13 Mart 2016 Pazar

H&M KOZMETİK ALIŞVERİŞİ - MART ♡ │ AUSE ESUA

Merhabaaaaaaaa !
Alışveriş yazılarını okumayı bir tek ben mi seviyorum ? Yoksa sizlerde ben gibi o yazıları iple çekenlerden misiniz?
Almak istediğim bir çok ürüne, sizler sayesinde (ilk izlenim şeklinde) fikir sahibi olabiliyorum. Buna ilaveten indirim günlerinden ve fiyatlarından da haberdar oluyorum ( en ballısından ) Bu sevdiğim içerik ile ilgili bir yazı dizisi de ben oluşturmak istedim. Tabii işin garip kısmı yaptığım bu alışverişlerin indirimsiz olması. (Nasıl oldu bende anlamadım, ailecek yine şaşkınız)
Bundan sonra ki alışverişlerim her zaman ki gibi indirim günlerinde olacak ^^ ve hatta alışveriş yapmasam bile haber niteliğinde indirim zamanlarını, mağazaları ve online siteleri de sizlere paylaşmak istiyorum.

*Almak  istediğiniz bir şey olur ya da çok istediğiniz bir ürün vardır ve indirime girmesini bekliyorsunuzdur*diye düşünerek böyle bir kategori oluşturacağım, umarım hoşunuza gider.^^

Asıl mevzumuza dönersek, geçtiğimiz günlerde hem blog için hemde kendimi rahatlatmak adına az biraz  alışveriş yaptım. (Mod : Alışveriş Terapisi) ◕‿◕
Buna ilaveten, manyaklık derecesinde olan alışveriş açlığımı da artık dizginliyor oluşumu  gururla size sunarım.

Paylaşımları 3 ayrı yer 3 ayrı post şeklinde yapmaya karar verdim.(Gratis-Rossmann-H&M)

Kısa kısa ve sizi sıkmayacak şekilde olmasına özen gösterdim. Umarım başarabilmişimdir. Tabii bu yazı bu kategoriye girmiyor, zira çok uzattım, çenem düştü.

İlk Alışverişim H&M 'den.

Bu markanın kozmetik, makyaj ürünlerini deli gibi merak ediyordum. Alanları görünce de kıskançlıktan kuduruyordum resmen. Fakat nedendir bilinmez H & M mağazasına girince ben çok kasılıyorum. (Sanıyorum, çalışanlardan ve içeride ki kokoş teyzelerden dolayı)

Ve sonunda omuzları dikleştirip, asık suratımı takınıp, hayde lee şeklinde mağazaya daldım.

Biraz keyfi, biraz merak, biraz ihtiyaç üzerine oldu bu alışveriş. (İhtiyaç kısmı eşantiyon stili yalnız )




WET WIPES ISLAK MENDİL :
3 adet el ve yüz için kullanılan çantaya at çık tipinde mini ıslak mendilleri aldım. İçinde 10 adet bulunuyor. Çok şirinler ve çok güzel kokuyorlar. Bir tanesi limonlu iki tanesi çiçek  kokulu.
Fiyat : 1.99 TL

H&M MAKYAJ FIRÇASI :
Yummışacık! kılları olan bir makyaj fırçası Fiyat : 16.99 TL

H&M NUDE EYES- DARK FAR PALETİ :
Küçük boylarda, kahve-siyah tonlarında renkleri bulunan kullanışlı bir far paleti.
İçinde 3 adet göz farı 3 adet kaş farı 1 adet fırça bulunuyor. Fiyat : 14.90 TL

H&M GLITTER OJE SET :
Biri pembe birisi pembe glitter şeklinde ikili oje seti.
Çok merak ediyorum sürünce nasıl olacaklar. Fiyat : 9.90 TL

3 TANE LIP GLOSS :
Uzun bir aradan sonra 3 adet lip gloss aldım ve gloss stoğumu tamamladım. Çok fazla parlatıcı kullanmıyorum fakat elimin altında bir kaç çeşit bulunsun istedim.
Rose Kiss : 2.99 TL 
Lip Gloss Noomi : 4.99 TL 
Pure Lustre Gloss : 14.99 TL ( Biraz tuzlu geldi, normalde almazdım fakett... indirim sepeti içine atmışlar bende orada görüp balıklama atladım ve fiyatını satın aldıktan sonra öğrendim. ( Olsun, pişman değilim. Tipi, ışıltısı güzel diyerek motivasyonumu hiç düşürmüyorum ^^)

Aldığım ürünlerin her birini fotoğraflayıp, kullanıp, bol bol sürüştürüp yorumlayacağım. (Belirgin swatchlar ile beraber)

Umarım keyifle okumuşsunuzdur. ◕‿◕
Peki sizler H&M ürünleri ile ilgili neler düşünüyorsunuz ? :)

Sevgiler, Ause


Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.
İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))

Bu  Blogda üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.

24 yorum:

  1. H&M'de ben de öyle hissediyordum ta ki eski oda arkadaşımla tanışana kadar. Bağımlısı olduğu için, peşinden beni de sürüklüyordu :D Makyaj malzemelerini hiç denemedim ama arkadaşım H&M ojelerinden memnundu. :)) Güzel günlerde kullan :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel oda arkadaşın bir çözüm olmuş :) Bende ojelerin renk kombinlerini, renklerini çok beğendim, umarım bende arkadaşın gibi memnun kalırım , güzel yorumun için kocaman teşekkürler <3

      Sil
  2. H&M bu paleti bir ben bulamadım çok güzel bir yazı olmuş iyi günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım, çok teşekkür ederim :) Bazı ürünler her mağazasında bulunmuyor diye biliyorum (ne yazık ki) aradığım bir fırçayı Antalya da ki mağazada bulamadım mesela -
      Çok güzel bir palet, denk gelirse eğer mutlaka al. ^_^ <3

      Sil
  3. Bizim burda H&m yok gereksiz bi sürü marka var ama zara ve H&m yok :) Güle güle kullanın :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sormayın, o dertten bende muzdaribim Antalya-Manavgatta oturuyorum burada ne gratis,watsons, H&M hiç biri yok ^^ o yüzden merkeze gitmek durumunda kalıyorum umarım hem sizin oralara hem buralara el atarlar, ve güzel dilekleriniz için çok teşekkürler <3

      Sil
  4. H&M bizim buralardada yok :( ama ürünler çok ciciymiş gerçekten istnbla gittğimde bakicam , tesekkürler güle güle kullanin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dilekleriniz için çok teşekkürler, uğrarsanız mutlaka bakın :)

      Sil
  5. Bende H&M den kozmetik ürünleri almak istiyorum en kısa zamanda gidicem çok merak ettiğim ürünler var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka bir göz at Çağlacım :) beğeneceğin bir çok ürün bulabilirsin diye umuyorum <3

      Sil
  6. Yani bir ben değilmişim H&M mağazasına girince kasılan :)) Sen yine almışsın ben zar zor 1 tane fırça bide ruj aldım :D Dolanıyorum dolanıyorum almak istiyorum diye bağırıyorum yok yok nolmuyor :((

    Güzellik aldıkların gayet uygun fiyatlı ama bilgilendirici yazılarını bekliyorum nerde indirim var artık senden öğrenirim dur şuraya da bi tane kalp atayım <3 hatta dur bi tane daha <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahaha kalpleri bende kocaman öperim. Aynen, nasıl olduysa bir kaç parça birşey alabildim ^^ (Birazda nişanlım güvencesi ile oldu ) :D

      Sen istersin de ben yazıları hazırlamazmıyım, kolları sıvadım bile <3 <3 <3

      Sil
    2. yaaa sen çok tatlısın ıma yıpma böle utandım şimdi :)) olsun bi kaç parça deme onu bulamayan var misal ben :) bekliyorum sen yaz yeter ki okurum ben ;)

      Sil
    3. Bal surat başladım bile yazmaya <3 <3 <3

      Sil
  7. İlk olarak, sen kısa yazma... :) Okumak istiyorum ben, kısa yazı istemem. İkinci olarak glossları çok merak ediyorum :) Üçüncü olarak, paletteki kaş farları bence normal far olarak da kullanılır, çok güzellermiş. Son olarak, öperim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben seni ve bu güzel yorumlarını yerim! :) Sen kısa yazı istemiyosan eğer uzun uzun içimi dökerim ben, yeter ki iste (Sonuçta sizler için yazıyorum ve sizlerin söyledikleri elmas değerinde benim için )

      Bende kaş farını normal far olarak kullanmayı düşünüyordum zaten :D , ne güzel aynı fikirdeyiz.

      Son olarak bende seni en ballısından kocaman öperim <3

      Sil
  8. Pembeleri gördükçe bayılasım geliyor Hepsi çok güzel gözüküyor güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Süslü Püslü <3 güzel yorumun için çok teşekkür ederim ^_^ <3

      Sil
  9. H&M ye gırmeden boyle blog blog gezerken ne cok alıncak sey buluyorum bende magazaya gıdınce aman buna cok benzerı var sımdı almayım aman su soyle bu boyle elımde ya bı parca kalıyo ya hıc kalmıyo bazen :D oldukca sevdıgım urunlerı var oysa ama allıklarından bırıne kafayı takmıstım onu almaya gıttıgımde fırcayla surmeyı bı deneyım elıme dedım aman demez olaydım heryerım allık oldu asırı tozuttu bıraktım cıktım dırek o da son H&M gıdısımdı zaten :) Umarım memnun kalırsın o rose'un bende baska rengı var yapıs yapıs bı hıs bırakıyo ama kullanılmaz degıl yınede :)
    Ama o ortadakı o minnoş gloss ve palete bayıldım :) Palet ıhtıyacım yok bu nedenle sans veremem ama o gloss bakılası gercekten :) BLogunu da takıbe aldım daha sık gorusmek uzere :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İsmin gibi ne kadar tatlısın sen böyle :) Çok teşekkür ederim, bol bol görüşürüz umarım bende bloguna çoktaaan geldim bile.

      Glossların hepsi yapış yapış ama yine de güzeller dediğin gibi :)

      Palet çok güzel ve kullanışlı, denk gelirsen şöyle bi göz at derim :) kocaman sevgiler <3

      Sil
  10. Alisveris postu okumak kalp ben :)) Gule gulle kullan canim. Bende epeydir ugramiyorum ve hic kozmetik urunlerine sans vermedim. Fotograflarinda super gercekten sirf bu yuzden al beni uyandirdi kafamda. Ellerine saglik kuzum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmm beğenmene çok kocaman sevindim :) <3 uğrarsan şöyle bi göz gezdir derim :) <3

      Sil
  11. Ojelerinden cok memnun kaldim bende 👌

    YanıtlaSil