9 Mart 2016 Çarşamba

ESSENCE HIDDEN SECRET 04 RUJ - SHEER & SHINE LIPSTICK SERİSİ ♡ │ AUSE ESUA

ESSENCE HIDDEN SECRET 04 RUJ 
Merhabaaaaaaaaaaaaaaa ! Uzun süredir nude tonlarda ıslak bitişli, uygun fiyatlı bir ruj arıyordum ve sonunda eski Türk filmlerini andıracak karşılaşma ile essence hidden secret rujunu buldum. Haftalardır, elimin sürekli gittiği, sıkıldıkça sürdüğüm hatta ara da bir kokladığım bir ruj olduğunu altını çizerek belirtmeliyim.(Sanıyorum bu cümleden sonra; Beni deli, kaçık, arıza olarak görebilirsiniz. E haklısınız.Doğru söze ne denir.)

Kokusu, yapısı, duruşu ve tabii ki ambalajı ile çok kalıcı olmamasına rağmen beni mest etti. (Tabii çok kalıcı olmaması bende bir sorun olmadı, çünkü zırt vırt sürüyorum).
Yoğun gözler, nude dudak temalı makyajları son zamanlarda çok seviyorum. Bu ruj da sözü geçen makyajın mikemmel elemanı oldu benim için.

ESSENCE HIDDEN SECRET 04 RUJ 
  • Kahverengi - bej alt tonuna sahip, doğal duran nude bir ruj.
  • Kremsi yapılı ve ıslak bitişli (Ayrıca, böyle hafiften dudakları nemlendirme özelliği var gibi)
  • Hafif nostaljik hoş bir kokuya sahip. 
  • Renk skalası da oldukça geniş. 11 çeşit renk var. Kendinize uyanı bulursunuz diye umuyorum, fakat öncesinde bu renge mutlaka göz atın derim.
  • Kalıcılığı yaklaşık 1-2 saat kadar, makyaj sabitleme spreyleri ile biraz daha ömrü uzayabiliyor. Özellikle bir şey içerken bardaklarda çok iz bırakıyor, sonrasında silinmeye başlıyor. (Rujla yapışık yaşadığımdan bunları pek sorun etmedim açıkçası ^^ )
ESSENCE HIDDEN SECRET 04 RUJ - SWATCH

Fiyat : Gratis mağazalarında 7-8 TL . Online mağazalarda ise 3-4 TL gibi bir fiyata satılıyor. (Mesela : Kozmela.com)

Ambalajın Bütün Hali 
Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))

Bu  Blogda üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.

14 yorum:

  1. Dudakları renksiz olanlarda ölü gibi duruyor bu renk :) Hafif de pembe bi dudak olursa çok kullanışlı gündelik ruj olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle, aldığımdan beri hemen hemen her gün kullandım. Dudakları renksiz olanlar içinse öncesinde peeling yapıp ruju kullanırlarsa öyle bir sorunla karşılaşmazlar diye umuyorum :)

      Sil
  2. Rengi çok güzelmiş gerçekten bende böyle belli belirsiz rujları çok seviyorum öneri için teşekkürlr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim ^^ bende çok seviyorum

      Sil
  3. rengine ve ambalajına bayldmmm gratise gittiğimde alıcam mutlaka çok tesekkrler canım <3

    YanıtlaSil
  4. çok güzelmişş yaa ama ben bunları bulamıyorumm kaldğım yerde gratis yok internette bulabilirmiyim ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu konuda sizi çok iyi anlıyorum, online mağaza olarak - kozmela.com ve gittigidiyor.com 'a bi bakın derim :)

      Sil
  5. Rengin güzelliği♥ Essence rujlar kalıcı değil zaten ama olsun biz onları kalıcı olmasalarda severiz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahah dimiii :) renginin güzelliğinden kalıcılığına hiç takılmadım bile zaten :) <3

      Sil
  6. Renk şahaneymiş :) Ben bardak kenarında iz kaldı mı bi mutlu oluyorum, hoşuma gidiyor, nasıl deliysem artık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahhahaha :D hepimizin biraz biraz deli huyları var galiba :)

      Sil