5 Şubat 2016 Cuma

TENDER CARE HONEY - BALLI BALM ♡│AUSE ESUA


Merhabaaaaaaaaaaa!
Keyfim çok yerinde bugün kızlar, o yüzden uzun ve coşkulu bir merhaba demek istedim. Umarım hepinizin keyfi bal gibidir.
Tender Care artık iyice nam saldı, bilmeyen yoktur diye düşünüyorum. 
Aslında bununla ilgili blogu ilk açtığımda bir post yayınlamıştım, tekrar okuduğumda beğenmeyip silmiştim. O yüzden yepyeni dolu dolu bir post hazırladım sizlere.

Vazelin gibi çok işlevli bir bakım ürünü esasında.
Çok amaçlı kullanabiliyorsunuz. Fındık kadar olmasına rağmen çok uzun sürede görevini yerine getiriyor.
Sanıyorum Tender Care in hemen hemen tüm balmlarını denedim.
Aralarında en çok sevdiğim Hindistan cevizli olanı idi. Mutlaka bakın derim, tabii Hindistan cevizi kokusuna karşı bir alerjiniz yok ise.
Hemencecik ürüne geçiyorum
Son zamanlarda favorim ve sizlere sunduğum Tender Care çeşidi buram buram kokusu ile ballı olanı.
Çok samimi söylüyorum sanki suratınıza bal sürmüşsünüz gibi oluyor. İlk defa içerik olarak kendini bu kadar belli eden bir ürün görüyorum. Yani sizinde başınıza gelmiştir çilekli bir duş jeli aldığınızda çilek kokmaması, ya da çilek dışında farklı esansların burnunuza gelmesi gibi gibi... 





Eğer takip ediyorsanız kataloglarında  mutlaka görmüşsünüzdür. Çok amaçlı balm olarak geçiyor, biliniyor. 

Benim bu zamana kadar gördüğüm en iyi nemlendiricilerden bir tanesi. Uzun süre nemlendirmede ve kokularından dolayı çok başarılı buluyorum.
Yaşanmış bir örnek isterseniz : Kış zamanı yaşadığım bir cilt problemim de kurtarıcım olmuştu.
-Geçtiğimiz senelerde yanlış ürün kullanımından olsa gerek küçük bir cilt problemi yaşadım. Tabii buna  kış faktörü de eklenince göz çevrem ve burun kenarım feci kurumuştu ve resmen deri dökmeye başlamıştım.
Göz çevrem aşırı hassaslaştı, bir süre sonra kızarmaya başladı. Allah'tan köşelere sıkıştırmışım ki tender care  imdadıma koştu. ( o zaman kullandığım sade olanıydı )
Bir kaç saat içinde etki etti. Anında geçirmedi tabii ki ama yumuşattı ve acıyı dindirdi. Sabah ve akşam, gün içindeki ihtiyaca göre kullandım 1-1.5 günde geçti.

Nerelere kullanabiliriz peki Tender Care balmını ?
Kuruyan her yerinize sürebilirsiniz diyorum çok da detaya girmiyorum :D 
Faydalı bulduğun bilinenin dışında etkisi ne diye sorarsanız ; Bebeklerdeki pişik problemi derim. Annem Görkem adında tatlı bir bebişe bakıyor.
Yaz aylarında çok sık pişik oldu.Çocuğun acı çektiği hem halinden hem kızarıklıktan belli oluyordu. Görkem bebeği biraz olsun rahatlatan tender care ve vazelin oldu.O yüzden bu konuda da benden geçer not aldı tender care balm.
 Bu arada hazır bebek-pişik konusu geçmiş iken,pişiklerde vazelinin çok etkili olduğunu da tekrar belirtmek isterim. Markası önemli değil fakat bir marka belirtmemi isterseniz  vaseline baby jelini öneririm onun çok faydası olmuştu.

Uygulayabileceğiniz bölgeler 
  • Dirsekler & Dizler 
  • Topuklar ( topukları yumuşatmada pek başarılı bulduğum söylenemez. Yine de hakkını yemeyelim bir nebze yumuşaklık veriyor. -tabii yılların nasırını çözecek kadarda değil -_- öyle bir kremi henüz görmedim, duymadım dostlar )
  • Eller ve tırnaklar ( el kremi olarak ya da tırnak ve tırnak diplerine uygulayabilirsiniz.Besliyor, yumuşatıyor.
  • Göz çevresi, dudak ve burun kenarları ( en çok kullandığım ve başarılı bulduğum bölgeler )
  • Dudaklar ( geç emilmesi dışında gayet iş görür
Kötü yanları : Tabii ki herkes bu üründen memnun kalacak diye bir kural yok. Sevmeyeni de var araştırdığınızda. Fakat ben memnun kalan kısmındayım. Tek kötü yanı bana göre zor emiliyor olması. Gün içinde dudağınıza sürdüğünüzde bir süre parlak parlak dolaşıyorsunuz ve ilk eptata kalıp gibi duruyor daha sonra geçiyor. O yüzden gece bakımında daha iyi olduğunu düşünüyorum, gün içinde acılı bir kuruluk çekmedikçe. 
UYGULAMA GÖRSELİ
Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))

Bu  Blogda üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.


15 yorum:

  1. canım bu ay ki katalogda bunun gift seti var 4lü şekilde bu sıralar alıp almamakta çok kararsızdım yazın bana oldukça yardımcı oldu teşekkürler öpüyorum çok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlımm çok teşekkürler yardımcı olabildysem ne güzel :) o 4 lü seti bende almayı çok istiyorum sırf kutusu yüzünden bende sipariş edicgm bu ay. Umarım memnun kalırsın, kullandıktan sonra ki düşünceni bilmeyi çok isterim :) <3

      Sil
  2. Çok güzel anlatmışsınız. Her yerde kullanılabiliyor da, almak lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler beğenmenize kocaman sevindim :) bencede bi denemenizi öneririm :)

      Sil
  3. Çok güzel bir ürüne benziyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. okuduğunuz için teşekkürler ^^

      Sil
  4. Çok güzel bir ürüne benziyor...

    YanıtlaSil
  5. Ben bu kreme bayılıyorum.
    Sadece dudaklarım için kullanıyorum hiç nem vermese bile kokuları için alabilirim.
    Vişneli olanı var bende de açıp açıp kokluyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuduğun için teşekkürler Ceydacım :) Kesinlikle kokuları beni mest ediyor zaten :) vişneli olanı denemedim bakiim ona da

      Sil
  6. Bu olmadan yapamam her çeşidini denedim ben kırışıklıklarıma kaş arası çizgime sürüyorum ve açıyor kırışıklıkları bayılıyorum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikleee çok güzel bi balm kendi küçük marifeti büyük:) kırışıklıkları açtığını bilmiyordummm öğrendiğim çok iyi oldu teşekkür ederimm :)

      Sil
  7. Mutlaka denerim bende canim. Yazini guzel detaylandirmissin eline saglkk.beni gfc den de ekle blogdan sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ekledim bile :) beğenmenize sevindimm

      Sil
  8. Şimdiye kadar çıkan her çeşidini aşkla kullandım.Kirazlı,vanilyalı,hindistan cevizli...
    Bu da elimde var sanırım.Hemen denemek istiyorum ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filiz hanımcım biraz geç bir cevap oldu, affınıza sığınıyorum. Hemfikir olmamız ne güzel- kirazlı, hindistan cevizli olanı favorim - ballı olanı da seversiniz diye umuyorum ^^ <3

      Sil