalabalık yerlerden uzak durmamız gerekli çünkü her an BOMBA patlayabilir,tenha yerlerden uzak durmamız gerekiyor çünkü her an TECAVÜZE uğrayabiliriz.
    Biz nerede duracağız? Nereye içimiz rahatça gidebileceğiz?
    Yaşadığımız yerin git gide kötüleşmesi ne kadar acınası bir durum.
    Ne zaman bu hale geldik? Nasılda uyuyormuşuz hepimiz...
    Umarım bu karanlık günler geçer.
    Kalemine sağlık arkadaşım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu söylediklerine karşılık daha fazla ne söylenebilir ki, çok güzel ifade ettin.
      Okuduğun için ve bu anlamlı yorumun için teşekkür ederim arkadaşım.
      Elimizden ancak 'bu günlerin geçmesini dilemek' geliyor. Umarım Geçer

      Sil
  9. kötü haberler acı günler elbet dinecek bir gün ülkemde!
    Rabbim sebep olan herkesi layığıyla kahretsin inşallah ,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım dediğiniz gibi sebep olan herkes layığını bulur :( , ilginiz ve yorumunuz için çok teşekkürler.

      Sil
  10. merhabalar, bu hafta hep yas tutarak geçiyor, enerjim(iz) de gittikçe düşüyor,maalesef! Bu mesaj whatsaapta bana da gelmişti, dikkatli olmak da fayda var ama amaç korkutmak, tedirgin etmekse de başarıyorlar sanki :((( Allah yardımcımız olsun ki!!!
    kafa dağıtmak için gezineyim dedim, gözdenin blığu, haftanın bloğu olarak seçmiş sizi, tanışmaya geldim, bana da beklerim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle blogum hoşgeldin, iyi ki geldin :). Çok haklısın sanki korkutmak, tedirgin etmek istiyorlar. Amaçları kargaşa çıkarmak.

      (Bloguna çoktan geldim bile)<3

      Sil
    2. evet yeni gördüm, bu ne hız, maşallah :)))

      Sil
  11. gerçekten çok ürkütücü istedikleri ortamı sağlamasınlar diye cesaretli olmak korkusuz olmak istiyoruz bunun yanında güvenliğimizi de göz ardı edemeyiz umuyorum bu kötü ve karanlık günlerden bir an önce sıyrılır ve aydınlık günlere ulaşırız.Tanıdığıma memnun oldum bu arada blogunuzu yeni gördüm elinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumunuz çok teşekkür ederim, kesinlikle cesaretin yanında güvenliğimizi ihmal etmemeliyiz. Umarım bugünler geçer... kocaman sevgiler.

      Sil
  12. düşünsen bi türlü düşünmesen, korkmadan yaşamak mümkün mü bilmiyorum.. cok zor dönemler malesef ki hep tetikte olmak hep güvensizlik için de.. Allah yardım etsin hepimize..

    1defnemasali.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu vaziyette korkmadan yaşamak biraz zor gibi görünse de, cesareti elden bırakmamak lazım yoksa bu şekilde korkarak hayat nasıl geçer hiç bir fikrim yok. Umarım atlatırız

      Sil
  13. Ausecim az önce kuzenim bir ses kaydı gönderdi bu olay istanbulda gerçeklesecekmis Bakırköy Mecidiye taraflarıdikkatli olmak lazım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımsın, çok teşekkür ederim güzel yürekli insan. Kardeşim İstanbulda okuyor oraya yakın değil fakat yinede bilgilendirmek lazım onu ve herkesi <3 <3 çok teşekkürler

      Sil