2 Mart 2016 Çarşamba

NIVEA MEN AFTER SHAVE BALSAM - MAKYAJ BAZI ♡ │ AUSE ESUA

Merhabaaaaaaaaaaaa !
Yaklaşık iki haftadır makyaj bazı niyetine kullandığım Nivea Men Balsamını büyük bir keyif ve koca bir enerji ile sonunda huzurunuza çıkarabildim.
Nikkietutorials 'ın başlattığı bu akım rüzgar gibi eserken, beraberinde beni de  götürdü.
Kendi kozmetik malzemelerimiz yetmezmiş gibi erkeklerin bakım ürünlerine bile göz dikiyoruz, devamında "ne olacak bu halimiz" demekten kendimi alıkoyamadım.(Gidişat sakat)
Esasında ürünü bir kaç ay daha deneyip öyle yoruma alacaktım. Fakat blog için makyaj denemeleri yaparken bu ürünü iki hafta boyunca, neredeyse her gün  kullandım. ve bu süre içerisinde iyi test ettim diye düşünüyorum.
Daha iyi gözlemleyebilmek adına makyaj denemelerini sabahın köründe yapıp akşam üstüne kadar suratımdan çıkarmadım. Bununla beraber sivilcelerim de  nefretlerini kusmaya başladılar tabii ki.

Balsam 
İçeriğinde gliserin bulunduğu için makyajın normale oranla yüzünüze daha iyi yapışmasını sağlıyor. Ayrıca uzun süre nemlendiriyor.
(Ten makyajını sürekli yapmayan biri olarak günlük nemlendirici olarak bile kullandım.)

Kokuya gelince ilk etapta babam gibi koktuğumu söylemeliyim fakat cildiniz ürünü emdikçe kokuda puf olup gidiyor.



Fondöten & BB krem yüzde nasıl duruyor ?
Karma-yağlı cilde sahip olduğumdan cildimin tepkileri beni zaman zaman şaşırtır. Özellikle ten makyajı yaptığım günler berbat bir kuruluk problemi çekiyorum  ve BB kremler suratımda pütür pütür görünüyor.  Her makyaj bazıda bende pek işe yaramıyor.

Bu ürünü kullandığımdan beri öyle bir problemle karşılaşmadım ki en merak ettiğim unsur buydu. Dahası, kullandığım ten ürünü yüzümde daha canlı durdu.

Peki sivilcelenme yapar mı ?
Ürünü araştırdığım zaman sosyal medya hesaplarından, bloglara kadar en sık karşılaştığım soru buydu.
Ben ki sivilcelerin kraliçesi. (saçmaladım biliyorum, biliyorum)
Kendimden yola çıkarak :
Çok fazla krem, bakım yağı kullandığım için böyle bir sorunla hiç karşılaşmadım.
Bu balsamı da ten makyajı yapmadan da bir kaç kez kullandım ve öyle bir sorun ile çok şükür karşılaşmadım.

Kalıcılık
  1. Aydınlatıcı kullanmayı çok seviyorum fakat sabitleyici olmadan 1 saatten fazla kalmıyordu ne yazık ki. Balsamı ilk denediğimde sadece aydınlatıcı kullandım ve o gün dışarı çıktım. Öğlen 12 de uyguladığım aydınlatıcı akşam 6 gibi halen yüzümde idi.                                        Gerisini siz düşünün a-dostlar :) 
  2. BB kremler & Fondötenler : Baz kullansam da, kullanmasam da cildim ürünü çok çabuk kusuyor. Bu balsamla beraber o süre biraz daha uzadı diyebilirim. Normal şartlarda 1 saat dayanan BB krem şimdilerde 6 saat rahat yüzümde kalıyor. 
Ben en çok cildimde bıraktığı hissi ve pürüzsüzlüğü sevdim. Gözenekleri küçültmüyor ancak buna rağmen daha iyi bir ten makyajı yapmanızı sağlıyor.

Kullanım : Makyaj öncesi temiz cildinize, az miktar alıp  uygulayın ve emilmesi için biraz bekleyin. Sonrasında ten ürünlerinizi uygulayabilirsiniz.

Fiyat : Cosmetica'dan çılgın bir indirim sayesinde 11.90'a aldım. İndirimsiz olarak 20-25 TL idi. Bazı büyük marketlerde ise 35-40 TL olabiliyor( o kadar da abartmamak lazım, bunlar vur deyince öldüren cinsten satıcılar)

Peki sizler bu balsam hakkında ne düşünüyorsunuz ? :)
Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))

Bu  Blogda üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.

14 yorum:

  1. Ben bunu bir deneyemedim yaa, sizler yazdıkça ve ben okudukça dahada bir deli oluyorum şu unutkanlığıma :)) Faydalı bir inceleme yazısı olmuş, emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Faydalı olabildiğime çok sevindim :) çok teşekkürler , ilk fırsatta deneyin derim.

      Sil
  2. Ben de günlük hayatta baz kullanmayan birisiyim ne bileyim hiç gerek duymadım sanırım ya da kullanıp kullanmamak arasındaki farkı bilmiyorum belkide ondandır. Ama aydınlatıcıların dediğiniz gibi 1 2 saat sonra hiç kalmıyor olması can sıkıcı oluyor. Sürekli makyaj tazeleme durumları pek bana göre değil çünkü sevmiyorum:)bu bilgi için teşekkürler olurda ucuza bende bir yerde denk gelirsem alırım hemen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önceden bende hiç kullanmıyordum, ne kadar fark olabilir ki düşüncesindeydim fakat baz uyguladığınız da önceki haline göre mutlaka fark oluyor.Bu balsamıda bi deneyin derim, belki seversiniz :))

      Sil
  3. Bunu ilk duyduğumda çok şaşırmıştım gerçekten :) Ama faydalı oluyorsa ne ala traş köpüğü ile cilt bile temzileerizzz :) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahahha :) bende ne alaka demiştim fakat kullananlar mantar gibi üremeye başlayınca geri kalamadım haliyle ve çok sevdim :) 'Traş köpüğü ile temizlik' iyiymiş :)

      Sil
  4. Valla helal olsun sana çok iyi fiyata almışsın :)) Duygu Özaslan var youtuber biliyo musun bilmiyorum ıma bende ilk onda gördüm sonra çoğu kişi kullanmaya başladı. Bende bakıcam senin kadar ucuza alamam ama muhtemelen :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahahah ben nikkietutorials'da görmüştüm, dergilerde falan çok verilmeye başladı sonra vloggerlara sıçradı :) Fiyatları çok uçuktu fakat artık kozmetik mağazalarında daha uygun fiyata satıyorlar diye biliyorum. Ben cosmetica'nın online mağazasından almıştım, oraya bi göz at. İndirimde değilse bile mutlaka indirime girecektir :)

      Sil
  5. Senin bu neşeli ürün anlatımlarına bayılıyorum :)
    Pullanma dedin de, acaba cildinin fazladan nem ihtiyacı olmasın? Yağ değil ama... Yada peeling yapmayı denedin mi, haftada bir-iki kez?? Güzel bir peeling ardından yağsız bir nem maskesi denesen acaba ten ürünleri nasıl performans gösterir?? ( Üzerinde cidden cilt kurtarma denemesi yapasım geldi yalnız, beyin fırtınasına girdim, susup kaçıyorum)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahah süper :) bu tatlı faydalı paylaşımını yerim senin :) Peeling hafta da iki kez bazen üç kez yapıyorum. Krem kullanımınada özen gösteriyorum fakat bazı günler eğer o gün çok çok iyi görünmek istiyorsam sinir stresten suratım farklı tepkiler verebiliyor bende çözemedim :D (özenmediğim günlerde ise böyle sorunlar hiç yaşamıyorum :O Ne tuhafım yahu.) - Ayrıca yazılarımı beğenmene çok sevindimm kiiiiiiiiiiii <3

      Sil
  6. Ahh bende isana after shave baksam aldım bulamadım şimdilik bir kere denedim ama oda iyi gibiydi o yapisma hissini alamadım bende niveayi bulduktan sonra karşılaştırma yapmak istiyorum da sanki yok oldu hiçbir yerde bulamıyorum internet bana göz atıyor al diye :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa onu ilk defa duyuyorum, merak ettim şimdi :) Niveanın balsamınıda mutlaka dene derim, indirimsiz çok uçuk fiyatlara satılıyor fakat watsons, cosmeticalarda 12.90 13.90 gibi bi fiyata bulunabiliyor. Bende cosmetica.com dan sipariş etmiştim, internet mağazalarında daha farklı indirim yapabiliyor bu isim :) Bi göz at mutlaka <3

      Sil
    2. Watsons rossmann gratis nere varsa baktım yetmedi diğer kozmetik falan bulcam ama taktım kafaya :)) takip edicem bundan sonra Teşekkürler <3

      Sil
  7. Mutlaka deneyeceğim Sağol can...

    YanıtlaSil