23 Şubat 2016 Salı

REAL TECHniques MAKYAJ SÜNGERİ ♡ │ AUSE ESUA

Merhabaaaaaaaa ! Bu, bıdık turuncu  makyaj süngerini herkes biliyordur ya da görmüştür diye düşünüyor, tahmin ediyorum.
Bana gelince, geçen sene keşfedip bu sene aldım. İndirimde olmasaydı, ertelemeye devam edecektim o ayrı mesele.

İndirimsiz, Normal ve katlanan fiyatı : Mağazalarda 30-35 TL online alışverişte 65-70 TL civarında (höhh!) oluyor. Bende her zaman ki gibi programı kurup, indirim gününe denk getirip cosmetica'dan 18 TL gibi güzel bir fiyata aldım.

Pofidik, turuncu bir sünger.
Fırça ile uygulamak bazen can sıkıcı olabiliyor (benim beceriksizliğimden) O yüzden sünger benim kurtarıcı güzellik elemanım.

Süngeri fondöten, BB krem uygulama haricinde pudra ve allık uygulamak içinde kullanıyorum. Esasında bana göre çok fonksiyonlu bir sünger.^^
Ayrıca 3 farklı  tarafı olduğu için makyajı daha iyi yapmanızı sağlıyor.

DÜZ - YASSI KENAR
Alın,göz çevresine fondöteni rahat uygulamanızı sağlıyor.
Ayrıca fırça yüzünden oluşan çizgi görünümü ortadan kaldırmak için de kullanıyorum.

YUVARLAK YAN KENAR
Ten makyajını uygulamak için pofidik taraf.

SİVRİ UÇLU KENAR
Göz çevresi  ve burun kenarlarına fondöten, kapatıcıyı rahatça uygulamak için.

Kullanım : Su ile ıslatıp, bir güzel sıkıp öyle kullanıyorsunuz. Ben bazen gül suyu, farklı yüz spreyleri ile de ıslatıp uyguluyorum, iyi oluyor-güzel oluyor öneririm. ^^

Blogumda olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))

Bu  Blogda üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.

10 yorum:

  1. Bende uzun suredir kullaniyorum ve cok memnumum cok da guzel bir yazi olmus ellerine saglik canim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımm :) çok kocaman teşekkürler, beğenmene sevindim <3

      Sil
  2. çok güzel bir yazı olmuş ellerinize sağlık :) ben de çok ama çok severek kullanıyorum bu ürünü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiysen ne mutlu :) çok teşekkür ederimm-
      bende çok memnunum bu bıdıktan :) <3

      Sil
  3. Bende kullanıyorum çok memnunum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Memnun kalınmayacak gibi değil ki bu bıdık :) okuduğun için teşekkürler Çağlacım <3

      Sil
  4. Yeni kesfettigim bloglardan biri oldu takipledim hemen. Bende ayni indirimde aldim urunu ama haala yıkayıp kullanmadim fircalarla devam ediyorum en kisa zamanda usenmeyip kullanmaya baslamaliyim...
    Bende bloguka beklerim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, hoşgeldin bloguma :) Bence hemen denemelisin, beğenirsin diye umuyorum :) -
      bende geliyorum bloguna <3

      Sil
  5. Harika anlatmışsınız :) En sevdiklerimden bu sünger... Doğru kullanılırsa çok da uzun ömürlü...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Blana K :) beğenmene çok mutlu oldummm, teşekkür ederim <3 Kesinlikle doğru kullanıldığında ve temizlendiğinde baya uzun ömürlü :)

      Sil