25 Mart 2016 Cuma

KARMADAN YAĞLIYA OLAN CİLTLER İÇİN - GARNIER GÜNLÜK NEMLENDİRİCİ ♡ │ AUSE ESUA



GARNIER GÜNLÜK NEMLENDİRİCİ - PARLAMA KARŞITI SORBE 

Merhaba !
Tosun gibi uyumak, uyanmak! Ben Gözümü henüz açabildim. Kahvaltı yapmadan, bir bardak su içmeden, önce şu yazıyı yayınlamak istedim.
Yaklaşık 1-2 ay önce almış olduğum, Garnier'in Karmadan yağlıya olan ciltler için ürettiği yüz kreminden bahsetmek istiyorum.
♡Su yeşili renginde,emilme  hızı müthiş bir krem. Köpük formda bir krem gibi ve ince yapılı.
♡Suratınıza sürdüğünüz an bütünleşiyor.
♡Sürer sürmez hafif bir ferahlık veriyor.
♡Kokusu hafif ve fresh. (Koku hassasiyeti olanları rahatsız edecek bir ürün değil.)

-24 saat nemlendirmeyi ve parlamayı kontrol altına aldığını vaat ediyor. -

♡24 saat hakkında bir şey diyemem fakat gece yatmadan önce uyguladığımda sabah yüzüm nemli oluyor. Gün için uyguladığımda ise T bölgemde oluşan parlamayı kontrol altına alabiliyor.

Manavgat/Akdenis Plus'dan İndirim ve Kampanyadan yararlanarak İkisini 8 TL gibi bir fiyata aldım. İndirimsiz fiyatı 14.99 - 17.99 arasında değişiyor.

Birde bunun Normal-Karma ciltler için üretilmiş, beyaz ambalajlı olanı var. Cilt tipi uygun olanlar bir göz atsın derim^^


Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.
İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))

Bu  Blogda üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.




23 yorum:

  1. Bende garnier incelemesi yapcaktim bugün ama işlerim çıktı Pazartesi ye kaldı artık :((
    senin yüzünden herseyi internetten alasım geliyooo :* ♡♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nesliii :) bazı şeyler internette çok ucuz olmuyor mu ama ^_^

      Sil
    2. Tabi kiii internet hatta her zaman uygun kullanmasını bileceksin ben genelde mağazadan bakarım alacağım şey her neyse kontrol ederim internetten gider indirimli alırım nasıl bişey geleceğini bilmiş olurum :) bilmediklerim de çok az bi fiyat veririm :))

      Sil
    3. Kesinlikleeeeee :)) Ben zaten oturduğum yerden alışveriş yapmasına bayılırım ^^ bende senin gibi çok iyi bilmediğim markaların ürünlerini önce bi kontrol ederim sonra sipariş ederim, yada blogdan 200 kere falan okurum :) Normal mağazaya göre internet mağazalarında çılgın indirimler yapıyorlar 100 liralık ürün oluyor 20 lira, daha ne isterimmm :)

      Sil
    4. Evetttt! ! Bide gel bunu anneme anlat kandiriyolar diyo normal fiyati e diyorum anne bunu bursa bu fiyata buluyosun bunu bu fiyata ee aynı zamanda hangisini almak istersin. Gerçek fiyat anca sezon sonu bitoriyoruzlar falanda :D

      Sil
    5. ahahah Annene sevgiler bu arada ^^, Benim annemde ilk başlarda aynı seninki gibiydi, sürekli alışveriş yapa yapa yapa alıştırdım sonunda. Atık gıkını çıkarmıyor, öteki türlü benide bezdiriyor alışveriş yapasım gelmiyor :D

      Sil
  2. Ben bunun o sevimli kavonozuna bayılıyorum. Gel gör ki, serde kuruluk var, çölleşme var, pullanma var, un ufak olma var, sahra çölüne düşmüşçesine su su su diye inleyen bir cilt var...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi :) çok tatlı ambalajı var. Kuru ciltler olanını da üretseler ne güzel olur dimi

      Sil
    2. Ya Blana allah seni kahretmesin kahkaha attırdın bana :D

      Sil
    3. Blanaa, şimdi baktım bu serinin kuru ciltler için olanı da varmış kii

      Sil
    4. Ay ama blana'ya bu yetmez ki :(( bunun daha büyük boyu var mı :)

      Sil
    5. Aaaa süpermiş, ben hiç görmemiştim. Teşekkürler canım :)
      Gözde napalım yettiği kadar artık :)

      Sil
  3. benimde cildim yağlı :/ t bölgem cok kötü yazın vıcık vıcık görünüyor bende bakim buna indirimsizde uygunmuş tesekkrler birdenette bulabilrmiyz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, dediğiniz gibi yaz aylarında yağlanma ve parlama sorunu daha artabiliyor, rahatsız edici bir durum. Bakalım bu ürün yazında etkisini böylesine gösterebilecek mi merak konusu :) internette bulabilirsiniz kozmela,cosmetica,gittigidiyor ya da n11.com gibi sitelerde bulunuyor en güveniliri kozmela ve cosmetica önceliğinizi bu iki siteye verin derim :)

      Sil
  4. kavanozu çok şekermiş gerçekten :) ayrıca tam bana göreymiş bu ürün fiyatıda uygunmuşş teşekkürler canımmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimiii :) faydalı olduysam ne mutlu, okuduğun için ben teşekkür ederim <3

      Sil
  5. Ambalajı böyle tatlı mı tatlı olunca çok güzel oluyo ama dimi bende çok seviyorum :)) kendi cilt tipine göre olanına baksın herkes :D bakarım ben tığam mı :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evetttttttt :)) bütün bloggerlar olarak hepimiz seviyoruz herhalde^^ - bak tabii bak - (hepimiz normal ciltli olsa daha kolay olurdu herşey sanki ) :O :))


      Sil
  6. Ben şuan karmadan yağlıya dönük olanı kullanıyorum bloga da yazısını yazmıstım çok güzel bir ürün cok memnunum genc ciltler rahatlıkla kullanabilir :) ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çağlacımm ^^ görmüştüm yazını fakat bir türlü yorum bırakamamıştım,bende çok seviyorum çok memnunum :))

      Sil
    2. çok güzelmiş görüntüsüü :) ben kuru ciltliyim bunun kuru ciltler için olanıda var mıı

      Sil