10 Mart 2016 Perşembe

ALIX AVIEN 5'Li FAR PALETİ ♡ │ AUSE ESUA

Merhabaaaaaaaaaaaaaaaa !
Geçtiğimiz haftalarda güzel bir indirim dönemi yakalamış ve üstüne abanmıştım. O indirim zamanında sepete büyük istekle attığım bu paleti çok amaçlı kullanmak adına aldım. Farları, far paletlerini sadece gözlerim için kullanmadığımı herkese duyururken, blog okurlarına da  bağıra bağıra duyuruyorum. Amma velakin, üzülerek söylüyorum bu far paleti ile yıldızım pek uyuşmadı. Biliyorum ki, tester-ını  denemiş olsaydım, kesinlikle almazdım.

ALIX AVIEN 5'Li FAR PALETİ  ♡


Alix Avien 5 li Far Paleti 

  • İçinde mat ve ışıltılı renkler bulunuyor. Hem gündüz hem gece için pek ala kullanılabilir diye düşünüyorum. 
  • Mercan, altın, kahve-ten tonlarında renkleri var.
  • Mercan olanı allık olarak bile kullandım(sonuç pörfekto!)
  • En başta ki açık, ışıltılı iki rengini ise hem göz pınarlarını hemde elmacık kemiklerini aydınlatmak için kullanıyorum.
ALIX AVIEN 5'Li FAR PALETİ  ♡
En çok kullandıklarım ilk iki renk ve sonda ki mercan olan renk esasında. Diğerlerini ara sıra kullanmış olsamda, elim de gözüm de o söylediğim renklere gitti hep.
ALIX AVIEN 5'Li FAR PALETİ  ♡

Yıldızımın uyuşmama sebebine gelince, yapısını hiç sevmedim, sevemedim.
Hafif kremsi mi desem, çamurumsu mu desem  farklı bir yapısı var. İlk kullandığımda kendini belli etmeyen bu sorunu birkaç kullanımdan sonra fark ettim. Fark eder etmezde bayat olduğunu falan düşünmeye başladım ve hemen blogları taradım. Öğrendim ki, farların genel yapısı buymuş.

Genelde parmaklarımla uyguladığım için de bazen çamura dokunuyormuşum gibi oluyor.(Hiiiç sevemedim!)

Tek kat sürdüğünüzde renkler kendini belli etmiyor.
O yüzden 2-3-4 ! kat üstünden geçmeniz gerekiyor.

Dolayısıyla tekrar alacağımı sanmıyorum.

Fiyatı 30 TL civarındaydı. Ben indirimden 8.90 TL ye aldım. (En ballısından)
30 TL verilecek bir palette değil açıkçası. Kim bilir belki sizler beğenirsiniz belki de beğeniyorsunuzdur :)
 Kocaman Sevgiler, Ause

ALIX AVIEN FAR PALETİ - SWATCH
Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))

Bu  Blogda üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.

17 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. renklerin güzelliğine... ama kalitesizmiş :( çok güzel faydalı bi içerik olmuş çok teşekkürler <3<3<3

    YanıtlaSil
  3. renklerin güzelliğine... ama kalitesizmiş :( çok güzel faydalı bi içerik olmuş çok teşekkürler <3<3<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. faydalı olabildiysem ne mutlu, ben teşekkür ederim :)

      Sil
  4. Bende indirimden far aldım renkler güzel ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen renkleri güzel, keşke yapısı da iyi olaydı :) okuduğun için teşekkürler Çağlacım <3

      Sil
  5. Üst üste dört beş kez uygulama yapmak zorumda olmak, bir farda en sevmediğim şey... Fazla pigmentasyon riskli ama en azından ikinci seferde rengi almak isterim, öbür türlüsü çok zaman harcatıyor :-/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum, ben uygularken bezdim :O

      Sil
  6. Renklerine bayıldım hele fiyat sen çıldırdın mı bına bak :D En ballasımı vallahi bu baldan da tatlı lakin 2-3-4 derken biran dedim 7-8 gidicek heralde :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahahhaha :D Sorma bazen 6yı bile buluyor, bitsin gitsinde rahat ediyim :D

      Sil
    2. bende zaten bu saatten sonra elimi sürmem önünden geçerken pissss derim :D bu arada ben seni google plus'tan takip etmiyor muşum normalde hemen eklerdim gecikme için soryy :))

      Sil
    3. ahahahah kahkaha attım :D
      Ayrıca sen ne tatlısın yaaa :) Hiç *sorry'lik bi durum yok bal surat ^^ :d <3

      Sil
  7. Indirimde yakalarsam alabilecegim bi sey yoksa normal fiyati pahaliymis :( ama yazin harika olmus :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selincim çok teşekkür ederim, kocaman mutlu oldum beğenmene :) Evet, normal fiyatı baya uçuk o kadar para verilecek bi üründe değil, indirimde yakalarsan al bi dene :)<3

      Sil
  8. Gözdeden buldum şimdi sizi haftanın blogu olarak tebrik ederim bide Alix alien görünce yorum bırakayım dedim Alix avien 7.35 hayatımın saç boyasıydi şimdilerde ya satılmiyor yada satilsada kara borsa gibi birsey benim 5 liraya aldigim o mükemmel saç boyası artık :( En ballilar ve o güzel insanın güzel yorumlarından sonra sizinde takibinizdeyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çooook teşekkür ederim, nasıl mutlu ettiniz beni :) güzel olan şeylerin şimdilerde satışı olmuyor zaten o konuda çok haklısınız :( - bende sizi takibe aldım ve yazıları okumaya başlıyorum hemencik <3

      Sil
    2. Rica ederim :)) daha çok mutlu edecek Insanlar çıkar inşallah hakettiğinizi düşünüyorum :) malesef oyle olanda fiyat tavan yapıyor zaten :( bende teşekkür ederim :))

      Sil