16 Şubat 2016 Salı

TİNG TİNG KAHVALTI ! REÇELLİ PANCAKE #OBBURİKS ♡│AUSE ESUA

TİNG TİNG KAHVALTI ! REÇELLİ PANCAKE - AUSE ESUA
Merhaba ! Kocaman günaydın ! Bugün sizlere pratik, herkesin bildiği ve benim de çok sevdiğim leziz bir tarifim var. Yine bilmeyenler var diyerek böyle bir post hazırladım. Öncesinde söylediğim gibi sevdiğim, yaparken keyif aldığım tarifleri sizlerle paylaşıyorum. Umarım keyifle okursunuz <3 Bol kahveli günler !

TİNG TİNG KAHVALTI ! REÇELLİ PANCAKE - AUSE ESUA


Bir önceki tariflere göre daha da bir pratik tarif. Kahvaltı türleri genelde yormayan tarifler olduğundan, yapmayı pek bir seviyorum.

TARİF
3 su bardağı un
1 su bardağı toz şeker
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
1 adet yumurta
2 su bardağı süt
1 tutam tuz
3 yemek kaşığı reçel (Ben çilek kullandım)
 
TİNG TİNG KAHVALTI ! REÇELLİ PANCAKE - AUSE ESUA
Reçel hariç tüm malzemeleri karıştırın. En son karışımın içine reçeli ekleyip tekrar karıştırın.
Kısık ateşte, az yağlanmış tavada pişirin. Reçel dip sos eşliğinde veya tereyağ ile servis edin ^^
Afiyet olsun 
TİNG TİNG KAHVALTI ! REÇELLİ PANCAKE - AUSE ESUA
Sizler de ben gibi pancake delisi olanlardan mısınız ? Pancake'inizi nasıl seversiniz, ne ile seversiniz ? Bilmeyi çok kocaman isterim ! :)
Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))

Bu  Blogda üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.

10 yorum:

  1. Hımmm panel vaz gecilmezimiz. Cocuklar bayılıyor. Eline saglik

    YanıtlaSil
  2. Auseeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    yaaa ben bu bölüme nasıl gelmemişim yaaaa, kendimden nefret ettim şu an!!!
    Tarifi geçtim fotolar şahane yaaaa, bana da öğret çekim yapmasını, BA-YIL-DIM!!!
    muhteşemsin, çok da zevklisin tam benliksin... Senden öğreneceğimiz çok şey var!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fenoooooommmmmmmmmmmmmmmmmm !!!! ben seni de yorumunu da reçelli pancake gibi yerimm ki kıyasladığımdan en ballısı en bal suratlısı sensin <3 pancake de neymiş! - ben tabii ki pro fotoğrafcı değğilim fenom ama sen iste yeter ki tabii ki yardımcı olurum hemde seve seve - bende senin bu güzel yüreğine bayılıyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm <3

      Sil
    2. Ben de sana bayılıyorum 😘

      Sil
  3. Auseeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    yaaa ben bu bölüme nasıl gelmemişim yaaaa, kendimden nefret ettim şu an!!!
    Tarifi geçtim fotolar şahane yaaaa, bana da öğret çekim yapmasını, BA-YIL-DIM!!!
    muhteşemsin, çok da zevklisin tam benliksin... Senden öğreneceğimiz çok şey var!!!!

    YanıtlaSil
  4. Pankek ne zamandır yapmadığım bir hamur işi, tarifi ve harika fotoğrafları görünce yapasım geldi. Sade şekerli yapıyordum. Malzemelerin içine reçel katarak deneyeyim bir de. Söylemeden geçmeyeyim çocuklar bayılıyor bu tür hamur işlerine.
    Fenomen sağolsun o olmasaydı haberim olmayacaktı tariften, sevgiler diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arada bir işe yariyorum ya zülal! Nasıl seviniyorum nasıl 😂😂😂

      Sil
  5. çoook lezzetli görünüyor.. Mesela arkadaşlarımı kahvaltıya davet ettiğim zaman servis edebilirim :) Teşekkürler ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mutlu oldummm beğenmenize :) çok teşekkür ederimmm :)

      Sil