23 Şubat 2016 Salı

SELİN ALTIN IŞILTILI VÜCUT SPREYİ ♡ │ AUSE ESUA

Merhaba ! Antalya'nın bir kaç saatlik yaz sıcağını cehennem azabı gibi çekmişken, bir yaz ürününü de bloga yapıştırayım dedim.
Biraz beğendiğim biraz beğenmedim bir ürün esasında. Altın görünümü, sprey ambalajı, limonlu kokusu ve hafif ışıltılı halini çok beğenmiştim halbüsü, fakat birazcık anlaşamadık.

En büyük eksisi, ambalajın görevini tamamıyla yerine getiremiyor oluşu. Püskürmüyor, beni deli ediyor... Ürün doğrudan çıktığı için vücudunuza kendiniz yaymak durumundasınız.

Yazın o kavurucu güneşinde vücutta müthiş duruyor ancak uzun süreli değil . Sprey olarak her ne kadar kullanışlı gözükse de bir türlü o işe yararlığı göremedim. Bunun yerine ışıltılı vücut kremi biraz uğraştırıcı olsa da tatminkar bir çözüm diye düşünüyorum.

Beğenerek, isteyerek almış olsamda bittiğinde tekrar alacağım bir ürün değil. Ki bu gıdım gıdım hali ile nasıl bitireceğim de merak konusu.

Sanıyorum 3 ya da 4 çeşitten oluşuyor. Ben deki Ada Limonlu Altın Işıltılı olanı.

Fiyat : 9.90 TL

Peki, sizler bu spreyi kullandınız mı? Ambalaj sıkıntısı yaşadınız mı ? Yoksa bu dandik şişe bana mı denk geldi ?  (aklımda deli sorular)
- Kocaman sevgiler 


Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))

Bu  Blogda üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.

2 yorum:

  1. Bu spreyi çok merak ediyordum, yazınız çok iyi geldi :)
    Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Faydalı olabildiysem ne güzel :) ben teşekkür ederim <3

      Sil