31 Mart 2016 Perşembe

FAVORİ BLOGUM #2 ♡ GÖZDE'NİN EVİNDEN ♡ │AUSE ESUA

Merhaba !
Favori Bloglarım dizisi hızla devam ediyor. Çabucak paylaşayım ki kategori oluşturabileyim ve bloglara daha kolay ulaşılsın.
Önceki favorim Sevgili arkadaşım Blana'nın sahibesi olduğu Sen Yokken Kaç Kez Kırmızı Ruj Sürdüm ? idi.

Bir çok bloggerın yakından tanıdığı Gözde'nin Blog Günlüğü var !

Güzel yazı dili ile, görselleri ile ve blog tasarımı ile herkesi kendine çeken bir blogger!
Tatlı dili ile her yoruma ve maile içtenlikle üşenmeden cevap verir.
Blogun da güzellikten tutun film önerisi, kendin yap ve yemek tarifine kadar bir çok içerik var.
Beni haftanın blogu seçtiği zamanı çok iyi hatırlıyorum - ağlamıştım!- çok etkilenmiştim, çok mutlu olmuştum. Çünkü ilk kez böyle bir şey oldu ve şaşkınlıktan kalakalmıştım. Yazısını okurken bile ellerim titremişti.Sonrasında kendisi ile güzel muhabbetimiz başladı. (Şimdiler de pek konuşamasak da) O konuşmalarımız çok değerlidir, özeldir benim için. Blog yazılarını da dört gözle beklerim yazsa da okusam, yorumumu bıraksam diye.

Eğer bilmiyorsanız bence bir bakmalısınız ^^

Gözdenin Blogu için Tık Tık 
Gözde Google + için Tık Tık 
İnstagram için Tık Tık

Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.
İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))

Bu  Blogda üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.

25 yorum:

  1. Güzel bir yazı olmuş, eline sağlık. :* Gözde'nin Blog Günlüğünü yakından takip ediyorum ve kendisini kısa zamanda çok sevdim. :)) Blog seçimin çok iyi olmuş! Ben onun yaptığı paylaşımlardan çok faydalanıyorum ve açıkçası takibe alır almaz çabuk ısınabildiğim nadir blog yazarlarından. Çok öpüyorum onu. :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir ara bloguna girdiğim de problem yaşayınca ayrı kaldık ama sonun da kavuştuk dimi dimii :)) Bende seni çok çook öpüyorum ^.^

      Sil
    2. Aynen sen öyle deyince benim blogda bir tuhaflık olduğunu anlamıştım. :)) Deeptone uyarmıştı çünkü. Ama dediğin gibi kavuştuk sonunda çok mutlu oldum. *-*

      Sil
    3. Deep ya herkese yetişir :)) bende bendee :*

      Sil
    4. -Kısanın Güncesi : Çok teşekkür ederim, Gözde sıcak kanlıdır, baldır :)

      Sil
  2. Ya ama yapma bana bunu şimdiler de yini mailleşiriz ki bazen yoğun oluyor şu sıra Akela'yla da az konuşuyoruz ama siz benim mail arkadaşlarımsınız ^.^ Ben senin içtenlikle gelişini seviyorum zaten doya doya istediğim gibi yazabiliyorum acaba çok mu yazdım yanlış anlar mı demiyorum. Hele senin yazdıklarını okurken kıkır kıkır gülüşlerim bir de o tatlı yanıtlar herkes böyle olamıyor malum anladın beni sen ;) İyi varsın blana görmesin bir sürü kalp atayım :) <3 <3 <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biliyorum tatlım, benim de bir haftadır feleğim şaşmış durumda kontrol bile edemiyorum blogu bazen.
      Bende seninle rahat rahat konuşabilmeyi çok seviyorum, seninle konuşurken kasmaya, kelimeleri ince ince seçmeye gerek kalmıyor bu da benim hoşuma gidiyor :) Her maili her yorumu da keyifle, güler suratla okuyorum ki zaten biliyorsun, sen de iyi ki varsın bal surat <3 <3 <3 <3

      Sil
    2. Adım geçmiş koşup geleyim hemen :) Az konuşuyoruz ama olsun beklemek bile güzel ki ❤

      Sil
    3. Hoşgeldin Akela^m ^^ <3

      Sil
  3. Yanlış hatırlamıyorsam sana Gözdeden ulaştım Ause'm çok tatlıdır kendisi :)
    Benim kalbime dokunan nadir insanlardansiniz sizler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm duygulanıyorum ben ya 😊iyi ki varsınız günüm sizlerle geçiyor :*

      Sil
    2. :) Sizler de iyi ki varsınız :* ♡♡

      Sil
  4. Gözde sevilmez mi?! Bir tanedir, hem blogger hem arkadaş olarak... <3 <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blana 💕💕 bana 3 tane kalp mi ekledin seviyorum seni :))

      Sil
  5. Yeey.. Cınım Gözde ve cınım Ause :) Bende senin blogunu Gözde'den dolayı fark etmiştim. Sanırım Gözde sayesinde kavuştuk hepimiz, hatun iyi var :))
    ve tabi ki sende ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cınımmm :)) siz açmasaydınız bloglarınızı asıl ben nasıl bulcaktım ki sizi hıı dimi ;) sonda ki kalbin afilliğine bık sen <3

      Sil
    2. İkinizin de bal yanaklarından öperim <3İyi tanışmışız, iyi ki varsınız bal suratlarrrr :))<3

      Sil
    3. ❤❤ o zaman en güzel kalpler benden gelsin mi ❤❤

      Sil
    4. ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

      Sil
  6. İvit bende Gözde'm sayesinde tanmıştım seni ve blogunu canım <3
    Gözde bi tanedir ya, cimcime'm benim 😙😘😚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açelya'm güzellik ❤ seve seve cimcime olurum ki ��

      Sil
    2. Açelyacımm Gözde vesile olmuştu, iyi ki deolmuş :) ikinizi de kocaman öpüyoruğm❤

      Sil
  7. Mutluluğun çok güzel sevinçlerin tarifsiz, ağladım yazdığını görünce kıyamam diyesim geldi :))

    Sen de çok başarılısın canım benim :)

    YanıtlaSil