10 Şubat 2016 Çarşamba

SEVGİLİLER GÜNÜ - ERKEKLERE HEDİYE ÖNERİSİ ♡│AUSE ESUA

Merhaba ! Sevgililer günü adım adım yaklaşırken, böyle bir post tam isabet olur dedim ve geçtim klavyenin başına. Sevgililer gününden pek haz etmediğim gerçeği ve diğer günlerden bir farkını görmediğim dışında, hediyeleşme kısmı bir hayli mutlu, eğlenceli bir olay benim için :)
Erkeklere hediye alma konusunda pek bir acemi olan ben elimden geldiğince bir şeyler yaptım.
ve her zaman ki soru ; biz kızlara hediye almak bu kadar kolay iken, erkekler için neden bu kadar zor ? :) keyifle okumanız dileğiyle <3

Kendi tercihlerim olan;
Erkeklere Hediye - adı altında 3 farklı hediye tipi belirledim.

1- Kişiye Özel Hediye - Erkek arkadaşınızın sevdiği şeyler, zevkine göre belirlenen
2-Kozmetik, Kişisel Bakım Setleri
3- Kendin Yap Adı Altında Yapabileceğiniz Manevi Hediyeler & Not Kağıtları

1-KİŞİYE GÖRE HEDİYE
Kıyafet olarak, beden değiştirme riski olmadan, kış aylarına yakışır, erkek arkadaşınızın zevkine göre bir bere takımı almak hoş bir hediye olabilir.  Bere, atkı, eldiven ve bir çift güzel söz ile standart bir o kadar cici bir hediye hazırlayabilirsiniz.

Pijama Saati !
Almak için can attığım bir hediye ! tam takım pijama seti hazırlayabilirsiniz. Bir çift ev terliği ile pijamanızı taçlandırıp güzel, kullanışlı bir hediye paketi hazırlayabilirsiniz.Bence çok hoşuna gidecektir.

Kendi erkek arkadaşım için aldığım hediye şu şekildeydi :  Erkek arkadaşım balık şefi olduğu için balık, balıkçılık denizcilik, gemi, tekne :D  türü eşyalar ilgisini çekiyor ve beğeniyor. Bende buradan yola çıkarak orta boylarda bir tekne, bir kaç not kağıdı ve hediyeyi koyabileceğim şık bir kutu aldım. O beğendi, ben mutlu oldum hal böyle olunca o da mutlu oldu :D hep beraber mutluluk denizinde yüzüp bu faslı kapattık ^^

Kol saati sevmeyen erkek çok azdır herhalde. Erkek arkadaşım tam bir saat delisi. Bizim makyaj tutkumuz gibi erkeklerin de saat merakı bir hayli fazla. Sevgilinizin zevkine göre, ister spor ister klasik veya çeşitli bir çok saati online alışveriş sitelerinde rahatlıkla bulabilirsiniz. Alışveriş Sitesi önerisi isterseniz : Daha önce erkek arkadaşıma hepsiburada.com da saat almıştım. Sorunsuz, sıkıntısız elime ulaşmıştı. Oraya da bakabilirsiniz.


Kemer, Cüzdan, anahtarlık seti. Bunu set olarak satın alabilirsiniz ya da parçaları ayrı ayrı alıp kendiniz bir set oluşturabilirsiniz. 


2-Kişisel Bakım Setleri


Nivea- Dove markalarının hem bayanlar için hem erkekler için çıkardığı kozmetik bakım çantaları var. Ben onu almak niyetindeyim fakat bazı sebeplerden ötürü alamadım. Bence çok cici ve faydalı bir hediye türü, halen listemde var :) İlla ki bakım çantası olmak zorunda değil, sevgilinize onun beğeneceği ürünleri toplayarak bakım sepeti hazırlayabilirsiniz.

3-Kendin Yap & Not Kağıtları 
Bu çok çeşitli bir madde esasında. Çünkü ben bu tür maneviyatı yüksek hediyeleri yapmayı da almayı da çok seviyorum. Ayrıca bu tür hediyeleri dolu dolu verebiliyorsunuz.

Sevdiği takımın ya da üzerinde komik karikatürler olan, erkeklere yönelik sözler yazan bardaklardan alabilir yanında rulo halinde küçük notlar veya kapsüller hazırlayarak hoş bir kutu hazırlayabilirsiniz. Mesela, geçen sene erkek arkadaşımın doğum gününde bu tarz bir hediye kutusu hazırlamıştım içine sevdiği çikolataları, küçük bir keseye bazı kısa notlar yazıp koymuştum ve beğenmişti.

Güzel bir pasta, bir kaç minik kurabiye ve onunla ilgili düşüncelerinizin bulunduğu küçük bir günlük.
Erkeklerin bir kısmı sevdiği kızların kendileri hakkındaki düşüncelerini çok merak ediyor. E haliyle her zaman bu tür konular konuşulmuyor.Bu tür şeyleri not etmeyi çok seviyorum erkek arkadaşımda bu tür romansı ^^ seven ve meraklı  kısımdan geliyor.

Doğal taşlardan yapılmış bileklikler çoğu erkeğin taşımaktan mutlu olduğu şeyler. Bunun yanında harfler alarak bilekliğe isim yazabilir, kendi  yaptığınız bir bilekliği ona hediye edebilirsiniz :) Eğer yapamam diyorsanız doğal taşlarla yapılmış bileklik satan bir çok online site mevcut onları da araştırmanızı öneririm.

Benim hediye önerilerim bu şekilde idi. Umarım faydalı olabilmişimdir. Erkeklere hediye alma da biraz sıkıntılı biri olarak elimden geldiğince yardımcı olmaya çalıştım. Umarım beğenirsiniz, hepinize şimdiden bol öpücüklü, romanslı güzel bir sevgililer günü diliyorum :)

Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.



İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))

Bu  Blogda üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.

6 yorum:

  1. Güzel seçimler tesekkürler fikirler için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim, beğenmenize sevindim ^^

      Sil
  2. çokk güzell önerilerr teşekkürler :) bakım seti ve bileklik fikrine bayıldımm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler beğenmenize kocaman sevindim :)

      Sil
  3. Harika fikirler!
    Emeğine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkürler, beğendiysen ne mutlu :)

      Sil