30 Mart 2016 Çarşamba

ESSENCE TEKLİ WHITE FAR ♡ │AUSE ESUA

ESSENCE TEKLİ WHITE FAR  ♡ │AUSE ESUA 
Merhaba ! Onu çektim, bunu çektim derken şu minnacık şeyin fotoğraf çekimini sona bırakmışım. Haliyle yazı yazmam, düzenlemem zaman aldı. Essence ürünlerine bu kadar bayılan Ause acaba bu farı sevdi mi ?
Essence'ın çoğu farı hiç renk vermeyen (Blana'nın tabiri ile taş gibi) sert yapılı farlar. Bu tanıma uymayan 3 far var elimde. Birisi şuan gördüğünüz diğerleri de çok önceden blog da paylaşmış olduğum 03 ve 19 numaralı farları. Yazısı için tık tık.

  • 03 ve 19 tam bir aydınlatıcı kıvamında, çok hafif renkliler ve yüze uygulamaya uygunlar. Bu farı her ne kadar o niyetle almış olsamda yüze uygulamak için hiç uygun değil.
  • Beyaz, içinde hafif ışıltıları bulunan bıdık bir far.
  • Diğerlerine göre daha fazla renk veriyor ve ne kadar az uygularsam uygulayayım suratımda bembeyaz sırıtıyor. Bir süre geçtikten sonra pul pul bir görüntü oluyor. O sebepten ötürü artık yüzüme uygulamıyorum ve 03-19 ile yoluma devam ediyorum.
  • Rengi çok belirgin olduğundan dolayı göz makyajı için ve göz pınarlarını aydınlatmak için oldukça uygun.
  • Kalıcılığı standart, makyaj sabitleyici ile süreyi uzatabiliyorsunuz. (Ki zaten essence ürünleri şirinliği ve az kalıcılıkları ile bilinmiyor mu ^^)

Fiyat : 6 TL  Rossmann-Gratis (Online birkaç site de 2-3 liraya düşebiliyor, ne güzel dimi ^^ :D Yeminle pintilikten ölezeeeğim)

E sizler ne diyorsunuz a-dostlar ? - Sevgiler, Ause 

ESSENCE TEKLİ WHITE FAR  - SWATCH ♡ │AUSE ESUA 
Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.
İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))

Bu  Blogda üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.


13 yorum:

  1. Aaa ne pintiliği yahu tasarruf bu :)) güzel şey boşver :))) ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nesliiciimm :) sen öyle diyorsan eğer ^^ tasarruf diyelim :)♥

      Sil
  2. bu aralar böyle bir fara ihtiyacım var cidden birtek bu renk için palet alacağma.essence standına bi bakınayım bari:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Mervecim ^^ Kesinlikle öyle koca bir palet almak yerine uygun fiyatlı tekli far da iş görür dimi :) Bakalım beğencek misin ^^ <3

      Sil
  3. E bende Rossmann'dan aldım ıma indirimli niye görmemişim ki tabi bu ben yani doğal dimi :D 03 rengi var bende ve evet bayılıyorum bence çok güzeller :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözünden kaçmıştır yinee ^^ - Dimii 03 rengi çok güzel, ikimizde seviyoruz ne güzel <3 beğenmene sevindim Gözdeciiiiimm ^^ <3 <3

      Sil
    2. Güzellik valla billa bende anlamadım gözüm görmüyor sanırım :)) 03 mikemmel ikimizde de aynı ürün kalp <3

      Sil
    3. Dimiiii :) ikimize kocaman kalp <3 o zaman

      Sil
  4. Çok seviyorum bu farları bu renginii de alıyımm tesekkürler Auseciğim :)

    YanıtlaSil
  5. Kıskanıyorum yaaa :) Senin farların hep güzel çıkıyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kıskanmaaa :))^^ Gittiğin zaman bir de buna bak bakalım belki beğenirsin bir umut ^^ :))

      Sil
    2. Bakacağım, bulurum umarım :)

      Sil