2 Mart 2016 Çarşamba

DOVE KURU VE MAT SAÇLAR İÇİN ŞAMPUAN & SAÇ KREMİ ♡ │ AUSE ESUA

Merhaba ! Şekildeki  saç ürünlerim bitmeye yaklaşmış iken yazısını da erteleyerek 3 ay sonrasına atmadan ekleyeyim dedim.
Genel de dove saç ürünleri çok beğenirim ve hemen hemen aldığım her ürününden memnun kalmışımdır fakat bunlarla hiç anlaşamadım.

Ambalajları, yapıları ve kokuları çok güzel ama etkileri oldukça düşük.

Uzun süreli yumuşaklık söz konusu değil ve düzenli kullanımda saçı onardığını da sanmıyorum.

Şampuan
Bal renginde, şeffaf yapıda.
Krem
Açık karamel renginde, standart kremsi yapıda.

İçinde 'Badem, Hindistan Cevizi ve Makadamya" yağı bulunuyor. İçeriğindeki yağlardan olsa gerek ikisi de nefis kokuyor.

Çıt çıt kapaklı bana göre oldukça kullanışlı bir ambalaja sahipler.

Ambalaj arkasında,üst tarafta son kullanma tarihleri bulunuyor.

İkisi de saçımda aman aman bir değişiklik yapmadı. Kuru ve mat saçlar için üretilmiş fakat bana hiç faydası olmadı hatta kuruluk daha da arttı.( sebebini bende anlamadım, şaşkınım)

Kremi saçıma maske olarak uyguladığımda az da olsa faydasını gördüm ancak uzun sürmedi.

İki üründe saçımda ağırlık yapmadı.

Demem o ki kızlar bu iki üründe beğendiğim sadece koku ve ambalaj.Tekrar almayacağım ve önermeyeceğim bir ürün. Tabii her zaman olduğu gibi istisnalar muhakkak olacaktır.

Severek kullandığım, memnun kaldığım Dove Saç Bakım Maskesi yazısına ise buraya tıklayarak göz atabilirsiniz.

Fiyatları : 12.90 - İndirim

Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))

Bu  Blogda üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.

8 yorum:

  1. Dove un şampuanını bir kere kullandım. Bir daha asla kullanmam. Yağlandırıyor saçları

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende de tam tersi saçlarımı kuruttu, şampuan konusunda biraz daha temkinli yaklaşacağım Dove 'a :)

      Sil
  2. Dove un şampuanını bir kere kullandım. Bir daha asla kullanmam. Yağlandırıyor saçları

    YanıtlaSil
  3. bunun bir de saç bakım yağı vadrı onu da merak ediyorum aslında :) Denersen onu da yazmanı isterim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde aklımda o vardı :) ilk fırsatta alıp, deneyeceğim :))

      Sil
  4. Dove ürünlerinden ben hiç yarar görmedim, bir tek ilk çıkan sabunu güzeldi. Şampuanını, kremini ve saç serumlarını denedim, memnun kaldığım bir saç ürünü henüz olmadı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :s kötü bi durum, işe yarar umudu ile alıp bi faydasını görmemek sinir bozucu oluyor. Bende ilk kez Dove'dan memnun kalmadım, hem faydasını göremedim bu ikisinin hemde saçlarımı daha da kuruttu diye düşünüyorum. Birde bu seriyi sevmeyen bi hayli fazla, sanıyorum seride bi problem var :D

      Sil
  5. benim saçlarım çok kurudu hamilelikten sanırım dün kullandım ve ilk kullanımda bile etkisini gösterdi. Zaten dove şampuanlarını kullanıyordum benimde tek memnun olduğum şampuan dove :)

    YanıtlaSil