26 Mart 2016 Cumartesi

GİTTİGİDİYOR.COM & HEPSİBURADA.COM ALIŞVERİŞ ♡ │AUSE ESUA

GİTTİGİDİYOR.COM & HEPSİBURADA.COM ALIŞVERİŞ ♡ │AUSE ESUA  
Merhaba ! Bir kaç gün önce snapchatte alışveriş-i muhabbet vardı.Normalde önce blog sonra snapchatte paylaşırdım, bu sefer tam tersi oldu. Çünkü ürünlerin fotoğraflarını çekmemiştim.Şimdi ise alışveriş yazısı uzunca karşınızda!
Yaşadığım yerde mağaza sorunu olunca, çoğu ürünü de bulamıyorum haliyle. Her seferinde de merkeze gitmek can sıkıcı olabiliyor. Birde asık suratlı danışman görmeye inanın katlanamıyorum, bir kaşık suda boğasım geliyor. (Sanki oraya zorla biz dikmişiz gibi) Hem bu derdimden hemde burada bulamadığım ürünler olduğundan netten sipariş etmek istedim.


3 gün önce gittigidiyor.com'dan 2 ayrı dükkan olmak üzere alışveriş yaptım. Ürünler 1 gün sonra elime geçti. Özellikle gün içinde, öğlen 2-3 e kadar çoktan verilmiş siparişler ertesi gün evinize şıp diye geliyor. Güvenilir satıcı bulduğum zaman hiç affetmediğim alışveriş sitelerinden birisidir gittigidiyor.com.

Orjinal ürünler satan iyi bir satıcı ve dükkan bulmak zor olabiliyor. Fakat geliştirdikleri bir sistem sayesinde güvenilir olup olmadıklarını anlamak daha da kolaylaştı. Satıcılar eğer çok iyiyse 'başarılı satıcı & çok başarılı satıcı' gibi rozetler alıyorlar. Bu da alışveriş yapacak olanlara dükkan seçiminde kolaylık sağlıyor.
İlk alışverişim Boni-Bon'dan. Daha öncede alışveriş yaptığım için hiç streslenmeden siparişimi verdim ve 1 gün içinde elime geçti.
Estee Lauder Minis Set
Boni- Bon - Gittigidiyor.com

1- Estee Lauder Minis Set
Sipariş ettiklerim arasında en çok istediğim, merak ettiğim üründü. Tester ürünü gibi düşünülebilir. Fakat ben bunları uzun süre kullanırım gibi. Çünkü günlük hayatta kapatıcı tercih etmeyen bir insanım, göz çevresi kremlerini de az az uyguladığım için uzun süre bana yetiyor, kolay kolay bitiremiyorum açıkçası.

Paket İçeriği :
1 adet Fuşya Makyaj Çantası (Ba-yıl-dım!)
1 adet göz çevresi kremi
1 adet kapatıcı - Light - Medium
1 adet mascara
Fİyat : 39.90 TL

2- Yves Rocher Kayısılı Yüz Peelingi 
Türk-Yabancı bütün bloglarda karşılaştığım bir peeling.E hal böyle olunca, sonuç kaçınılmaz oluyor :)  50 ML boyunda bir peeling. (Bildiğiniz minnak el kremi boyutunda)
Peelinglerin normal boy olanlarını da çok çabuk bitiren biri olarak, bunu bitmesin diye gıdım gıdım kullanacak gibiyim zira fiyatını az biraz fazla buldum. Umarım herkesi memnun eden bu bıdık beni de memnun eder. Fiyat : 16.90 TL

3- Puree Beauty Yüz Temizleyici
İçinde siyah inci ekstresi bulunan, kremsi bir temizleyici. İlk defa kremsi yapıda bir temizleyici kullanacağım, bakalım memnun kalacak mıyım ^^ Fiyat : İndirimli 10 TL
Nyx Beige Ruj
4-Nyx Beige Ruj -129 
Nxy markasını instablogger ve snapchat üzerinden güzellik paylaşımı yapan bir kaç hatunda görmüştüm. Yorumlarına çok güvendiğim birinin gazıyla aldım bu ruju zira bu markayı çok seviyordu ve merak edenleri de iştahlandırıyordu. Beige rengini de görünce direkt abandım ve beklediğim gibi  geldi çok beğendim, umarım dudaklarımda da güzel durur. Fiyat : 21.90 TL

Kozmeka - Gittigidiyor.com

1- Yves Rocher Şampuan
İçeriğinde ıhlamur bulunan,  nefis kokulu bir şampuan. Fiyat : 18.90 TL

2- Yves Rocher Duş Yağı
Jel formunda arganlı duş yağı. Bir çok yazar kokusunun ağır olduğunu söylemiş. 
Kapağını açtığımda beni rahatsız eden bir koku olmadı, ancak duşta nasıl bir koku ortaya çıkar hiç bir fikrim yok. Fiyat :19.90 TL

ve son olarak hepsiburada.com
Bir tane ürün sipariş ettim, edebildim. Zira diğerlerinin fiyatları içler acısıydı. Bunu da acayip çılgın bir indirimden yararlanarak aldım.

Estee Lauder Tonik
Tüm ciltler için üretilmiş, arındırıcı tonik. Bloglar da okuduğum kadarıyla naif bir temizleme ürünüymüş. Beni ne kadar memnun eder hiç bilmiyorum. Karma-yağlı cilde sahip olduğumdan her toniği sevemiyorum ve çoğu bende çok işe yaramıyor. Bakak görek diyerek yazımı sonlandırıyorum :) Fiyat : İndirimli 24.90 TL İndirimsiz 79.90 TL  Markanın kendi satış sitesinde ise 100 TL 

Umarım keyifle okumuşsunuzdur. Kocaman sevgiler, Ause.

Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.
İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))

Bu  Blogda üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.

39 yorum:

  1. Hepsi birbirinden harika ürünler:) Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ilgın hanım çok teşekkür ederiimm :):)

      Sil
  2. Ben en cok pembise bayildim iyi gunlerde kullan bebisimm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimiiii bende çok beğendimm, teşekkür ederim bebeğimmmm ^^ ❤❤❤

      Sil
  3. Yazını okumadan yorum atıyorum suan ama okucam söz veriyorum
    zaten sen yaptın mi en iyisini yaparsın hele kii alışverişse en en iyisi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlım benimmm :) bu yorumu yapıyor olman bile beni nasıl mutlu etti biliyomusun ^^

      Sil
    2. okudumm :) estee lauder minis sete bayıldım :)

      Sil
    3. Nesliii :) teşekkür ederim- bende çok sevim o seti :))

      Sil
  4. İkiside güvenle alışveriş yaptığım sitelerden. Bu arada ruja bayıldım güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zehra hanım, çok teşekkür ederim beğenmenize sevindim :)

      Sil
  5. Guzel urunler almissin o peeling benimde alsammi dedigim bir urun henuz kendimi tutma asamasindayim kullaninca yorumlarsan sevinirim gule gule kullan;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili -makyajlailgili! çok teşekkür ederim :) en kısa zamanda deneyimleyip yorumlayacağım ve hemen sana mail aticiğimmm <3

      Sil
  6. güle güle kullanın bende alışveriş yazılarını seviyorum bu arada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimiiii bende okumayı ve yazmayı çok seviyorum bu konu ile ilgili ^^, çok teşekkür ederim <3

      Sil
  7. O Este Lauder toniği nasıl o fiyata aldın valla aklım almıyor, ben de habire para biriktireyim :) Peelingi umarım seversin, içindeki partikülleri erimiyor ve biraz sert, dikkatli uygulama yap bence yüzü çizebiliyor. Ben çok abartılan bir peeling olduğunu düşünüyorum, bakalım sen ne diyeceksin?.. Ihlamurlu şampuan güzeldi ama beğenmiştim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blanaaaaa! inan bende şaşkınım o fiyata nasıl buldum, aldım -_-
      Şöyle bir baktığımda her kullananın bayıldığı bir peeling olmuş, umarım aldığıma değer, bakalım ben sevecekmiyim ? ^^ , Ihlamurlu şampuanın kokusunu çok sevdim umarım kokusu kadar kendisi de iyidir (sen beğendiysen 1+ öndedir tabii ki (her zaman olduğu gibi ^^) )

      Sil
  8. Güle güle kullan cnm...
    Göze dolu dolu gelen ürünler ve herbiri birbirinden özel ürünler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ümmücüğümm :) çok teşekkür ederimm, beğenmene sevindim <3

      Sil
  9. Güle güle kullan canım hepsi çok güzel gözüküyor ama Puree Beauty Yüz Temizleyici yorumlarını cok merak ediyorum beğenirsen bende alıcam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çağlacığmm çok teşekkür ederimm:)) Bende Pure Beauty yüz temizleyicisini acayip merak ediyorum, elimdeki biter bitmez kullanmaya başlayacağım ^^ :)

      Sil
  10. Güzellik gittigidiyor'u hiç denemedim ama hepsiburada gerçekten çok başarılı :)) bide ertesi gün kargo hee vıyyy be :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evett bende çok seviyorum hepsiburadayı amma velakin kargo da gitti gidiyor daha iyi- ^^ Hepsiburada.com da 5 parça ürün aldığında 5 ayrı kargo ödüyorsun gittigidiyor da tek kargo ödüyorsun^^ tabii güvenilir satıcı bulmak lazım bunun için :))

      Sil
    2. ooo çok kötüymüş güzellik ya ben hep tek parça ama kozmetik değil başka şeyler alıyorum bal öğrendiğim çok iyi oldu :* gittigidiyor'u niye denemedim bende bilmiyorum :D

      Sil
  11. Rujun rengine bayıldım! Hepsini güle güle kullan canım. :)
    Blogunu takibe aldım,
    http://madamevanille.blogspot.com.tr/
    Ben de beklerim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimm :)bende çok beğeniyorum ^^

      Sil
  12. evet gittigidiyorun kargo özelliği hepsiburadaya nazaran daha iyi, ikisi de oldukça güvenli siteler, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) - Online alışveriş siteleri arasında en sevdiğim güvenilir siteler kesinlikle :)

      Sil
  13. Güzel günlerde kullan ♥ Özellikle rujun rengini çok beğendim ♥
    Kızsal Şeyler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) bende çok beğendim <3

      Sil
  14. Bayıldım hepsine!
    Özellikle Estee lauder sette gözüm kaldı.Bende aynı senin gibiyim göz altlarıma yeteri kadar sürüyorum ama küçük boyda ürünler bile gayet uzun süre gidiyor. Böyle olunca da uygun fiyatlı orta kalitede bir nemlendirici alacağıma daha iyi markanın küçük boyunu almak mantıklı geliyor:)
    Hepsini güzel günlerde kullan canım :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ceydacımmm , aldıklarım arasında en sevdiğim estee lauder set benimde :)
      İkimiz de aynıyız desene küçük ürünleri kolay kolay bitiremiyorum hiç, iyi oluyor :)
      Dandik bir ürün almaktansa bilindik kaliteli ürün almak daha iyi tabii ki
      çok teşekkür ederim balım en güzelleri senin olsun :)

      Sil
  15. Yves Rocher Kayısılı Yüz Peelingi çok duydum, bende deneyeceğim sanırım, hepsini güle güle kullan ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Mervecimm en güzellerinin senin olması dileğiyle :)) <3

      Sil
  16. Alışverişi sevdiğimden midir nedir alışveriş yazılarını da ayrı severim :) Ha birde alışverişi hatırlattığı için bitenler yazısını :)Duş yağı ve kayısılı peelingi çok severim.Şampuan da hep aklımda olanlardan. Blogunuzu google+ dan izliyormuşum sadece dolayısıyla yazılarınız panele düşmediği için kaçırmışım :( Şimdi gfc den takipteyim. Eğer ilginizi çekerse bende beklerim.. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) o halde tekrar hoşgeldiniz blog'a. Bende senin gibiyim çok seviyorum bitenler, favoriler, alışveriş yazılarını ^^ Şampuan ile ilgili yorum yazısını kısa zaman yayınlayacağım umarım sana uygun bir şampuandır. Hemen geliyorum bloguna <3

      Sil
  17. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  18. Ürünler hoşuma gitti sevgilime alabilirim aslında :) bu arada siteniz hoşuma gitti takipe aldım kendi blog adresime beklerim iyi günler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ^^ beğenmenize sevindim, eminim sevgiliniz çok beğenecektir çok teşekkürler bende geliyorum blogunuza.

      Sil