29 Mart 2016 Salı

FAVORİ BLOGUM -♡ #1 ♡ SEN YOKKEN KAÇ KEZ KIRMIZI RUJ SÜRDÜM ? ♡ │AUSE ESUA

İlk Favorim : Blana K 'nın elinden, emeğinden çıkan ; SEN YOKKEN KAÇ KEZ KIRMIZI RUJ SÜRDÜM ?  

-Merhaba! Sizlere yine çok tatlı bir önerim var !  Bir blog güzel bir blog ve güzel bir yazar. Blog ismini, paylaşımlarını ve yazılarını çok sevdiğim bir blog. Ürün yorumlarında ki dürüstlüğü, içtenliği ve her soruya yoruma samimiyetle bıkmadan, usanmadan cevap vererek beni mest etmiş bir yazar. Aynı zamanda mail arkadaşım olur kendisi. Bence bir tıklamalı, bakmalı.

Google+ Takip İçin Tık tık 
Instagram İçin Tık Tık

Not : Instagram üzerinden başlattığım mini post halindeki öneri dizimi birde blog üzerinden sizlere sunmak istedim. Muhakkak paylaşacağım bloglardan haberiniz vardır. Fakat rastgele bloguma uğramış olanlarında görmesini istediğim için bloga da eklemek istedim. Bu dizim faydalı içerik sahibi ve severek okuduğum (bayıldığım^^) bloglardan oluşacak.  

Not : Sen Yokken Kaç Kez Kırmızı Ruj Sürdüm ? Blogu yeni adı - Kırmızı Rujlu Blog- olarak yayınlarına devam etmekte.
Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.
İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))

Bu  Blogda üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.

23 yorum:

  1. Ben takip ediyorum kiii severek hemde :)

    YanıtlaSil
  2. Bende cok severek takip ediyorummm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevilmeyecek gibi mi :) <3

      Sil
    2. Çağla... çok teşekkürler, çok mutlu ediyorsun beni :)

      Sil
  3. bende sizin sayenizde paylaşımlarda ve yorumalrda gördüğümde takip etmeye başlamıştım yazıları ve blogu güzel bende seviyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sahimiii :) ben vesile olduysam ne güzel ^^ kendi de ruhu da çok güzeldir. :)

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim, çok sevindim Melek Hanım :)

      Sil
  4. Güzellik :)) ay Blana mı dedin can o cann :) beni ilk kez o haftanın blogu seçmişti tabi ben şok olmuştum çünkü hiç beklememiştim :)) 2.ci görsel ne güzel olmuş bıyıldımmm <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözdeciğim :)) Hakikaten öyle ^^ Onu takip edenleri, etmeyenleri garip bir şekilde mutlu edebiliyor :)
      Görseli beğenmene de çok kocaman sevindim <3

      Sil
    2. Sen koyarsın da ben sevmez miyim ki :*

      Sil
    3. Gözde :)) Ne deyim bilemedim ki... Can sensin :) <3 <3 <3

      Sil
  5. Ause yaaa, nasıl denk getirdik böyle... benim bloga da bi baksana :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yemin ederim 'oha nası yani ya' gibi şapşik bir tepki verdim. Bloguna çoktan uçtum, yorumumu bile yaptımmm ki :))

      Sil
    2. İkiniz de canımsınız :)

      Sil
    3. Sen de canan ahahaaa bazen iğrencim ������

      Sil
  6. Ayyy ben instagramdan görmüştüm, mutluluktan havalara uçmuştum :) Burayı nasıl kaçırmışım :/ Sen benim canımsın ya, nasıl teşekkür edeyim bilmem ki... :) Çok seviyorum seni Ause :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blanaaaaaaaaaa :) Halbüsü bol bol paylaşmıştım :D bende seni çok seviyorum güzel suratlım <3

      Sil
    2. Hallere bak, çok laçka hiiiihhh �� _ bi hasretlik bi kıskançlık homuuurr _

      Sil