21 Mart 2016 Pazartesi

H&M LIP GLOSS - 3 DUDAK PARLATICISI ♡ │ AUSE ESUA

H&M LIP GLOSS - 3 DUDAK PARLATICISI 

Merhabaaaaaaaaaa ! Nemrut, sıfatsız halimi bırakıp, yavaş yavaş özüme dönmeye çalışırken bloguda ihmal etmiyorum (Tabii ki de ihmal etmeyeceğim!)
O yüzden alışveriş postundan sonra birde inceleme yazısı yapıştırayım dedim.
Bugünün mevzusu H&M lip glossları. Bu şirin bıdıklar çokta büyütülecek ürünler değil, en başta bunu söyleyeyim. Fakat o kadar sevimli ambalajlara sahipler ki insanın alası geliyor.
Bu lip glosslarla ilgili uzun uzun bir inceleme yazısı yazmak isterdim fakat istesem de uzatamam, üçünün de özellikleri aynı. O yüzden genel olarak maddeler halinde özelliklerinden bahsedeceğim ve bu bahsi kapatacağım ^^

H&M LIP GLOSS - 3 DUDAK PARLATICISI 

  • Kalıcılıkları 1-2 saat, sık sık tazelemeniz gerekiyor.
  • Üçü de renksiz parlatıcı. Her ne kadar ikisi renkli gibi görünse de.
  • Üçü de yapış yapış his bırakıyor. (Çok bayılmasam da bu hisse, oluşturdukları görüntüleri çok beğendiğimden bitene kadar zırt vırt kullanacağım^^ )
  • Üçünün de muazzam yenilesi kokuları var.
En çok beğendiğin hangisi derseniz ; Fiyatını yüksek bulmama rağmen Pure Lustre Gloss 'unu beğendim, gün içinde bile sık sık kullanasım geliyor. Diğerleri ile kıyasladığımda ise ; Bunun dudakta ki ışıltısını daha çok beğeniyorum.

Fakat genel olarak hepsi, şeffaf parlatıcı kıvamında ve yapışkanlık hissine sahip. Ben gibi gloss açlığına girip abanmanıza hiç gerek yok. Birisini almanız yeterli olacaktır. Üç lip gloss da fiyat olarak çok uygun ve önerilebilir. Fakat daha iyisini bulursanız ya da kullanıyorsanız bunları direkt es geçin derim :)

Rose Kiss : 2.99 TL 
Lip Gloss Noomi : 4.99 TL 
Pure Lustre Gloss : 14.99 TL

H&M LIP GLOSS - 3 DUDAK PARLATICISI  - SWATCH

 

Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.
İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))

Bu  Blogda üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.

17 yorum:

  1. Fotoğraflar efsane güzel ya her yazınıza bu yorumu atasım geliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çağancım çok teşekkür ederim güzel yorumun, görüşün için :) beğenmene mutlu oldum <3

      Sil
  2. Rose kiss almalık tam o derece uygun :) bende resimlerine bayılıyorum yaa bende öyle güzel yapmak istiyorum da yetenek yok :)) bir kadın ömrü boyunca 3 kilo ruj yermis geçen haberlerde gördüm yazayım dedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahaha :D onu bende gördüm haberlerde, doğru olabilir ^^ Çok teşekkür ederim beğenmene kocaman mutlu oldum :) <3 Hiç öyle düşünme istersen tabii kide yapabilirsin ben biliyorum, zaman geçtikçe bazı şeyler yerine oturuyor, eminim vaktin olsa sende çok güzel çekimler yaparsın asla öyle düşünme <3

      Sil
    2. inşallah yaparım vaktim var yeteneğim yok :)) <3 Öğrencem yavaş yavaş :)

      Sil
  3. Lip gloss bağımlısı biri olarak hepsine de bayıldım :) Şeffaf olanlar rujların üzerinde de çok güzel oluyor bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle ! o yüzden gıkımı çıkarmadım zaten :D rujları hareketlendirme de müthiş işe yarıyorlar <3

      Sil
  4. Fotoğrafamı bakayım yazıyı mı okuyam hangisini yıpayım ama haksızlık :)) bende h&m'den almıştım bi tane aynı dediğin gibi yapış yapış bir his bırakıyor çok sevemiyorum :( ayrı sepette baya uygundu fiyatları 2 tane aldım bide :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahah ben seni yerim bal surat ! :) Kesinlikle yapış yapış olmasalar en ballısından favorim olabilirler ama olamıyorlar, olamıyorlar :D Fiyatları baya baya uygundu birisi 3 TLydi ya ? H&M 3 liralık parlatıcı var, daha ne isterim :D

      Sil
  5. Benimde aklımdalar ama malum öğrenci olunca kendimi durduruyorum :) Ambalajları cok tatlıı <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahah kıyamam :) aynen ambalajları çok şeker <3

      Sil
  6. Güzel renkler bende Pure Lustre Gloss 'u çok beğendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimiii, benimde elim sürekli onda ^^ , çok teşekkürler <3

      Sil
  7. Ben bilmiyordum ama öğrenmiş oldum. Teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ben teşekkür ederim ^^ gittiğinde bi göz gezdir mutlaka <3

      Sil
  8. Yapış yapış his bırakan parlatıcıları bir türlu sevemedım sevemiyorum:) onun yerine yağlı ozellugi olan rujlar daha etkili bence..paylaşim güzel olmus tum arti ve eksileriyle paylasman ayrıca güzel...sevgiyle kal...
    Bloğunuda takibe aldım cnm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle bende sevemiyorum, sanki dudağımda ağırlık var gibi oluyor :)
      Beğenmenize çok sevindim çok teşekkürler, ben zaten sizi takip ediyormuşum kiii <3

      Sil