11 Mart 2016 Cuma

DEBORAH MILANO -809 MOR RUJ - MOR AŞKINA ! ♡ │ AUSE ESUA

DEBORAH MILANO -809 MOR RUJ  ♡
Merhabaaaaaaaaaaaaaa! 
Ruj paylaşım serüvenim hızla devam ediyor. Bugünkü ruj Deborah markasından. Rengine aşık olduğum bu ruj hakkında söylenecek fazla bir şey yok esasında. O sebepten kısa bir yazı hazırladım.

Deborah, sadece ruj bakımından çok beğendiğim bir marka. Daha önce de Deborah Milano Turuncu Rujunu almıştım. Yazıya buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz. Ayrıca rujun içeriği ile ilgili bilgilerde o yazının içinde.
DEBORAH MILANO -809 MOR RUJ  ♡ SWATCH
Ruj

809 numaralı mor renkte, nostaljik kokuya sahip, kremsi yapıda bir ruj.

Gözlerinize hiç bir şey sürmeden, boş göz, hoş bir ten makyajı ve bu ruj ile müthiş bir makyaj oluyor.(Mor aşkına ! )

Evden çok çıkmadığım halde 2 haftadır hemen hemen her gün bu makyajı yaptım diyebilirim. (Bıkana kadar, fütursuzca böyle devam edecek gibi -_- )

Kalıcılığı : Abartmıyorum, kesinlikle mükemmel ! Böyle bir sonuç beklemiyordum açıkçası çünkü bu markanın diğer rujları bu kadar kalıcı değil. Hatta bu serinin turuncu olanı bile bu kadar kalıcı değildi. Fakat bu birazda renk yoğunluğundan olsa gerek, yaklaşık 6-7  saat dudaklarımda rahat kalıyor.

Tabii sürdükten bir kaç saat sonra silinmeye başlıyor (özellikle bir şeyler yenilip içildiğinde) Ancak tamamen silinmiyor. İlk etaptaki o mor renk kalkıyor ve yerini çok hoş pembemsi, fuşya gibi bir renk alıyor.

Denemeler :  Öğlen sürdüğüm ruj, akşam 6 da halen dudağımdaydı. Bir kaç kezde iyice emin olmak adına akşam denedim. Sonuç, aynıydı. Bu sebepten ötürü nasıl mutluyum anlatamam kızlar :D Normalde  hiç denk gelmem, böylesine kalıcılığı iyi rujlara.
Kalıcılık konusundan bir bu rujdan memnun kaldım birde oriflame'in power shine kalem rujundan.

Fiyat : 11.20 TL - Cosmetica.com - İndirim.

Sizler bu seriyi denediniz mi ? Rujlarından memnun musunuz ? Kalıcılıklar size göre nasıl ?
Deborah böyle ruj yapmayı nereden öğrendi ?(Tamam, kabul ediyorum berbat bir espri idi fakat gazı alınca, kendimi alıkoyamadım^^)
DEBORAH MILANO -809 MOR RUJ  ♡
Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.
İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))

Bu  Blogda üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.

23 yorum:

  1. Ruj cok iddaalı :) Güle güle kullanın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Çağlacım :) <3

      Sil
  2. :) Nasıl bir enerji var sende bilemiyorum ki!.. :)
    Renk çok iddialı ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahaha :) Sizler sayesinde oluşuyor bu enerji canımmmm :) <3 Aynen renk baya baya iddialı, çok iddialı olmasına rağmen gece gündüz, Allah ne verdiyse sürüyorum vallahi Sevgili Blana K <3

      Sil
  3. Şuan gerçekten mor aşkına diyorum kıs sen bu fiyatlara nasıl alıyorsun :D sonda ki espiri işlkrjfdlşertjg :))
    Çayımı aldım geldim sana ay tırnağıma nazar değdi kapıyı açarken çatırt dipten kırıldı :/ aklıma sen geldin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahahah :D İndirim antenlerim alarm veriyor bende şipşak bitiyorum :D
      - ayrıca nedir senin bu tırnaklardan çektiğin, nası acımıştır o :( (Yeminle acıyı hissettim)

      Sil
    2. seninle alışverişe çıkmalıyım :))) hep vitaminsizlikten oluyor bunlar :/

      Sil
    3. kesinlikleeee ! Beraber alışverişe çıkmalıyız ! düşüncesine bile komedi :D ^^ , o vitaminsizlik olayına ise bi çözüm bulmak lazım. Bu da kulağıma küpe olsun, gördüğüm-duyduğum ne varsa not edeyim belki tırnaklarının işine yarar ^^

      Sil
    4. ben seninle alışverişe çıkarsam bak dünyayı alırım ona göre :)) beni de düşünürmüş utandım şimcik bak :*

      Sil
  4. Benim için çok çok iddialı bir ruj :)) ama rengi çok güzelmiş :) iyi günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açelyacım çok teşekkür ederim :) İnşallah bıkana kadar bol bol sürüştürcem ^^ Baya iddialı fakat çok az sürüp, parmakla dağıtıldığında çok hoş, hafif bi renk çıkıyor :)

      Sil
  5. Deborah ve 11.20 gözdenin dediği kadar varmış iyi günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Bazen öyle indirimler oluyor ki 6 TL ye falan düşüyor ^^

      Sil
  6. Yakalıcam artık onları bende kendimi iyi uygun fiyat takipçisi sanırdım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahha :) bende elimden geldiğince sizlere haber vermeye çalışıcam :) <3

      Sil
  7. Hey haftanın bloğu naber:))) renk çok iddialı mor ojelerle takım yapsana ne hoş olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tatlısınız, çok teşekkür ederim :) Kesinlikle ! çok iyi fikir :)

      Sil
  8. harika bir renkmiş gerçekten ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Begenmenize sevindim, okuduğunuz için teşekkürler sevgili Audrey ! ^^ <3

      Sil
  9. çok iddalı bir renk herkese yakışmaz ama yakışanı da çok iddaalı biri yapar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle çok iddialı bir renk fakat çok hafif uyguladığınızda öyle çok göze çarpmıyor :)

      Sil
  10. Çok iddialı ve havalı iyi günlerde kullanın

    YanıtlaSil