21 Mart 2016 Pazartesi

GRATİS ALIŞVERİŞ - MART ♡ │ AUSE ESUA

Merhaba ! Geçen hafta başlayan alışveriş dizimin son postu da karşınızda. Blog da bir süreliğine yas ilan etmiştim, zira hiç paylaşım yapmak içimden gelmiyordu. Yazı yazmakta aynı şekilde. Yazmak için oturduğumda ekrana boş boş bakıyordum. Biraz kendimi ve blogu toplamak adına son alışveriş postunu da huzurunuza çıkarmak istedim.
Son alışveriş postu Gratisten!
Ben her zaman olduğu gibi bitik, yitik bir Gratis mağazasına girdim. Rafları, stantları, sepetleri linç etmişler, artık ne bulabildiysem onu aldım. Avm de bulunan Gratisler bir kaç saat içinde hırsız girmiş modun da oluyor. 
Bundan sonrakilerde caddenin ücra köşesine açılmış Gratisi tercih etmeye karar verdim.

Bu sefer aldıklarım ihtiyaç üzerine oldu.
Daha çok alırdım fakat indirim zamanında gitmediğim için kendimi frenledim. Fiyatlar bir hayli uçuktu. Özellike yüz temizleme jelleri çok yüksek fiyatlıydı.(Birisi Hariç) O yüzden yüz temizleme jellerini Cosmetica, Migross, Macro Senter gibi yerlerden almaya karar verdim, çünkü oralarda daha daha ucuza satılabiliyor,  bu da bir  köşeye not olsun.

1- Vanilla & Cheescake Vücut Peelingi 
Tatlı gibi kokan, yoğun şekerli bir vücut peelingi. Ben bu tür kokulara çok bayılmasam da merak ettiğim için aldım. Bunu yanlış hatırlamıyorsam bir vloggerın alışverişinde ya da favoriler videosunda görmüştüm.

Peelingi elimde birazcık denedim ve çok beğendim. Welness Beauty 'nin peelingleri gibi içeriğinde ki yağ sayesinde eli yumuşacık yaptı ve ölü derilerden arındırdı. Welness Beauty ile karşılaştırdığımda bunun içeriğinde ki partiküller daha ufak olanlardan.
'Hassas ciltler' kullanabilir diye umuyorum ^^ ( buda Gözde'ye gelsin)
Fİyat : 15.90 TL

2- Essence Teklif Far
Essence bıdık farlarından bir tane daha aldım. Bunu da aydınlatıcı 'niyetine' aldım. Testerını denerken çok beğenmiştim. Umarım yüzümde, un kurabiyesi üstüne serpilmiş pudra şekeri gibi durmaz.^^ Fiyat : 6 TL

3- Bee Beauty El kremi 
Daha önce lavantalı olanını kullanıyordum, bu sefer farklı çeşidini almak istedim. Vanilyalı olanını Gözde'nin blogunu linç ederken gördüm ve gider gitmez elimi buna attım.
Gözde'nin yazısı için BURAYA tık tık.
Diğer Bee Beauty Lavantalı El kremi Yazısı için BURAYA tık tık.
Fİyat : 3.25 TL ( Bİr öncekini 7 TL ye almıştım bunu nasıl bu fiyata aldım, anlayamadım açıkçası :D )

4- Pastel & Essence Nude Ojeler 
Nude oje denince aklıma nedense pastel geliyor ^^ Esasında Sevgili Çağla'nın blogun da gördüğüm Pastel - Nude Camel rengini alacaktım, faket her zaman ki gibi aradığımı bulamadım. O yüzden Pastel- 88 numaralı rengini aldım. Fiyat : 3.50 TL
Buna ilaveten Essence 36 dare it nude rengini aldım. Fırçasına ve rengine bayıldım.
Fiyat : 2.95 TL
Çağla'nın Pastel Camel Oje yazısı için BURAYA tık tık.

5- Cettua Clean and Simple 2 Adet Yüz Maskesi
Birisi Anti-age yüz maskesi diğeri AC clear maskesi. İkinci olanı ikinci alışım, müthiş nem veren bir maske. Bu tür kalıp maskeleri çok kullanışlı buluyorum. Fiyat :3.95 TL

6- Himalaya Nem Özlü Yüz Temizleme Köpüğü
Bunu şans eseri kasa arkasında bulunan fırsat ürünler standından seçip aldım.
Yabancı bloglar da sık sık karşılaştığım ve çok merak ettiğim %100 bitkisel yüz temizleme köpüğü. Umarım memnun kalırım. Fiyat :11 TL - İndirimli - İndirimsiz 18 TL

7- Essence Sheer & Shine Ruj 
İki adet Essence'ın Sheer & Shine serisinden ruj aldım. Ben bu serinin rujlarının yapısı ve kokusu gereği çok beğeniyorum.
Fiyat : 7.25 TL

8- Eklips Anti Selülit Masaj Eldiveni
Ürün Görseli *Alıntı*
Şapşallığım yüzünden görselde bulunmuyor ^^ Nasıl olduysa bu koca şeyi kadraja yerleştrmemişim.
Ben bunu vücut kremlerinden ve bakım yağlarından sonra kullanmak için aldım. İlk denememde çok beğendim, bakalım devamında bu fikir değişecek mi ? . Fiyat : 10.90







Peki bu ürünler arasında sizin denediğiniz, merak ettiğiniz ürünler var mı ? Hangilerini beğeniyorsunuz, hangilerinden nefret ediyorsunuz ? ^^ Bilmeyi tabii ki kocaman isterim.

Sevgiler, Ause

Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.
İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))

Bu  Blogda üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.

21 yorum:

  1. Merhabalar canım himalaya ürünlerini severek kullanıyorum. Güzel bir alışveriş olmuş. Güle güle kullan. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ilgın hanım çok teşekkür ederim, umarım sizin gibi bende memnun kalırım :) kocaman sevgiler

      Sil
  2. Şu Essence farlar hakkında konuşmak istiyorum :-/ Neden bu farlardan herkes memnun, ben değilim. Neden benim aldıklarım baş yaracak kıvamda? Neden herkesinki güzel de, benim aldıklarım granit kıvamında? Neden parmağımı sürttüğümde derimi yüzmek yerine renk vermiyorlar? :'(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok üzüldüm :( Görselde ki tekli far yani bu serinin farlarından çok memnun kaldım. Öyle aman aman bir renk vermiyor kesinlikle o konuda çok haklısın faket ben zaten hep aydınlatıcı olarak kullandım bunları, diğer paletlerinde böyle bir sıkıntı söz konusu kesinlikle katılıyorum, sen yine de bu bıdık farlara bir göz at eğer aydınlatıcı kullanmayı seviyorsan tabii :)

      Sil
    2. Anne babam böyle kek yapmayı nereden öğrendi :D Tımam tımam kötü oldu siz devam edin ben kaçayım :))

      Sil
    3. ahaha kahkaha attım deli kız ya :D

      Sil
  3. Güle güle kullan :)) essence ruj istiyorum ve 1 hafta sonra galiba tekrar alma fırsatım olacak :)) ama ne zaman yayınlarım bilinmez şehir dışında olcam çünkü :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkür ederimmm :) Sabırsızlıkla bekliyorum yazını, çok uzatma arayı <3

      Sil
  4. Beni de yazdığınız icin cooook teşekkür ederimm ^^ Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Çağlacım <3

      Sil
  5. Çok güzel ürünlere benziyor. Güle güle kullan canım. Un kurabiyesi benzetmesi harika yalnız, çok güldüm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımm çok teşekkür ederim :)
      ahahah güldürebildiysem seni ne mutlu bana ^^ <3 <3

      Sil
  6. Selam,
    Uzun süredir gitmek isteyip gidemediğim Gratissss:((
    Ruj istiyorum ruj:))))
    Teşekkür ederim paylaşım için hepsi güzeller...
    fulyapimlezzetler.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Fulyacım, beğenmene çok sevindim eline fırsat geçtiğinde mutlaka uğra, rujlara şöyleeeeee bir bak :) <3

      Sil
  7. Selam,
    Uzun süredir gitmek isteyip gidemediğim Gratissss:((
    Ruj istiyorum ruj:))))
    Teşekkür ederim paylaşım için hepsi güzeller...
    fulyapimlezzetler.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. Ya ıma benim pc'de sorun vardı sonun da koştum geldim sana sen bana pleeng mi önerdin güzellik utandım ıma :)) Bakmaz mıyım bakıp alırım. Birde ben de Gratis'e girdiğim de yağmalamış oluyorlar inan raflar da tek tük kıza dedim millet indirim mi bekliyo sabah kuyruk oluyorlarmış daha kepenkler kalkmadan düşünsene o_O

    ve Migros'un 3M olanların da filan cilt bakım ürünlerin de bir indirim oluyo ben ordan çıkmıyorum diğerleri halt etmiş dersin :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel surat! Geldin ya o yeter ^^

      ahahah belli ki burdaki Gratiste de öyle oluyor. Hiç bir şey bulamaz mı bir insan ? the balm paletinden bir tane kalmıştı sadece höh dedim -_-
      Bizim buralardada aynı şekilde sabahın köründe kargalar gak demeden Bim'in önünde bekliyorlar :D akjfkasdfjs

      veee asıl önemlisi ise o peelingi bir araştır, bir göz at bir elle, mıncıkla :D sonra kararını ver <3

      Sil
    2. Dur bak bide şey var hani marketlerde cips paketini filan açıp yiyo ya bazı tipler ulan kozmetikten ne istiyosunuz rujun yarısı tırmık allık desen kenarı çatlamış sinir oluyorum :))

      bakıcam sen önerdiysen ben bakmaz mıyım not defterine yazdım zaten şu sıra çıkamadım hiç dışarı :(

      Sil
    3. Ayneeeeeeenn Gratiste çok denk geldim testerları olduğu halde bütün rujlar, farlar mıncıklanmış artık komple bantılıyolarmış danışman öyle dedi, e haklılar yani :D

      Aynen bebeğim çıkma zaten az daha sabret, sonra bir ara gidersin ürün kaçmıyor ya :)<3<3

      Sil
    4. Bak bant varya onlar bile pudra kıza dedim bunlar ne böyle diyo ki napalım o yüzden soğuyorum insanın alası gelmiyo bende duş jeli olsun efendime söyliyim diş macunu filan alıyorum hep napim onları yağmalamıyorlar hazır :D

      Sil
  9. Great products!!! Nice blog!!!
    Would you like to follow each other? let me know...and I follow you back:)))
    Besos, desde España, Marcela♥

    YanıtlaSil