1 Mart 2016 Salı

ARKO NEM - CANLANDIRICI BAKIM KREMİ ♡ │ AUSE ESUA

Merhaba ! İlk Arko nem krem deneyimi bu mis kokulu krem ile yapmış bulunuyorum. İncirli, greyfurtlu bir bakım kremi .Bunu ilk görüşte el kremi diye düşünüp sepete atmıştım, meğer çok fonksiyonlu el, yüz ve vücut kremiymiş.
Çıt çıt kapaklı, kullanışlı bir ambalaja sahip.
Meyveli hoş bir kokusu var, ilk etapta kapağı açtığınızda diş macunu gibi kokuyor(ya da bana öyle geldi:)
Yapısı yoğun gibi görünse de ince yapılı bir krem. Çabuk emiliyor.
Kremin rengi açık mavi.
Kokusunun kalıcılığı gayet iyi.
24 saat sürmese de nemlendirme süresi oldukça uzun.

El-yüz-vücut için olduğu için çantaya atmalık kullanışlı bir krem.

Ancak ben çoğunlukla el kremi olarak kullandım. Düzenli kullandığım kremler olduğundan yüzüme sadece bir kaç kez sürdüm, performansı idare ederdi.

El ve vücut kremi olarak ideal bir krem. Sırf kokusu için bir daha alırım gibi.
Ayrıca çok çeşitli bir krem, hoşunuza gideni bulursunuz diye düşünüyorum.

Birde sanıyorum, paraben içeriyor.

Ambalaj Arkası Yazıları :
%100 meyve özleri ile zenginleştirilmiş.
C vitamini içeriyor.
24 saat nem sağlıyor.

fiyat : 4 TL idi.



Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))

Bu  Blogda üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.

4 yorum:

  1. At çantaya çık :) bi kadının çantasında mutlaka bulunmalı :) ama bazen ben de almıyorum unutuyorum milletten istiyorum yok deyince yahu bi kızın çantasında nasıl olmaz deyip tavırlanıyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahahha :D Aynen çantada bulunması gereken bi ürün, bende sen gibi çoğu o zaman unutuyorum :)

      Sil
  2. Arko kremin ilk hatırladığım orjinal kokusuna bayılırım. Tüpte olan hani... Hep anneannemi hatırlatır :)
    C vitaminli ürünler bana hep psikolojik olarak çok çabuk bozulur gibi gelmiştir. Bu kremin gramajı ne kadar?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hatırlar gibiyim bende :) Gramajı 75 ML :))

      Sil