19 Mart 2016 Cumartesi

Duyuru - İstanbul



Merhaba,

Yine kötü bir haber, yine engellenmeye çalışılan, gizlenmeye çalışılan 'kötü,çok kötü' bir haber. 


İstanbul Taksim'de bu sabah bir patlama meydana geldi. 4-5 ölü olduğu söyleniliyor fakat doğru değil. 


Kardeşimin söylediğine göre 'bomba var' bildirisi valiye iletiliyor... sonrasında;


Valiye bomba var diye bildiri geliyor, asılsız deyip geçiştiriyor ve ardından patlama gerçekleşiyor.!


Orada olan arkadaşlarımdan aldığım bilgiye göre durum çok kötüymüş ve ölü sayısı fazlaymış.


Bu akşam tekrar bir patlama olacağı söyleniliyor.


Lütfen arkadaşlarınız, dostlarınızı, ailenizi ve kendinizi koruyun. Dışarı çıkmayın, çıkacaksanızda tedbirli olun. 


İstanbul'da ki ailenize, dostunuza, arkadaşlarınıza durumu bildirin.


ve yine diyorum, her kimsen Lütfen Kendine Çok Dikkat Et  , Ause.



12 yorum:

  1. Kendi ülkemizde güvende değiliz. Dışarı çıkmaya korkar olduk..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güvende değiliz, huzurlu değiliz, yaşıyoruz ama bir yandan da yaşamıyoruz aslında.

      Sil
  2. Önceki yazınada yazmıştım 3 gün boyunca bunun olma riski var duyduğum ses kaydı kesin patlama olacağını söylüyor söyleyen kişi ankarada jandarma bir arkadaşının ona söylediğini dile getiriyor. Verilen bilgiye göre Bakırköy, Mecidiye ,Üsküdar ve kadıköy deniliyor du ama anlaşılan o ki hiçbiryer de dışarı çıkamamak gerekiyor.

    Başka ülkeler yurdumuzun içinde olan bir avuç vatandaşını koruyor tatil ediyor bişeyler yapıyor. Bizim ülkemiz de var olan bi ihbarı yalanlıyor nasıl verecekler ona güvenip de oralarda gezip hayatını kaybeden insanlara bunun hesabını vicdanlari nasıl rahat ediyor anlamıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet verdiğin bilgiyi çevremdekilere ve sosyal medya hesaplarında paylaştım. Bas bas bağırdım. Kimiside ilgilendi kimisi ilgilenmedi. Tehlike altında olan insanlar ciddiye almıyor, göz ardı ediyor. Kimisi "vali" gibi olayı "yok öyle birşey yaa" diye geçiştirip üstünü örtüyor.

      Ülke yavaş yavaş kömür oluyor...

      Sil
  3. yaşanmayacak hale geldi ülkemiz :( ayrica duyarlılıgın için tebrik edrm seni en azindan düsünenler var baziları hala hicbişey olmamış gibi davranıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gösterdiğin ilgi için çok teşekkür ederim. Etrafımda öyle insanlar var ki burunlarının ucunda oluyor olaylar bana mısın demiyorlar. O insanlarla aynı yerde yaşamaktan tiksinir hale geldim.

      Sil
  4. İçimde hiç neşe denen bişi kalmadı :( yazı bile yazamıyorum bloga anlamsız gelmeye başladı çünkü bilmiyorum boşluktayım hissetmiyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bugünüm nasıl geçti anlam veremedim. Beynim, kalbim durmuş gibi. Birde patlama alanında gördüğüm bebek arabasından sonra iyice çöktüm.

      Sil
  5. İnsanlar anlayamıyor galiba olanlari. Ülkemiz de korkusuz gezemez olduk. Hala padişahım çok yaşa diyorlar. Bir yakını can vermeyince acıyı hissedemeyecek heralde bir çoğu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anlamıyorlar, anlamaya çalışmıyorlar. Dediğiniz gibi başlarına gelmediği için dünyaya- Türkiye'ye kulaklarını tıkıyor hepsi ve keyiflerine devam ediyorlar.
      Böyle insanlar vicdan yoksunu, boşa nefes alıyor diye düşünüyorum, bombalar patlamış, bas bas bağırılmış, bir bebek ölmüş fakat çoğu insanın gözü kapalı, kulağı tıkalı.

      Sil
  6. Halimize bakın; vatandaşlarımız haince öldürülüyor:( sokakta güvenliğimiz olmadığı için dışarı çıkmaya korkar olduk. Kendi ülkemizde evimize tek parça gelirmiyiz düşüncesi ile yaşamaya başladık. Dilerim bunu bize yaşatanlar, yaşattıklarının en ağırını yaşarlar. Allaha emanet olun dostlarım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım dediğiniz gibi olur, ilginiz için çok teşekkürler. Sİz de kendinize çok çok dikkat edin <3 <3

      Sil