11 Mart 2016 Cuma

DOĞUŞ KOZMETİK - FAN FIRÇA ♡ │ AUSE ESUA

Merhabaaaaaaaa ! Sosyal medyaya azimle bu fırçayı duyururken, sonunda asıl önemli mevki bloga ekleme şerefine erişebildim. Fırça ile ilgili söylenecek fazla bir şey yok esasında. O yüzden birkaç cümlede, elimden geldiğince iyi şekilde anlatmayı umuyorum.

Fırça

  • Yummııışacık kıllara sahip, çok fonksiyonlu bir fırça. 
  • Pudra, kontur ve aydınlatıcı uygulamada oldukça başarılı.
  • Alma sebebim ise aydınlatıcı uygulamak içindi. Sonuç ise : Mükemmel !
  • Aydınlatıcıyı, sünger ya da diğer fırçalara göre daha iyi uyguluyor ve daha doğal bir görünmesini sağlıyor.

Kıllarında dökülme olmadı, yoğun kullanımda kokma sorunu ile karşılaşmadım. Yıkamadan dolayı tipinde kaymada olmadı (tabii şimdilik)

Kısacası bu fırçayı çok sevdim kızlar ^^. Oriflame Fan fırçası dramından sonra bu bana nasıl iyi geldi anlatamam. Fiyatı da oldukça uygun, kaliteli, başarılı bir ürün. ^^

Oriflame Pudra ve Fırça Yazısına Buraya Tıklayarak Ulaşabilirsiniz.

Fiyat : 7.50 TL. Manavgat-Akdeniz Plus'dan aldım. Bir çok kozmetik mağazasında satışta sanırım. 
Ayrıca Doğuş Kozmetiğin online alışveriş sitesinden de temine edebilirsiniz.^^



Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.



İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))

Bu  Blogda üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.

6 yorum:

  1. Yaa cok guzel gorunuyor, boyle bir firca ariyodum zaten hemen bakmaliyim <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuduğun için teşekkürler Selincim :) Mutlaka bakmalısın, diğer fırçaları da çok güzel <3

      Sil
  2. Ben de Doğuş fırçaları deneyeceğim, uygun fiyatlılar. Uzun zamandır da fan fırça istiyorum. Eşim ben sana alırım, dedi. Baya zaman geçti ses yok... Geçen sordum ne oldu benim fırça diye, bir türlü nalbura uğrayamadım dedi. Dalga geçiyor sandım ama ciddiymiş :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahahha :D eğlenceli bir çift ne güzel :) Mutlaka bi göz at fırçalarına şuan instagram kırılıyor bu fırçalarla :D Bende diğerlerine abanıcam ilk fırsatta <3

      Sil
  3. Eklipsinkini kullanıyorum daha uygun fiyatlı ve dökülme yapmadı. teşekkürler yazı için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim Çağlacım ben teşekkür ederim okuduğun için :) Eklipsin fırçalarını bende çok beğeniyorum bi bakim onlarada :)

      Sil