24 Mart 2016 Perşembe

FREEMAN KİL MASKESİ - DIAMOND MINERAL RINSE MASK ♡ │ AUSE ESUA

Merabaaaa! Yeni blog tasarımı ve Türk kahvesinin verdiği enerji ile favori markam olan freeman maskesini artık huzurunuza çıkarayım istedim.
Maske paylaşmayalı uzun bir süre olmadı mı sizce de ?
Halbüsü 3 yazımdan ikisi maske olurdu bir zamanlar.

Yine aynı tempoda devam edecek gibi görünüyor, zira bir yığın maske aldım yine.
En çok sevdiğim bakım ürünü şüphesiz yüz maskeleri. Özellikle kalıp gibi çıkan, katılaşan ve yüzümden çıkarırken canımı okuyan maskelere olan ilgim bir hayli büyük. Freeman maskeleri de genellikle kuruyan türden maskeler ürettiği için, tercihim hep ondan yana oluyor. Fakat bu sefer ki tam tersi. Kremsi yapıda, içinde partiküller bulunan bir maske ve bunu çıkarmak inanın daha zor.

İçeriğinde pırlanta minerali ve antikoksidan bombası üzüm ekstraktı bulunan, beyaz renkte bir kil maskesi. 

Pırlanta minerali, cildi donuk gösteren ölü tabakanın atılmasını sağlıyor, üzüm ekstraktı da buna destek çıkarak cilde pürüzsüzlük ve tazelik kazandırıyor. 

Bende ki Etkileri :
İçeriğinde ki minik cildi tahriş etmeyen türden partiküller bulunuyor, maskeyi uyguladıktan 5-7 dakika sonra yüzünüzden ovalayarak çıkarttığınız için bir nevi peeling yapmış oluyorsunuz ve cilt daha iyi arınmış oluyor. Temizlendiğini, ferahlığını dolu dolu hissettiğim bir maske oldu. 
Antioksidan özelliği bulunan üzüm ekstraktından olsa gerek hem arındığını hissettim hemde eskiye göre daha canlı göründüğünü fark ettim.

Haftada 2-3 kez kullandım ve gözle görülür bir fark oldu. Annemden sık sık duyduğum için gerçekten işe yaradığını düşünmeye başladım^^ Akneden dolayı oluşan kızarıklıkları bile aza indirdi diyebilirim. (Bu durumda, ben zevkten 48 köşe :O )

Kullanım : Gözle temasından kaçınarak hafif ıslak cilde ( yüz ve dekolte bölgesine) uygulayıp, 5-7 dakika bekletip, masajla bol suyla yıkayın.

175 ML uzun süre kullanabilirsiniz diye düşünüyorum fakat bende pek öyle olmuyor, ki sebebini biliyorsunuuuuzzzzzzzz (koca kafam tabii ki ) Şimdiden baya aza indirdim, tekrar alacağım bir maske oldu.

Fiyat : 15-18 TL arası - İndirimli / İndirimsiz 30-35 TL arası değişiyor. Cosmetica 

Tabii benim cildim sık sık kullandığım ürüne alışıp, sonradan mala bağlayabiliyor. O yüzden ara sıra değişiklik yapmam gerekiyor. Büyük ihtimalle bu bittikten sonra farklı bir maskeye geçerim, sonrasında tekrar buna geri dönerim gibi gibi gibi ^^
*Tüm Cilt Tipleri İçin Uygundur 

Ee sizler ne diyorsunuz Freeman maskelerine ? Daha önce bir kullanmışlığınız var mı ? Sevdiniz mi ? Yoksa isyeeean mı çektiniz ? - Sevgiler, Ause 


Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.
İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))

Bu  Blogda üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.

20 yorum:

  1. Halbüsü :D :D 48 köşe :)) ay dur ben türk kahvesi yapıcam baştan okicam banane olmaz yani ;)) Birde ben bu maskeyi kullansam yüzüm kıpkırmızı olur :/ Ben daha çok yüzü gerginleştirip soyulabilen yüz maskelerini kullanıyorum. Tabi o maskeyi yüzden alırken ki mikemmel hissiyat yok mu bitiyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahah :) Yap yap, Türk kahvesi ile güzel gidiyor blog yazıları. Bende çok seviyorum soyulan maskeleri, aynen o hassasiyet başka birşey yaparken gösterilmez ama maske de gösterilir :D
      Sen hassas ciltliysen eğer her ne kadar tüm ciltler için olsada sende o tür sıkıntılar olabilir balım, sana senin gibi hassas ürünler lazım <3

      Sil
    2. Aslında bak valla çok sıkıntılı bir cildim yok ama küçüklükten gelen bir şey 'cilt altı kanaması'mı ne olmuş. O yüzden hafif beyaz tenin etkisiyle pancar gibi olabiliyorum. Yanaklar kuru t bölgesi yağlı yani gelde isyan etme ama..

      Haksız mıyım ama nerdesin Blana ya valla ne çektim. Keşke yağlı ya da kuru olsaydım mis gibi her nokta eşit bu ne ya ben gidiyorum isyanım var anneggggg :D

      Sil
    3. Ahahah :D Buradan yazmakla hiç uğraşmiyiciğim, mail attım

      Sil
  2. Kuru ciltleri soyup soğana çevirebilir gibi geldi okuyunca :) Ne diyorsun? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Blana ! ^^ her ne kadar tüm cilt tipleri için uygun dese de aşırı kuru veya hassas ciltler için sıkıntı çıkarabilir gibi. Fakat şunu da köşeye not düşeyim benim burun, ağız çevrem kurudur, zaman zaman pul pul dökülür (alnımda da görülür bazen) Öyle olmasına rağmen bir sorun yaşamadım, en çok korktuğum cildimi kurutur mu düşüncesiydi öyle bir sıkıntıda yaşamadım.

      Aşırı kuru ve hassas ciltler de şöyle bir sorun teşkil edebilir o da maskeyi çıkarırken ki süre. Bir nevi peeling yaptığı için bi ihtimal zarar verebilir diye düşünüyorum :(

      Sil
    2. konuya dank diye düştüm ama benim ve ablamında kurudan yağlıya karma cildimz var bu maskeyi haftada 2 gün yada bi kez uyguluyoruz sorun yaşamadık hiç ama ciltten cilde değişedebilir :S

      Sil
    3. Diğer maske yorumlarını bekleyeceğim, demekki... Alternatif kil maskesi arayışındayım ama genellikle agresif maskeler oluyorlar çok çekiniyorum

      Sil
    4. Sevgili Melek, dediğin gibi ciltten cilde farklılık gösterebilir. Özellikle çok kuru ve hassas ciltlere hiç güvenim yok :D

      Blana'm aynen sana uygun başka bir maske arayışına girelim, buna pek güvenemedim açıkçası. Ayrıca altın bir önerim olabilir onuda mailde anlaticiğimmm

      Sil
  3. Öretmenim benim bi maruzatım var sular kesildi yazımı yazamadım:(
    Arkadaşım da senden sonra mesaj attı bende dedim sular kesikken yazamam gideyim dedim :P
    Hassas ciltler için de uygun muu :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahah :D :D Neslihann güldürdün beni :D

      Tüm cilt tipleri için uygun yazıyor fakat peelingden ötürü hassas ciltleri memnun eder mi bilemiyorum :(

      Sil
    2. Kalsın o zaman ben almayayim istiyorum kullanmak nasıl olacak diye de risk almak istemiyorum :)

      Sil
    3. Sana da bir mail attım güzellik ^^ <3

      Sil
  4. ay ben çok seviyorum bu maskeyi stoklamıştım bi ara ablamda bende kullanıyoruz ikimizinde karma cildi var kurudan yağlıya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende çok sevdimmmmmm :) benim cildimde karma, fakat bu tür maskeler hassas ciltler için sorun çıkarabiliyor ne yazık ki :(

      Sil
  5. Merhaba:) blog tasarımın çoooook güzel olmuş :)) iyi günlerde misler gibi kullan :))
    Freeman'ın ben çoook çok önceleri ne zaman dı hatırlayamadım :)) şekerli gibi bir maskesi vardı sanırım onu kullanmıştım, fena bir maske değildi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Güzel yüzlü güzel saçlı hatun ! hoş geldin blogumun yeni haline o halde :) beğenmene sevindim, çok teşekkür ederim ^^
      Freeman maskeleri benim en sevdiklerim, zırt vırt alıyorum ^^ Aldıklarımdan da hemen hemen memnun kaldım :))

      Sil
  6. Bende maskelere bayılıyorum bunuda cok merak ettim ♥♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ^^ Çağlacım bendensiz o halde, cilt tiplerimiz sanıyorum aynı kullanırsan seversin diye umuyorum (ki zaten tüm ciltler için olan bir maske- cilt hassasiyeti gibi bi durum yoksa mutlaka dene derim)

      Sil