1 Mart 2016 Salı

AMAZING SHINE AVOCADO- KAPSÜL CİLT BAKIM YAĞI ♡ │ AUSE ESUA

Merhabaaaaaaaa !
20'li yaşların başında musallat olan kırışıklık problemi benimde göz çevremi esir almış durumda. Daha beter olmadan, kendimce minik minik önlemler almaya çalışıyorum.
Ağırlık olarak cilt yenileyici, onarıcı ürünler tercih ettiğimden şimdilik kırışıklık problemim (çok şükür) sabit durumda. Yine de mevzuya ilaveten bir kaç ay önce Gratis den avokadolu cilt bakım yağı kapsülü aldım. İlk, yüz  yağı deneyimimi de bununla yapmış oldum ve çok memnun kaldım.



Kısaca Avokado Ne işe Yarar, Faydaları Nelerdir ?
İlk etapta; Müthiş enerji veren, içeriğinde A,E,B vitaminleri ve mineralleri bulunan müthiş bir meyve.

Kuru ciltlere şiddetle önerilen bir meyve aynı zamanda.Sebebi, yoğun nem veriyor ve kırışıklıkları açıyor olması. Ayrıca çoğu nem veren, kırışıklık onarıcı maskelerin içeriğinde bol bol bulunuyor.

Kapsül ne işe yarıyor ?
Kuru ciltlerin nem ihtiyacını karşılamaya ve kırışıklık görünümünü onarmaya yarıyor.

Kötü Tarafı : Rezil bir kokusu var. Kutuyu açar açmaz ağır bir koku geliyor ve yüzünüze uygularken de birazcık o kokuyu çekiyorsunuz.

Kullanım : Kapsülleri kuyruk kısmından kesip, elinize döküyorsunuz ve yüzünüze masaj yaparak uyguluyorsunuz. Küçük olduğuna bakmayın 1 kapsül tüm yüzünüze rahatça yetiyor(benim koca kafama yettiyse sizinkini coşturur)
Ayrıca müthiş bir makyaj altı bazı oluyor. Bir kaç kez denedim ve sonuç başarılı. Makyajınızdan yarım saat önce uygulamanız yeterli. Emilimi birazcık zaman alabiliyor.

Kullanım Zamanları :
Ben hep geceleri uyguladım. Siz dilerseniz sabah ve akşam ihtiyacınıza yönelik uygulayabilirsiniz.
Not : Karma/ Kuru & Yağlı cilde sahip olduğumdan, makyaj altı bazı olarak kullanmadığım dönemlerde, ağırlık olarak kuruyan bölgelere daha fazla uyguladığımı da belirtmek isterim. 

Bakım yağlarından ötürü 'sivilce çıkarır mı ?'  korkusu ve sorusu bir hayli fazla.
Sivilceye müsait bir cilde sahip olduğum halde böyle bir sorunla karşılaşmadım.

Fiyat : 20-25 TL civarında . Gratis mağazalarında bulabilirsiniz.
Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))

Bu  Blogda üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.

12 yorum:

  1. Ben bu konuda sıkıntılı biri değilim çok şükür ama ablamın göz çevresi kırışıyo oda mutsuz ve şikayetçi :) hem fiyatı uygun hem de cildin nem ihtiyacını sağlıyormuş. ee daha ne olsun Gratis'e gidince ona bunu alıcam sevgilerle :)

    Gözde'nin Blog Günlüğü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Faydalı olabilmesine sevindim, kocaman sevgiler <3 :)

      Sil
  2. Valla hepsini kullandıktan sonraki yorumunu da çok merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Bitenler postunda mutlaka bunuda paylaşacağım, bakalım düşüncelerim değişecek mi :) <3

      Sil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Deneyebilirim ulaşılabilir ve uygun bir ürünmüş,en son yorumunu bekliyor olacağım, teşekkür ederim canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, faydalı olmasına, beğenmene çok sevindim :) <3

      Sil
  5. "Benim koca kafama yettiyse, sizinkini çoşturur" nasıl güldürdün beni :)
    Bu kapsüllere her Gratis'e girdiğimde bakarım, çok sevimliler. Kötü kokmasalardı keşke, o kadar mı kötü??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahahah :D Gülme sebebin olduysam ne güzel canım benimmm<3 :) Ağır, garip bir kokusu var, ben bir türlü sevemedim fakat faydasını gördüğüm için de göz ardı ettim, koku hassasiyetin varsa rahatsız olursun diye düşünüyorum eğer yoksa bi sıkıntı olmaz heralde :)

      Sil
  6. Meltem Yarıcı1 Mart 2016 18:12

    bloguna ve yazılarına bayılıyorum :) bu yazıda çok güzel olmuş fotoğrflar efsane bende ilk fırsatta bkcam hm uygunmuş fiyatı teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Meltemcim çok teşekkürler beğenmene sevindim :)

      Sil
  7. elinize sağlık:) bugun bende bir kutu aldım :) göz çevresi için uygun mu ona emin değilim :/

    YanıtlaSil