23 Şubat 2016 Salı

Rituel de Beaute - SİYAH NOKTA VE KİR TEMİZLEYİCİ BURUN BANDI ♡ │ AUSE ESUA

Rituel de Beaute Siyah Nokta Burun Bandı
Merhabaaaaaaaa ! Belli bir kısmın sorunu olan siyah noktalar, benimde en çok sıkıntısı çektiğim problemlerden birisi. Buradan yola çıkarak, uygun fiyatlı ve bir o kadar fiyatının üstünde bir performansla kendini sevdiren, bu burun bantlarından  bahsetmek istiyorum.
1 sene önce tanıştığım rituel de beaute markasının siyah nokta bantlarını, su gibi tüketir haldeyim. Tabii bunda evimin önündeki Bim'in katkısı büyük, ulaşım sıkıntısı çekmeden marketlerden şip şak alıyorsunuz.(üşengeç bünyem kendini yine tutamadı:O)-(Bir ekmek bir burun bandı lütfen!)
Rituel de Beaute Siyah Nokta Burun Bandı
İçinde 6 adet bulunuyor. Fakat bana ne yetmiyor :) Bir kez kullanmak beni etkilemediğinden, her seferinde iki kez kullanıyorum. Biraz takıntılık biraz da temizlediğinden emin olmak için.

Öncesinde burnunuz güzelce temizliyorsunuz. Daha sonra burnu hafifçe ıslatıp, bandı şekildeki gibi yerleştiriyorsunuz. 15 dakika bekletip, çıkarıyorsunuz. (Benim tercihim genel de duştan sonra oluyor, gözenekler açıldığı için) Çıkardığınızda ölü deri, kirler bant üzerinde gözüküyor.
Görev Tamam !

Kötü olarak nitelendirebileceğim özelliği ise; kokusu. Yanıksı, garip bir kokuya sahip. Çok fazla rahatsız etmiyor fakat hassasiyeti yüksek olanlar benim gibi düşünürler mi ? hiç bir fikrim yok :)

Tahriş, kızarıklık sorunu ile karşılaşmadım.

Ambalaj Yazıları
Tüm ciltler için uygundur. Dermatolojik olarak test edilmiştir.

Fiyat : 4.95 TL  ( Satıcı önerisi üzerine 11 TL verip aldığım, burun bandından kat kat daha iyi. )
Şuana kadar sadece Bim de görüp, oradan temin ettim. Farklı mağazalarda olup olmadığına dair ne yazık ki bilgim yok.

Peki, sizler bu siyah nokta bandını denediniz mi ? 

Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))

Bu  Blogda üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.

2 yorum:

  1. Bende merak ediyorum.Deneme fırsatım olmadı.Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk fırsatta deneyin derim :) çok teşekkürler<3

      Sil