6 Mart 2016 Pazar

ENGLISH HOME - ROSE - E VİTAMİNLİ EL KREMİ ♡ │ AUSE ESUA

Merhabaaaaaaaaaaa! Yine, yine ve yine bir el kremi yazısı ile buradayım.En sevdiğim vintage mağazalar sıralamasında Madame Coco 'dan sonra ikinci sırada olan English Home 'da  dekoratif aksesuarlardan, vücut bakımına kadar  göze hitap eden bir çok şey bulabiliyorum. Bir kaç dekoratif ıvır zıvır arasına bu kremi de iliştirdim sepete son alışverişimde.
Peki aksesuarları ile çoğumuzu mest etmiş English Home 'un el kremin de ne var ne yok ?
Öncelikle, içeriğine bakmaksızın sırf ambalajın güzelliği için aldığımı  belirtmek isterim.
Madame coco vücut bakım ürünleri gibi bu da görsel açıdan kendini pek bir sevdirdi.

Özelliker :

  • Çiçeksi güzel bir kokusu var. (Sürdükten sonra sürekli kokladım, durdum- mis mis ^^)
  • Tek önemli, kötü tarafı ise hem nemlendirme açısından hem koku açısından kalıcı olmaması.
  • Orta yoğunlukta, emilimi hızlı bir krem.
  • Çok aman aman bir nemlendirmesi olmadığı halde bıraktığı hissi seviyorum.(O yüzden ara sıra tazelemeniz gerekiyor.)

Esasında tam bir süs biberi kıvamında. Kokusu, ambalajı, hafifçe bıraktığı his güzel. Çok iyi nemlendirmediği halde sırf bu sebeplerden tekrar alırım gibi gibi ^^

Ve, bu nemlendirme sorunundan ötürü, elleri çok kuruyanları pek memnun edemez diye düşünüyorum.
Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))

Bu  Blogda üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.



10 yorum:

  1. Ambalaji çok şeker bunun :) Bir günde bitirirm ben bunu kesin :) English Home'un oda kokularını çok seviyorum, oda kokusu seviyorsan bir bak... Ama mumlarını beğenmedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mumlarını hiç bilmiyorum :) Ambalajları gerçekten çok şeker, küçük ama kolay bitmiyor, belki de ben az az kullandığımdandır bilemedim :D - oda kokularını çok severim, gittiğimde mutlaka bakacağım ^^

      Sil
    2. Blana dediyse kesin bitirir hatta bak birgün değil birkaç saate bitirir sonra da beni çatlatır :)) Gidince bende bakıp alayım zaten el kremi hastalıgına tutuldum anca keser beni ^.^

      Sil
    3. ahahahha :D bak bak daha farklı çeşitleri de var, ben kendimi alıkoydum bakalım sen koyabilecekmisin Gözdecim :) <3

      Sil
  2. ay tatlıığınaa bende cok sevyorum bu markanın ürünleri bu el kremini nası görmemissm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahah :) daha cici, farklı ambalajlara sahip olanları da var gittiğinde bi incele :)

      Sil
  3. Ambalaji da çok güzelmis :)

    YanıtlaSil
  4. Çok şık bir görüntüsü var:)hiç denemedim ama denemek istiyorum. Teşekkürler fikir için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim Fundacım :) Uğrarsan mağazasına bi göz at ürünlere <3

      Sil