7 Mart 2016 Pazartesi

KALYON TIRNAK ETİ TEMİZLEYİCİ & BESLEYİCİ BUĞDAY ÖZLÜ OJE TEMİZLEYİCİ ♡ │ AUSE ESUA

Merhaba!  Uzun süredir merak ettiğim ve almak istediğim iki ürün sonunda elime düştü. Birisi, olsa da olur olmasa da olur dediğim, Kalyon Tırnak Eti Temizleyici.Diğeri ise, kokusu ile adeta başımı döndüren Kalyon Asetonsuz Oje Çıkarıcı ❤_❤ 



ASETON İÇERMEYEN- BUĞDAY ÖZLÜ OJE TEMİZLEYİCİSİ 
İlk olarak Asetonsuz oje çıkarıcıdan bahsetmek istiyorum.
  • Buğday özlü, nefis kokulu bir oje çıkarıcı.
  • Hem kokusundan ötürü hem de tırnaklar üzerinde bıraktığı o güzel dokudan dolayı, daha iyisini keşfedene kadar tekrar alacağım bir ürün oldu kendisi.
  • Aseton kullandığım zamanlar tırnaklarımın üstü pütürcüklü ve çizik çizik oluyor, belki sizlerde de oluyordur. Fakat bunda öyle bir sorunla karşılaşmadım, bu şahane özelliğinden dolayı şimdiden favorilerim arasına girmiş durumda.

Birde en altın özelliği, daha doğrusu söylenilen demeliyim asetona göre tırnaklara daha az zarar veriyor olması.
Fakat her asetonsuz oje çıkarıcı aynı etkide mi ? Hiç sanmıyorum.
Bundan önce Fresh'n Soft asetonsuz oje çıkarıcısını kullanıyordum, bununla kıyasladığım da gerçekten dandik bir ürün - bana göre. Onunla çok zor çıkartıyordum ojeleri ve tırnak üstünde bıraktığı hissi sevmiyordum. -Bu bilgide bir köşede dursun^^

Kalyon Oje Temizleyici Fiyat : 2.40 TL - Cosmetica.com.tr (stoklayın kızlarrrr! :)
TIRNAK ETİ TEMİZLEYİCİSİ 
O kadar oriflame danışmanlığı yapıp, oriflame'e tonla para harcadım bu tırnak bakım ürünlerini boy boy  gözüme sokmalarına rağmen  bir türlü almaya elim gitmedi. En sonunda rezil tırnak diplerini görünce, tabuları yıkıp kalyona sarıldım ve ilk tırnak eti temizleyicisini kalyonla test etmiş oldum.


  • Bu sayede çok da büyütülecek bir bıcırık değilmiş onuda keşfetmiş oldum. Tabii farklı tırnak eti temizleyicileri kullanmadığımdan dolayı bir kıyaslama yapamıyorum, o yüzden sizlerin beğenerek kullandığı ürünler varsa, ayıla bayıla bilmeyi çok isterim.
  • Aklımdaki düşünce, vuhhhu tırnak etlerimi anında yummmışattcak ve hiç uğraşmadan o rezil görüntüden kurtiliciğim  << şeklinde idi.
  • Tabii, hiç öyle bir şey olmadı. Standart bir ürün. Yani vazelin ve bakım yağları ile daha iyi yumuşatırsınız diye düşünüyorum.
  • Yumuşatma sıkıntısı dışında, fırçasına bayıldım. İncecik fırçası ile ürünü rahat uygulamanızı sağlıyor.

Ambalaj & İçerik : Şeffaf oje görünümlü bir ambalaja sahip, sarımsı şeffaf bir ürün. 

Kullanım : Tırnak diplerinize uygulayıp 4-5 dakika bekletiyorsunuz. Sonrasında tırnak eti itici ile itiyorsunuz.

Bunu tekrar alır mıyım ? Almam, fakat şişesini de atmam.(Fırçası sağolsun)
O yüzden ürün bittikten sonra içine; Sevdiğiniz, yumuşatması ile sizi memnun eden herhangi bir bakım yağı koyup, kullanmaya devam edebilirsiniz. (Bir kaç blog önerisi ve kendi deneyimim ile bebe yağının bu işte oldukça başarılı olduğunu da söylemeliyim)

Fiyat : 4.50 TL - Cosmetica.com.tr
Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))

Bu  Blogda üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.

12 yorum:

  1. çok güzel görünüyorlarr fotogrflar harika kalyon tırnk eti gidericdn bnde memnun kalmadım ama şişeyi bu şekild kullanmak iyi fikirmiş teskkrrler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, faydalı bulabilmene sevindim :) şişeyi değerlendirmek çok iyi oluyor gerçekten

      Sil
  2. oje cıkarıcıyı bende cok sevyorum :) ama tırnak eti temzlyciyi alıp almamak arasındaydım onu yrne bebe yağı alim ozaman tesekkürler guzel faydalı bi yazı olmus :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oje temizleyicinin kokusu yetiyor zaten bana :) faydalı bulduysan ne mutlu, kocaman sevgiler <3

      Sil
  3. Oje temizleyicisini merak ettim şimdi :) teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka göz atın :) ben teşekkür ederim <3

      Sil
  4. Kalyonu yillar önce severek kullanirdim. Yeni ürünler cikarmasina sevindim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de yeni yeni keşfediyorum :)

      Sil
  5. Kalyonu alip almamakta cok kararsiz kalip sonra neyse demistim normal yaglarla biseyler yapiyorum bazen daha etkili demekki:) sally hansen ketikul giderici deneyecegim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sally Hansen ketikul gidericiyi bende merak ediyorum, deneyince paylaş mutlaka :)

      Sil
  6. Kalyonun ürünlerini yıllardır severim ama oje çıkarıcısına hiç rastlamamıştım, mutlaka bakacağım. Sally Hansen Instant Cuticle Remover kullanıyorum (bu ürünlerin ismi nasıl tren gibi ezberimde kalıyor bilmiyorum) bir dakika bekletiyorsun ve sonuç bence gayet iyi oluyor, tabiki manikür gibi olmuyor ama kurtarıcı bir ürün. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk fırsatta bakıcam o zaman canımm :) Oje çıkarıcısına denk gelirsen sende bi bak mutlaka- ayrıca ben de hayretler içindeyim nasıl aklında kaldı o ? devamlı kullandığından herhalde :) hem yazımı sabredip okuduğun için hemde önerin için teşekkür ederim sevgili Blana K <3

      Sil