16 Şubat 2016 Salı

WELNESS & BEAUTY VÜCUT PEELİNGİ ♡│AUSE ESUA



Merhabaaaaaaaaaaaaaa! Ay pek bir enerjiğim! diyerek açılışı yapıyorum. Birazcık ayol diyen altın günü ablası gibi göründüm fakat, siz beni tanıyorsunuz. (kesinlikle öyle biri değilim:O )
Bugün buralarda, ambalajı ve kokusu ile beni büyüleyen Welness & Beauty nin vücut peelingi var. Öncesinde mangolu, Hindistan cevizli olanını kullanmıştım. Yazıya buradan ulaşabilirsiniz. Bu sefer ondan bin kat daha güzel, müthiş kokan versiyonunu kaptım.
İçindeki partiküller küçük, bir o kadar sert ve bu sayede ölü derilerden arındırmada başarılı. Fakat aşırı aşırı hassas ciltleri tahriş eder diye düşünüyorum. Çünkü, hassas cilde sahip olmadığım halde çok bastırdığım zaman ya da normal uyguladığım da kızarıklıklar oluyor. Tabii bu problemler içeriğinde böyle partiküller bulunan peelingleri hangi dönemlerde yaptığınıza da bağlı. ( Regl, ağda veya tıraş sonrası gibi).

Ve... En önemlisi tabii ki kokusu benim için.
Abartmıyorum, kokusu gerçekten mükemmel. İçeriğinde ki shea yağı bu kokuyu veriyor sanırım. (Favori yağımı buldum galiba :D )Vanilya yağını çok beğenirdim, bu kokudan sonra vanilyayı def etmiş durumdayım.

İçeriğinde ki yağ sayesin de hem cildi bir yandan ölü derilerden arındırır iken, diğer yandan yumuşacık yapıyor.
Tabii bayıldığım kısımlardan bir tanesi de o güzel kavanozu. Ötekini atmak zorunda kalmıştım nemli, ıslak yerde durduğundan paslanmıştı, bunu özene benzene muhafaza ettim kaybetmiyiciğimmm!

Peeling bittikten sonra, kavanoza kendi ev yapımı vücut peelinginizi koyabilirsiniz. Ki bence mutlaka deneyin, pek bir şirin oluyor ^^
Uygulama : Islak vücuda, çok bastırmadan dairesel hareketlerle uygulayıp, durulayın. Sonrasında duş jeli kullanmanıza gerek yoktur. Hatta duş sonrası krem bile sürmenize gerek yok  o kadar etkili bende öyleydi en azından. Fakat çok kuru ciltlerde illa ki duş sonrası body butter veya losyon isteyebilir.
Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))

Bu  Blogda üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.

4 yorum: